2018. február 20., kedd

Bonprix Bloggerprogram, 3. – tavaszra várva

A mai bejegyzés részben #reklám lesz, hiszen a Bonprix ismét a rendelkezésemre bocsátott egy 20 000 Ft-os kupont, hogy szabadon válasszak az áruházából, és úgy döntöttem, hogy ezúttal egy komplett szettet állítok össze. Elsőként egy szoknyába szerettem bele, és e köré választottam az öltözékem többi darabját, egyértelműen tavaszi témában és színekben. A nagy terv az volt, hogy egy napsütéses napon a szabadban ejtjük meg a fotózást, még ha kicsit vacognom is kell majd, azonban a határidők és az időjárás a négy fal közé szorított minket, de nem bánom: a tapasztalatok alapján akár máskor is sor keríthető így egy-egy szett bemutatására.

Na de kezdjük az elején a Bonprix szoknyák kategóriájánál, ahol ráakadtam erre a csodás virágmintás darabra. A számos egyéni rendelésnek köszönhetően mostanra már kitapasztaltam, hogy mely termékkategóriákból mely méretekre van szükségem, hiszen a nadrágoknál a viszonylag vastag combjaim miatt érdemes eggyel nagyobb méretet rendelnem, a felsőrészeknél pedig a keskeny hátam miatt egy mérettel kisebb is elegendő, de ez a szoknyákra nem igaz – itt éppen a konfekcióméretemnek megfelelő méretet kell rendelnem, és nem kell csalódnom, ezért gyorsan a kosaramba is került ez a virágmintás szépség:


Léteznek belőle egyszínű változatok is, és a drappal, az olívazölddel és a feketével szemezek is, főleg a személyes szemrevételezés után, hiszen rendkívül igényes kidolgozású, kiváló minőségű anyagokkal készült darab, és ráadásul zsebe is van. A külső része lágy esésű, erős anyag, az alsószoknya pedig viszonylag rövid és szűk, így esetleges fellibbenés esetén sem mutat túl sokat a szoknya, vagyis annak hiánya. Az öv kizárólag díszítési célokat szolgál, és eleinte azt hittem, nem lesz hasznomra, ám meglepve tapasztaltam, hogy kifejezetten jó megoldást jelent a derék kihangsúlyozására, így utólag már örülök, hogy ez is a szoknya részét képezi.


A nézegetést a Bonprix dzsekik és kabátok kategóriájával folytattam, és merész lépést tettem, mert egy vintage rózsaszín darabra neveztem be. Merész azért, mert ez a szín csak bizonyos mélység esetén áll jól, és ha túl világos árnyalatot választok belőle, az bizony sápaszt, valamint szinte egybeolvad a bőrömmel. Ez esetben azonban szerencsém volt, mert éppen kellően sötét színű ahhoz, hogy előnyös legyen a számomra, emellett pedig tökéletes összhangot alkot a szoknya virágmintájával.


A minőség ez esetben is fenomenális. Előnyös szabás, kiváló minőségű anyagok és igényes kidolgozás jellemzik.


Belül kiemelendő a műselyem bélés, valamint a kis átlátszó gomb, amelynek köszönhetően nagyobb mellméret esetében sem nyílik szét a kabát, hanem minden rendezetten a helyén marad. Emellett mindkét oldalon található gomblyuk is, így mindenki a saját ízlésének megfelelő oldalon gombolhatja be a kabátot.


Pótgombból pedig kettő is bele van varrva:


A gomb egyébként a hátulján is visszatérő motívum, az öv pedig ízlésemnek megfelelően csat nélküli, egyszerű megkötős megoldású.


Ezt követően már csak a Bonprix cipők kategóriája volt hátra, és elsőként egy csodás, platformos megoldású, a kabáttal harmonizáló árnyalatú magassarkú cipőt néztem ki magamnak. Ez a felpróbálásakor sajnos kicsinek bizonyult, így vissza is küldtem, viszont a másik, ebben a rendelésben érkezett cipő szerencsére telitalálatnak bizonyult. Kifejezetten dögös, mégis kényelmes darab, már alig várom, hogy a tavaszi időjárásban többféle szett részeként is viselhessem. 


A boka belső részén található a felvételt és levételt megkönnyítő cipzár:


A külső részen pedig fiatalos díszítésként szolgál az aranyszínű cipzár:


Amikor elsőként felvettem őket együtt, rögtön két bevált bizsumárkámhoz fordultam: a leveles nyaklánc Rossetti Bizsu márkájú, és egy leárazás alkalmával szereztem be a Rossmann egyik üzletében, a fülbevaló pedig a Zenzero webáruházból van, és rózsakvarc díszíti.


Rajtam pedig a következőképpen mutat minden együtt:


Muffin is segédkezett a fotózásban:


A kabát alatt egyébként egy egyszerű fekete felső kapott helyet, amelyet betűrtem, hogy a szoknyához tartozó öv is érvényesülni tudjon:



Azt hiszem, rendszeresen látható lesz rajtam a szett minden darabja jártamban-keltemben, és remélem, a tavaszi időjárásban majd kültéri viszonyok között is megmutathatom őket magamon. Emellett pedig egy-két színt még biztosan megrendelek majd magamnak ebből a szoknyából, mert ritka, hogy egy hosszú szoknyát ennyire a magaménak érzek, így más színváltozatokban is szívesen viselném.

Nektek hogy tetszik ez a szett? Viselnétek hasonlót?

1 megjegyzés:

  1. Kedves Katy!
    Ismét egy nagyon ízlésesen összeválogatott szettet hoztál nekünk. Igazán jól állnak Neked ezek a szép, tavaszias árnyalatok. :) A szoknya mintája engem is nagyon megfogott, de igazán a kabát az, amit még magamon is el tudnék képzelni.
    Kellemes tavaszváró napokat kívánok!
    Üdvözlettel: Judit

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.