2012. november 24., szombat

Avon Luxe Cocoa Couture paletta – képek és színminták

Amikor megjelent az Avonnál az új Luxe kollekció, tudtam, hogy ki kell próbálnom. Elsőként a Cocoa Couture akadt a horgomra, aminek egyik nem titkolt oka a középső szín, ami ránézésre akár pirosítónak is megfelelő, kiváló tehát sietős reggeleken.

A paletta gyönyörű fényes aranyszínű, gyűjti is rendesen az ujjlenyomatokat, és aki jól figyeli, megláthatja a nappalim néhány részletét is.

Természetes fényben

Természetes fényben

A színek csodásak, bár a vajszínű és a korall elég gyenge, de satírozószínnek tökéletesek, a sötétebbek között pedig van fényes és matt egyaránt.

Vakuval

Természetes fényben

Lámpafényben

A színmintákat alapozóra, ecsettel készítettem, természetes fényben, majd vakuval is.

Természetes fényben

Természetes fényben

Vakuval

Vakuval

Első ránézésre tetszik a dolog, kíváncsi vagyok, hogyan teljesít majd sminkben.

Ti rendeltetek valamit a kollekcióból? Ha még nem, tervben van?

23 megjegyzés:

  1. Tetszett a katalógusban az alapozó,de az ára már kevésbé. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, remélhetőleg lesz majd valami kombós akcióban :-)

      Törlés
  2. Tetszik a külső és a belső is! :) Nekem egy tusom van, ami Avonos, ja meg nyertem egy szempillaspirált, azt az újat, de még nem használtam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szempillaspirálban elég erős az Avon, lesz majd teszt róla? :-)

      Törlés
    2. Tervezem, lehet hogy egyben lesz az össze spirálom, annyi összegyűlt :D

      Törlés
  3. Nem sikerül rájönnöm, mi tükröződik az első képen... :)
    Őszintén szólva én nem vagyok elájulva a Luxe szemhéjpúderektől. Bár csak képen láttam őket mert nem rendeltem meg egyiket sem, de nem is érzek égető vágyat, hogy ez nekem kell - szóval ezek most kimaradnak az életemből
    No persze sokat segít az a gondolat, hogy két új paletta is úton van felém :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, melyik két paletta? Már kíváncsi vagyok. :-) Amúgy az egy IKEA-s pipapolc, az alján meg van egy vízilovas hűtőmágnes. :-D

      http://img.jofogas.hu/images/71/7129159867.jpg

      Törlés
    2. Hehe, tükörre tippeltem volna, de ezt a pipa polcot most sem látom a képben :-)
      MUA rendelésem várom, a Heaven and Earth palettát és a Glamour Days palettát :-)

      Törlés
  4. Szemezgettem ezzel a kollekcióval, direkt a szemfestékekkel, de nekem elég gyengének tűnnek. Nálam a négyes szemfestékek viszik a pálmát még mindig, pont egy hete került kezemben megint a somke&mirrors, és azóta nem bírom letenni, minden nap azzal sminkelek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem megvan a Smoke and Mirrors, de nagyon gyengén pigmentált, lehet, hogy pont rossz szériából kaptam? :-S A Pink Sands viszont csodás, azt nagyon szeretem :-)

      Törlés
  5. Én nagyon nézegetem, de inkább most a rúzsok csigáztak fel. Nagyon le kellett magam állítani, hogy ne rendeljek semmit- mivel a 'fekete péntek' kínálta akciókra koncentráltam jobban.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, arról én megint lemaradtam, de az egyik weboldal, ami érdekelt volna, le is volt fagyva teljesen :-D

      Törlés
  6. szépek a színei bár én nem tervezek mostanság ilyesmit venni :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, nekem sem kéne már, van itt bőőőőőven más szemfesték...

      Törlés
  7. Nem tudom, ezekkel úgy vagyok, hogy nem rossz de végül is nem is olyan "húúú, hűűű, wooow, akaroom" :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ha Sleek minőségű lenne, akkor érdemes lenne megvásárlásra (persze csak kedvezménnyel), de így kissé kérdéses. Na de meglátjuk, hátha szemen jól teljesít :-)

      Törlés
  8. Nekem elég gyengének tűnnek. Amúgy sem vagyok oda az Avon cuccokért mert soha nem azt a színt látom viszont ami a katalógusban van. -.- Meg valahogy maga a paletta is olyan "olcsó" hatású.
    Ha elfogadsz egy tippet akkor próbálj meg úgy fotózni hogy nem tükröződjön vissza semmi, mert az elég csúf, pedig ahogy nézem a külseje azért szép lenne.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért vannak kivételek, lásd a Pink Sands paletta, de sajnos általában nem elég pigmentáltak, ez tény. Ez a paletta élőben nagyon szép, tényleg igényes a kivitelezése, a színeknek pedig adok még esélyt szemhéjalapozóval.

      A tükröződés amúgy direkt volt, a nyomozásra hajlamos olvasóknak, akik kifejezetten élvezik az ilyen eldugott részleteket (pl. Verus, PAncsi) :-)

      Törlés
  9. húú d eszép!! kel egy ilyen!!!! :))) nekem is!! :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg szépséges, de engem egyelőre még meg kell győznie szemhéjon :-)

      Törlés
  10. Nekem nem annyira tűnnek intenzívnek a színei :( , de kivi leszek, hogy sminkben , hogyan teljesít! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.