2012. augusztus 15., szerda

Kívánságlista – elérhető verzió

Mivel nemrég közzétettem az álomverziót, gondoltam, megmutatom, mik azok a termékek, amelyekre nem kell hónapokig gyűjtögetnem, mégis régóta vágyom rájuk.

Az első az Essence Viva la Green nevű árnyalata, egyszer sajnos ott hagytam a Müllerben, azóta pedig sehol nem találom, pedig egyre jobban tetszik a mások blogján látott bejegyzések alapján.



Régi kedvencem az Avon görög tengeri hajpakolása, szerencsére most ismét kapható, így mindenképpen rendelek majd. Az a jó benne, hogy táplál, és annyira jó az illata, hogy mindig megdicsérik a parfümömet, ha ez van rajtam, és valójában parfümöt elfelejtettem feltenni...



Bioderma sminklemosó, mert ez az egyetlen, ami tényleg használ, és a szememet sem csípi. Sajnos most kifogytam belőle, és másikat használok, ami szintén nem rossz, de a nyomába sem ér ennek...



Avon Chromes szemceruza, Vivid Grey árnyalat: a sminkelős napon volt alkalmam kipróbálni, és gyönyörű lilás színe van, tartós, puha, jó vele dolgozni, szóval úgy érzem, nekem ez kell. 



Avon négyes szemhéjpúder, Pink Sands: szintén a sminkelős napon teszteltem, és bár a legtöbb Avonos szemfesték nem az igazi, ez egy igazi álom: jól pigmentált, puha színek, szaténos beütéssel, nem fénylenek túlságosan, így minden korosztály számára megfelelőek, ezért a közeljövőben ez is a kosaramban landol majd.


Avon Super Shock szájfény Melon Madness színben: ma voltam a központban, és kipróbáltam; az applikátora hihetetlenül nagy, a színe nagyon szép, erőteljes, az állaga pont jó, és ráadásul 12 ml-t kapunk akcióban 1000-1200 Ft környékén, míg a többi szájfény szintén ennyibe kerül, de csak 6 ml. Szeretném.



Sok benne az Avon termék, mert szeretem a cuccaikat, általában nem is kell csalódnom, viszont a bejegyzés kapcsán most támadt egy ötletem, és írni fogok még a szemfestékekkel kapcsolatos csalódásomról.

13 megjegyzés:

  1. az a lakk nekem is tetszik! :))

    VálaszTörlés
  2. Az utolsó kettő nekem is nagyon szimpatikus. :) Fülembe ültetted a bogarat múlt

    VálaszTörlés
  3. A szemhéjpúder nekem is nagyon tetszik :) Eddig sajnos nincs sok jó tapasztalatom az avonos szemfestékekkel, de hátha ez lesz az első pozitív csalódás :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, a gyakorlatban is bizonyított, bár a tartósságáról még nincsenek adataim. Most várom, hogy igazán akciós legyen, az 1839 Ft-ot sajnáltam rá...

      Törlés
  4. A Pink Sands paletát én is megrendelem a 12-es katalógusból.
    Sok rosszat olvastam ezekről a palettákról, de ezt szinte mindenki dícsérte, kell nekem is :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, majd összevethetjük a tapasztalatokat. :-)

      Törlés
    2. Nekem megvan a Pink Sands paletta nagyon szeretem. :)
      Elég sokat is használom.
      Nem nagyon poroznak,tartósak(reggeltől késő estig simán fent marad alig fakulnak a színek :))
      Hétköznapi sminkhez,de akár alkalmit is lehet vele készíteni.
      Jól passzolnak,kiegészítik egymást a színek. :)
      Remélem tudtam így segíteni Nektek! :)

      Törlés
  5. A Viva la Green-nel én is így jártam, egyszer otthagytam a polcon, aztán azóta se találkoztam vele... annyira bánom már, hogy nem jött velem akkor haza.:/

    VálaszTörlés
  6. Úgy látom, nem csak én vagyok ezzel így: egyszer ott hagyom, aztán mikor meggondolom magam és mennék érte, már nincs. :( A Tatty Teddy mackóval is így voltam, aztán rá egy évre ismét megpillantottam egyet, őt mát ott nem hagytam volna a boltban. :D Azóta is imádom a kis drágát.

    VálaszTörlés
  7. Az első lakkot én is nagyon szeretném *.*

    VálaszTörlés
  8. Szerintem írjunk az Essence-nek, hogy küldjön egy raklappal ebből a színből, ahogy elnézem, simán lenne gazdája mindnek :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.