2015. február 15., vasárnap

Bálint-napi manikűr – vagy valami olyasmi...

A címnek egyszerű oka van: harmadjára sikerült olyat alkotnom, amivel elégedett voltam, és ehhez az kellett, hogy elvessem a szívminta ötletét. Pedig a szerelmes hangulat megvolt, csak valahogy a manikűr nem akart sikerülni...

Az egész egyébként onnan indult, hogy kifejezetten szabadkézi mintát szerettem volna, mert néha ehhez is van kedvem a fedőlakkok és a nyomdázás mellett, így maradt végül a jól bevált pontozó és a pöttyök, a Bálint-napot pedig csak a színek idézik.


A körömfestés alapját a Dance Legend Party Time képezte, és találtam is egy üvegben nagyon hozzáillőnek tűnő Avon lakkot a fiókjaim egyikében, ez pedig a Racy. Utóbbi sajnos már nem kapható, pedig jó szívvel ajánlanám, ugyanis már két rétegben tökéletes, sőt, az első réteg után is meg lehet állni vele, ugyanis  már ekkor is foltmentesen fed, csak éppen egy leheletnyivel világosabb úgy. A Dance Legend lakkból kellett a három réteg, mert a vártnál kevésbé pigmentáltnak bizonyult. Egyébként mindkét lakknak egyenesre vágott ecsete van, de a DL lakké jól terül, míg az Avon lakkéval voltak problémáim, és a világ minden kincséért sem akart működni: vagy elárasztottam a körömágyamat, vagy nem sikerült megalkotnom a megfelelő ívet vele, ami nem jó hír, ugyanis a pirosas lakkok azok közé tartoznak, amelyeken semmilyen módszerrel nem tudok javítani, mert beeszik magukat a bőrömbe. A pöttyöket a Moyra 251-es holo lakkjával alkottam meg.

Természetes fény:


Vaku:


Kétféle ISO-beállítású természetes fény:



Vaku:


Kétféle ISO-beállítású napfény:





Szívesen viseltem ezt a lakkozást, ugyanakkor sajnos hamar megkopott a takarítás miatt, ráadásul pedig be is mattult, így mindössze három napig volt a körmeimen, pedig az unalmi tűréshatárom amúgy négy nap szokott lenni. A Dance Legend lakk viszont ettől függetlenül elrabolta a szívemet, és biztosan fogom még hordani, valószínűleg egy strapabíróbb fedőlakkal...

Ti hogy álltok ehhez az ünnephez, és milyen manikűrt viseltetek a szerelmesek napján? 

20 megjegyzés:

  1. Juj, ez nagyon tetszik, lehet én is csinálok valami hasonlót ^^ Megihlettél! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha valóban megvalósítod, kérlek, szólj, mert szívesen megnézném, hogy mit kerekítesz belőle :-)

      Törlés
  2. Hjaj, de mesés lett ez a manikűr, én nálam átjön a Valentin-napi hangulat. :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem is nagyon tetszik! Imádom ezeket a bogyószíneket :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett! A DL lakk tényleg gyönyörű! Mi nem ünnepeljük a Bálint napot.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A DL lakkok közül a holohatásúak sajnos mind gyönyörűek, így sajnos nehéz rájuk nemet mondani :-)

      Törlés
  5. nagyon szép manikűr lett, a piros holot imádom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A piros holót majd ismét előveszem, ha hajlandó lesz kisütni végre a nap :-D

      Törlés
  6. Szép lett, én nem hiányolom a szívecskéket, szerintem nélkülük is megvan a fíling. :)

    VálaszTörlés
  7. Imádom, hogy képet csinálsz különböző fényben :D Egy DL lakkot pedig szereznek kell a wow prismek közül, mert nem élhetek nélkülük és kész :D Persze nem egy a végső cél ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, nekem egy fényviszony nem fényviszony :-D A DL lakkokból pedig szerintem nehéz megállni egynél, legalábbis nálam elég sokan laknak már, mégis elég hosszú a kívánságlistám...

      Törlés
  8. Gyönyörű árnyalatok! Kár, hogy kivonták ezt az Avon lakkot :( Szép lett a mani. Van, hogy nekem is csak többedszerre sikerül a manim, hát ez van, azért, mert tökéleteset akarunk :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, bár vannak hasonlók, de nehéz lépést tartani, hogy melyik új szín felel meg a régieknek, na meg a krémszínűek meg is maradhatnának örök daraboknak, megbízható pontként a változó világban :-D

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.