2016. november 28., hétfő

Novemberi Avon-szerzemények – novemberi és decemberi oldalszámokkal és adatokkal

Ebben a hónapban kivételesen írásos formában fogom megmutatni, miket is szereztem mind az Avon, mind a drogériák kínálatából. Kivételes, mert szívem szerint most is videóztam volna, viszont a számon lévő herpeszek miatt inkább szüneteltetem ezt a tevékenységet. Remélem, így is örömmel és szeretettel fogadjátok majd, és minden esetben feltüntetem majd az árat, illetve jelen esetben a novemberi és a decemberi katalógus oldalszámát is, hogy aki szeretné, könnyen beazonosíthassa és beszerezhesse a kívánt termékeket – előfordulhat, hogy a novemberi katalógusból már nem tudjátok megvásárolni őket, de a legtöbbjük még a decemberiben is kapható, így nem kell aggódnotok.

Rendeltem néhány Senses tusfürdőt, hiszen előszeretettel használom őket kézmosásra, tusfürdőként és habfürdőként egyaránt.

Novemberi katalógus:
500 ml 649 Ft, 216-217. oldal; 250 ml 499 Ft, 218-219. oldal; 2x250 ml 798 Ft, 218-219. oldal
Decemberi katalógus:
500 ml 649 Ft, 220-221. oldal, 250 ml 659 Ft, 198. oldal



Habfürdőkből is betáraztam: a nagyméretűekből saját használatra, kézmosóként és habfürdőként való használatra, a kisebb méret pedig jó kiegészítés lesz a karácsonyi csomagokba.

Novemberi katalógus:
1000 ml 899 Ft, 226-227. oldal; 500 ml 649 Ft, 213. oldal
Decemberi katalógus:
1000 ml 919 Ft, 212-213. oldal; 500 ml 699 Ft, 224-225. oldal




A Planet Spa termékek közül óriási kedvenceim ezek a temperástubusos kézkrémek, nemhiába képezte az argánolajos és az olívaolajos a nemrégiben lezárult Instagram-játék részét. Most ismét betáraztam belőlük, mert rendkívül jó volt az áruk, és szintén jó összetevőt jelentenek a karácsonyi csomagok összeállításához.

Novemberi katalógus:
599 Ft/db, 176. oldal
Decemberi katalógus:
Testápoló balzsammal együtt csomagban 1799 Ft, 172-173. oldal



Egy kedves nézőm javaslatára most kipróbálok egy arctisztító kefét körömkefeként. A Planet Spa kínálatából szereztem be, és puhák a szálai, ugyanakkor sok van belőlük, sűrűn elhelyezve, így reményeim szerint be fog válni körömkefeként.

Novemberi katalógus:
1149 Ft, 171. oldal; illetve 1498 Ft bármelyik másik termékkel és egy díszzacskóval együtt, 170-171. oldal
Decemberi katalógus:
799 Ft, 177, oldal




Ez az aloe verás-gyapotos kézkrém a család kedvence, mert mind kézkrémként, mind leégett bőr nyugtatására bevált még a nyáron. Kiválóan hidratál, kellemes az illata, így sosem árt, ha lapul belőle egy itthon.

Novemberi katalógus:
499 Ft, 174. oldal
Decemberi katalógus:
599 Ft, 210. oldal vagy bármely három termék 1299 Ft, 206–211. oldal



Édesanyám rendelt két arckrémet, ezért tégelyképet nem tudok mutatni, mert majd ő fogja felbontani őket, ha elfogyott a jelenlegi hidratálója. A Nutra Effects krémek általában véve jók szoktak lenni, és az arcbőre kifejezetten szereti őket, ráadásul fényvédőt is tartalmaznak.

Novemberi katalógus:
Ragyogást kölcsönző (Radiance) 1399 Ft, 158. oldal, Tápláló (Ageless) 1899 Ft, 159. oldal
Decemberi katalógus:
1399 Ft/db, 156. oldal



Rendeltem egy pénztárcát is a kifutó termékek közül, így valószínűleg csak tanácsadók tudják beszerezni. Az online felület „Csak interneten kapható termékek” elnevezésű részlegén találtam, és mivel eddig minden Avon pénztárcámmal elégedett voltam, be is szereztem.Gyönyörű a színe, és rendkívül szépen kidolgozott mind a felülete, mind a díszítését jelentő méhecske.





Ritkán használok szemhéjtust, de a ritka alkalmakra tökéletesen bevált a Mega Effects, amely szövegkiemelőkhöz hasonló, lapított hegyével megkönnyíti a munkát. Barátnőm is rendelt egyet, és nálam is kifogy hamarosan a meglévő, így kettőt szereztem be belőle. A hegyét nem tudom megmutatni, mert nem szerettem volna a kibontással a lejárati idejét megkezdeni.

Novemberi katalógus:
1099 Ft, 89. oldal
Decemberi katalógus:
1299 Ft, 100. oldal



Jó néhány szempillaspirált is beszereztem, mert a barátnőknek jó karácsonyi ajándék lesz majd. Az első a True Colour Wide Awake, amely klasszikus keféjével és jó fedésével kiváló hétköznapi választást jelent.

