2014. augusztus 21., csütörtök

Lovely Nude Make Up Kit vs. Urban Decay Naked 2 – összehasonlító teszt

Rég volt már ilyen bejegyzés a blogon, így épp itt az ideje, hogy az egyik kedvenc bejegyzéstípusomban ezúttal a Lovely remek kis palettáját vessem össze azzal a palettával, amelyre sokak szerint igencsak hasonlít...

Viszont először azért lássunk róla képeket külön is, elvégre az árkategóriájához képest – ha jól emlékszem, 900 Ft – egészen mutatós a kis aranyos.






A színek között már ránézésre is akad jó néhány ígéretes, engem pl. főleg az utolsó három szín fogott meg első látásra.




A hátulján egy kis leírást is kapunk arról, hogy hogyan érdemes sminkelni a palettával, és ahhoz képest, hogy nagyon rövid, egészen jól leírja a lényeget.




Alább pedig már a Naked 2-vel összevetve tekinthetitek meg. Egyébként itt is, akárcsak a bejegyzés egészében, egy természetes fényben készült fotó és egy vakus következik egymás után.




A színek közül az 1. és a 3. kimarad a bejegyzésből, mivel nem látszódnak bőrön, és bár eléggé porolnak, satírozásra kiválóan alkalmasak. A színek egyébként általában véve jól kezelhetőek és pigmentáltak, de a szemre való felvitel előtt érdemes leütögetni az ecsetről a felesleget, mert különben jó nagy adag potyog belőlük a szemünk alá.

Az összevetéseknél minden esetben az UD szín szerepel a bal oldalon, a Lovely pedig a jobbon.

A 2. színnek nem sok köze van a Half Bakedhez, de ettől függetlenül szép és jól kihasználható színnek gondolom, amely a kevésbé porolósak közé tartozik a palettában.




A 4. szín egészen hasonló a Chopperhez, és pigmentáltságban is csak egy kicsit marad el tőle.




A Tease viszont sokkal sötétebb, mint a Lovely 5. színe, így míg az UD színe mélyítésre és a szempillatövekbe is kiválóan alkalmas, addig a Lovely színe csupán satírozásra használható.




A 6. szín az egyik legtökéletesebb hasonmás, hiszen alig van különbség a Snakebite-hoz képest.




A 7. szín jóval világosabb és hidegebb árnyalat, mint a Suspect, viszont ettől függetlenül az egyik kedvencem, hiszen enyhén duokróm hatású.




A 8. szín ismét jóval világosabb és hidegebb tónusú, mint az UD Pistol nevű csodája, és az enyhe duokróm hatás is hiányzik belőle.




A 9. szín mélységében nagyon hasonlít a Verve-re, viszont hidegebb tónusú nála.




A 10. szín ismét nagyon hasonló a YDK-hez, és kiváló minőségű is, bár eléggé porol.




A 11. szín csodálatos, és az egyik kedvencem, bár nem nagyon hasonlít az UD Busted nevű színére, viszont gyanítom, hogy csodás kettőst alkotnának egy esti sminkben.




Az utolsó szín kevésbé mély fekete, mint az UD Blackoutja, és a mikrocsillámok helyett itt nagyobb méretűek biztosítják a csillogást, így egy egy színnel készített füstös sminkben biztos remekül mutatna.




A paletta tehát nem hasonmás, viszont ár-érték arányban az egyik legjobb a piacon, így mindenképpen javasolom a megvásárlását, mert a színösszeállítása miatt sokak számára hasznos lehet.

Nektek megvan már ez a kis szépség? Ha igen, elégedettek vagytok vele?

15 megjegyzés:

  1. Én is javaslom a megvételt, mert ennyi pénzért egyszerűen kihagyhatatlan. Egyébként nem is gondoltam volna hogy van benne szín, ami ennyire hasonlít a Naked 2-re :O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, tessék, tudtodon kívül lett még egy félig-meddig hasonmásod :-)

      Törlés
  2. Ajajaj....Most -25% volt a Lovely termékekre. Még nézegettem is hogy hm jól néz ki, de kitudja milyen a minősége. És képzeld...otthagytam! Ha holnap bemegyek, akkor szerintem eltiplizek a Rossmannba is, hátha! 600 valamennyi így és így már pláne kihagyhatatlan!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát 600 Ft körül már tényleg extrán jó vétel, szinte ingyen van :-) Sikerült végül lecsapnod rá? :-)

      Törlés
  3. Imádom ezt a palettát! Szerintem az egyik legnagyobb kincs a drogériák polcain :)

    VálaszTörlés
  4. Hirtelen felindulásból megvettem, összehasonlítgattam az Undress Me Too-val, és az utóbbi nyert nálam. Túladok rajta, de egyébként a drogériás nude paletták közül valóban ez a legszebb, és a minőségre sincs nagyon panasz, nekem nem elég intenzívek a színei, és zavar, hogy a legtöbb árnyalat porol. (Nem írok külön mailt, a csomagod holnap megy a postára :):)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem már nincs meg az Undress Me Too, de arra emlékszem, hogy nekem ott is volt gondom a pigmentáltsággal, viszont építhető volt, és így abszolút megérte az árát az is :-) Itt pedig tényleg van porolás bőven, de alig várom, hogy végigtesztelgessem az összes színt különböző alapokkal. Azt hiszem, elvonási tüneteim vannak :-D

      Törlés
  5. Nézegettem én is,mikor megjelent, de nem éreztem úgy, hogy kell nekem. Még mindig inkább egy Sleek mellett döntenék. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, a Sleek az mindig is Sleek marad, de azért ez sem rossz paletta, főleg ennyiért, és sajnos a Sleeknél egyelőre hiányzik egy hasonló, hideg árnyalatokat is felvonultató natúr paletta. Meg hát én azt várom, hogy végre saját magunk által összeállítható palettákat gyártsanak ők is :-)

      Törlés
  6. Hát, ez Szegeden eléggé hiánytermék szokott lenni, de most muszáj lesz megszereznem. Mert _nincs_ elég szemfestékem... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, ha tudnád, hányszor próbáltam meg úgy igazán csökkenteni a szemfestékeim számát, de hát mindegyikhez ragaszkodom ilyen vagy olyan okból, és sokszor érzem én is úgy, hogy még mindig szükségem van melléjük egyéb palettákra is :-D

      Törlés
  7. Én kihagytam. Szépek a színei, de annyi nude palettám van már, hogy tudom, nem igazán használnám. Mostanában inkább a Sleek paletták felé húz a szívem, inkább azokkal gyarapítanám a készletem :)
    (vagy körömlakkal, körömnyomdával :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na és a Sleekek közül pontosan melyikekre vetettél szemet? :-)

      Törlés
  8. Pár színt tényleg nagyon eltaláltak, legközelebb jobban szemügyre veszem, ha lehetőségem lesz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenképpen érdemes megnézni közelebbről is, és szerencsére úgy le van zárva, hogy garantáltan nem nyúlkáltak bele mások a drogériában :-)

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.