2012. szeptember 20., csütörtök

Avon Red Reveal – megint egy pozitív élmény

Ez van, az Avon lakkok és én jók vagyunk együtt. Most a Red Revealt teszteltem, a 13-as katalógus egyik új árnyalatát, és nagyon bejön. Sajnos mivel korán sötétedik, mostantól ilyen bejegyzések várhatók: a folyamat lámpafénynél, a végeredmény reggeli fényben ismét lefotózva. (Ó, hogy én hogy szeretem a nyarat és a hosszú nappalokat... Azt hiszem, soha nem fogok Skandináviába költözni. :-))

Lámpafény+vaku

Egy réteg: nagyon biztató, az ecset és a lakk állaga ideális páros, szeretem.

Lámpafény

Vaku

Megálltam két rétegnél, és nem bánom, mert élőben nem lehet benne hibát találni, a képeken viszont ott az a fránya hiba a gyűrűs- és a kisujjon... Sebaj. A lényeg a szín, amit imádok.

Lámpafényben

Lámpafényben, vakuval

A „viselkedése”, azaz az állaga, pigmentáltsága és a fényesre száradás az NYC MoMa-ra emlékeztet, csak ez melegebb, sötétebb és fáradtabb árnyalat. Nem fukszia, nem pink, nem piros, meghatározhatatlan.

Reggeli fényben

Reggeli fényben

Reggeli fényben

Nincsenek párnanyomok, sem hajnyomok, fedőlakk nélkül is gyors száradás és gyönyörű fény, ráadásul minden évszakban hordható árnyalat. Nektek mi a mostani kedvencetek?

17 megjegyzés:

  1. nagyon szép! rég nyúltam a piros lakkjaimhoz, de most előveszem őket!nekem az aktuális kedvenc szín a Rimmel 60 sec Wine Not-ja. :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép árnyalat, én is szemeztem vele a katalógusban :) Az új kedvencem egy kék NYC lakk, az első NYC lakkom (In NY minute - 204 West Village)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép, de én már pirosat nem veszek.. Van már 4 árnyalat belőle! :D

    VálaszTörlés


  4. Tetszik a színe, nem rég kattantam rá a piros körömlakkokra :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is csak b. fél éve használok ennyire mindenféle színt, a pirossal régebben csínján bántam, mondjuk nem is találtam ideálisat, most meg már több kedvencem is van. :-)

      Törlés
  5. Szép, csak sajna egyre kevésbé használtam mostanság a piros lakkjaim, mert több lett a rózsaszín felső, amit én aztán nem veszek fel piros körmökhöz..:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, ebben az az érdekes, hogy sem a piros felsőkhöz nem megy igazán, sem a fuksziákhoz, pedig mindkettőből van sok-sok árnyalatom. Ma végül a Tőled vett fuksziaszínű felső van rajtam hozzá, azzal egész jó (btw, rám is nagy kicsit, de úgy fogom fel, hogy ez direkt ilyen bő :-))

      Törlés
  6. Nagyon szép,azt hiszem épp ideje elővennem újra a piros lakkjaimat:D

    VálaszTörlés
  7. Hú szép a színe, igazi piros :) Hmm, csak azt tudom, hogy ma beleszerettem az Essence-Make it golden-jébe :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem az megvan, de nem vagyok oda érte, majd még próbálgatom mindenféle lakkal, hátha összebarátkozunk :-)

      Törlés
  8. Jók a fotók, és szín..J ajj. Ne mutogass mindig ilyen szépeket, mert mindegyiket megkívánom...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, a 14-es katalógusban megint akciósak lesznek. :-)

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.