Novemberi katalógus:
1199 Ft, 72. oldal
Decemberi katalógus:
1199 Ft, 95. oldal



A Big & Daring régi kedvencem már, hiszen extrém fedést biztosít már egy rétegben is, és vastagítja és ível a szempillákat. Nem vízálló ugyan, mégis eléggé tartós, tehát esős időben sem kell attól tartani, hogy a szemem alatt végzi a feketesége. A keféje klasszikus sörtés és viszonylag nagy méretű, mégis könnyen odaférek minden kis szálhoz vele.

Novemberi katalógus:
1099 Ft, 82. oldal
Decemberi katalógus:
1299 Ft, 94. oldal



A Super Shock a szilikonkefés nagyfejű kedvencem. Szintén nagyméretű a kefe, mégis minden szálat könnyedén elér, és rendkívül látványosan hosszítja és göndöríti a szálakat. Most ráadásul ünnepi külsővel kapható, így szintén tökéletes ajándék lehet.

Novemberi katalógus:
1099 Ft, 25. oldal
Decemberi katalógus:
1199 Ft, 235. oldal



Az újfajta Avon ecsetek már rendkívül puha szintetikus szálakból készülnek, így mindig bátran rendelem meg az újabb formákat. A mostani kontúrozásra való, és tapasztalataim szerint leginkább a krémes kontúrfestékekhez kiváló, illetve ha már majdnem minden ecsetem koszos, a korrektor szem alatti eldolgozására is szoktam használni ezt a formát, más márkától ugyanis már van hasonlóm.

Novemberi katalógus:
1599 Ft, 78. oldal
Decemberi katalógus:
Nem találtam rá, úgyhogy valószínűleg nem szerepel benne, de feltehetőleg más katalógusokban még visszatér majd.




Az Advance Techniques argánolajos ápolóolaj Tamás régi kedvence, és teljes mértékben bevált szakállápolásra, így már sokadszor rendeltem neki újra.

Novemberi katalógus:
699 Ft, hátoldal
Decemberi katalógus:
699 Ft, 180. oldal



A Foot Works lábápoló termékek régi kedvenceim már, és karácsonykor mindig valamilyen csodás illattal rukkolnak elő belőle. A mostani áfonyás, vagyis a leírás szerint vaníliás és piros bogyós, de engem leginkább valamilyen krémes áfonyaszószra emlékeztet az illata.

Novemberi katalógus:
1199 Ft, 209. oldal
Decemberi katalógus:
1199 Ft, 200. oldal



Egy adott értékhatár elérése esetén a tanácsadónők időről időre akciós áron juthatnak hozzá szuper csomagokhoz. Én elértem az októberre és novemberre előírt határt, így 99 Ft-ért lehetett az enyém az Always parfüm és a hozzá tartozó tusfürdő. Nekem már megvan ez az illat, és nagyon szeretem, de így ajándék lesz belőle.



Az Avon piros lakkjai most különkiadásként, a Perfect Reds sorozat részeiként kaphatók, a Cherry Jubilee pedig már szerepelt a listámon, mert volt szerencsém látni, mennyire csodálatos holografikus lakk válik belőle, ha néhány csepp Moyra ezüst holografikus lakkot adunk hozzá. A recept Banditától származik, és PAncsi körmén láttam a kész terméket, így már akkor elhatároztam, hogy én is megalkotom majd magamnak.

Novemberi katalógus:
849 Ft, 74. oldal
Decemberi katalógus:
Négyszeri átlapozás után sem találtam rá, csak a gélhatásúakra, így valószínűleg januárban tér majd vissza, esetlegesen már nem különkiadásként.



A jegyzettömbbel ellátott hűtőmágnesek bárki számára hasznosan lehetnek, hiszen mindig kéznél vannak, ha fel kell jegyezni, mi fogyott el a hűtőből. Emiatt minden évben szoktam belőlük mindenkinek ajándékozni, és idén is beszereztem jó néhányat. A grafika ráadásul minden eddiginél cukibbra sikerült.

Novemberi katalógus, Butik füzet:
299 Ft, 27-28. oldal
Decemberi katalógus:
Nem találtam meg benne, de kizártnak tartom, hogy ne lehetne kapni benne. Ha valaki megtalálja, legyen szíves, jelezze, hogy hol rejtegetik.



Ez a rénszarvasos bögre már tavaly is tetszett, de akkor lemaradtam róla, így amikor megláttam, hogy ismét kapható, nem is halogattam tovább a megvásárlását. Ritka a szép nagyméretű bögre, ez pedig tudtommal 5 dl űrtartalmú, így kiváló választás teázáshoz vagy kakaózáshoz. Egy gond van csak vele, hogy a szűkülő kialakítás miatt nehéz lesz elmosogatni, de szerencsére a múltkor szert tettem egy ügyes szivacsos üvegmosóra a Rossmannban, így majd azzal megoldom.

Novemberi katalógus, Butik füzet:
2699 Ft, hátoldal
A decemberi katalógusban már nem kapható.






Ennyi volt tehát a novemberi Avon-zsákmányom, és decemberben szerintem ki is hagyom a beszerzést, hiszen most jó időre betáraztam a szükséges dolgokból, illetve az ajándékok is szépen alakulnak már, a külön erre kinevezett dobozomban sorakozva.

Ti rendeltetek valamit a mostani katalógusból? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.