2016. március 25., péntek

Lush Light Pink krémárnyaló – sokoldalú társ a sminkelésben

Novemberben csomagot kaptam a Lush Hungary csapatától, benne sok-sok tesztelésre váró termékkel. Többjükről beszámoltam már az azóta eltelt időben, ma pedig az egyik legnagyobb kedvencemmé vált sminktermék kerül sorra. Ez a Light Pink nevű krémárnyaló, amelyet rengeteg alkalommal használtam azóta, és mára alaposan kitapasztaltam, hogy mit is tud, és milyen módokon használható fel.


Ebben a csomagban érkezett

A csomagolása a Lush-ra jellemzően egyszerű, tégelyes, jól záródó kupakkal rendelkező:



A kupakot letekerve elénk tárul a rendkívül pigmentált, és már ránézésre is gazdag textúrájú termék:



Most pedig lássuk, hogy mire ajánlják a honlapon:

A rózsaszínes, halvány bőrűek alapozója. Rizskorpából és szójaolajból készült, hogy táplálja és óvja valamennyi bőrtípust. Önmagában alapozóként, vagy arckrémbe keverve és korrektorként is használható!

Ennek a leírásnak megfelelően kezdtem tehát bele a tesztelésbe, és jó néhány alkalommal használtam korrektorként is. Ehhez elsőként a megtisztított, hidratált bőr egészére vittem fel belőle vékony rétegben, majd újabb adagot lapogattam fel az ujjammal a szemem alá. Végül púderrel fixáltam az egészet. Az alábbi két képen ilyen módon felhasználva látható.



Tudni kell viszont róla, hogy valóban pigmentált, erősen fedő termék, amely ráadásul hamar fixálódik is a bőrön, így rövid idő után nem igazán lehet már eldolgozni. Emiatt a teljes arcra való, arckrémre jellemző felvitelét nem ajánlom, és sokkal inkább beválik a kisebb zónánkénti felvitel. Emellett kifejezetten ajánlom alá a hidratálást, mert ha ez kimarad, és rögtön a megtisztított bőrre visszük fel, száraz hatást kelthet, és túlságosan nyilvánvaló módon van jelen a bőrön.


Ecsettel is felvihető, és erre a célra leginkább a lapos, kerek taklonecsetek válnak be, ugyanakkor ily módon szintén az erős fedés jellemzi a festéket, hétköznapra tehát túl soknak bizonyulhat.


Az alábbi képeken már azt láthatjátok, hogy mit tud a festék, ha hidratálókrémbe keverve, BB krémként használjuk fel. Enyhébb fedést biztosít, így természetesebb hatású maradhat a bőrünk, hétköznapokra tehát mindenképpen ezt a felhasználási módot ajánlom, míg a fentiekben leírtakat csak különleges alkalmakra, illetve fotózási helyzetekre tudnám javasolni. Fontos még megjegyeznem, hogy nem minden arckrémmel alkot jó párost: a Bioderma Atoderm jó barátja, a Lavera arckrémek viszont sajnos nem. Alapként beválnak alá ezek is, viszont nem akarnak vele elegyedni, tehát velük nem sikerült BB krémhez hasonló funkcióra használnom.

Csak a fényviszonyok miatt tűnök barnábbnak...


Sajnos mostanra olyannyira kifakultam, hogy már ez a krém is sötét a bőrömhöz, így sejtéseim szerint mostanra a Jackie Oates lenne a tökéletes választás a számomra. Lehet, hogy jövő télen be is szerzem majd magamnak, mert nagyon megszerettem mind a Light Pink sminktermékként nyújtott teljesítményét, mind a bőrre gyakorolt hatását. Úgy érzem, nyugtatja a bőrt, és kifejezetten kellemes érzés használni, no meg jó érzés természetes összetevőkből készült terméket használni, amely esetében nincs szükség kompromisszumokra, hiszen ugyanolyan jól fed és ugyanolyan tartós, mint bármely neves dekorkozmetikai cég jó minőségű alapozója.

A Light Pink árnyalatot ide kattintva tudjátok megvásárolni, ide kattintva pedig a teljes krémárnyaló-kínálatot megtekinthetitek.

Ti használtatok már valamilyen sminkterméket a Lush kínálatából?

3 megjegyzés:

  1. Nekem megvolt a Jackie Oates és már ránézésre mondom, hogy tök más a termék, ugyanis abban mintha apró kis fekete szemcsék lettek volna és a fedése konvergált a nullához. Azért vettem meg, mert egy külföldi blogger ajánlotta, gondoltam kipróbálom, de végül elajándékoztam. Ez a tégelyes fotó alapján sokkal bizalomgerjesztőbb, bár a szín nem biztos hogy passzolna. No meg Neked hiszek is! :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is a Jackie Oates volt meg,a színe elég jól passzolt a bőröm színéhez, de ezen kívül csak rossz tapasztalataim voltak vele.
    Tényleg szinte semmi fedése nem volt, (eredetileg a karikáimat szerettem volna eltakarni vele), ráadásul amikor egész arcra kentem,még csíkozódott is! Lehet egyébként, hogy az arckrémemmel nem volt kompatibilis,de nem vagyok hajlandó lecserélni egy jól bevált hidratáló krémet egy macerás alapozó kedvéért. Végül a Missha Perfect Cover BB-be keverve, kínkeservvel használtam el, mert annak meg túl erősnek tartottam fedését.
    Most, hogy elnézem az összetevőit, tele van csúnya parabenekkel, akkoriban nagy Lush-fan voltam, a mai eszemmel tuti nem kenném magamra..:(

    VálaszTörlés
  3. Szuper kis termék, lehet hamarosan sminkeket is ki fogok próbálni a Lustól. Most viszont élvezem még a fürdőtermékeiket.
    Legutóbb a Fluffy Egg fürdőbombát próbáltam ki és annyira finom és puha lett tőle a bőröm. Viszont a Bouncy Bunny ajándékcsomagra már nem tudtam lecsapni. Annyira kelendő volt, hogy a boltban sem volt már.

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.