2012. december 17., hétfő

Instant szerelem a négyzeten – Avon Color Trend Blue Royale és Zoya Feifei

Végrevégrevégre volt egy kis időm, és kilakkozhattam a körmeimet. Hihetetlen, mennyire sűrű volt az elmúlt időszak, és hogy ennyire hiányzott a blog és az egész kis világa. De most itt vagyok megint, és remélem, ismét a megszokott mennyiségben tudok majd jönni.

Kipróbáltam két lakkot, az egyik egy mattra száradó fémes lakk, az Avon Color Trend Blue Royale-ja. Gyönyörű, és már két rétegben elég erős a fedése. felkenéskor még fényes, úgy sokkal sötétebb és gazdagabb a szín, aztán pedig nagyon érdekes hatásúra szárad. 


Egy réteg

Két réteg

Eredeti terv szerint csak a gyűrűsujjam körmét díszítettem volna a másik lakkal, amit Erzsitől vettem, és itt volt látható nála. Aztán viszont rájöttem, ebből nem elég egy körömre tenni, ez nekem KELL mindegyikre! Azok a mikrocsillámok... Totális szerelem.

Lámpa+vaku

Lámpa

Lámpa

Természetes fény

Vaku

Vaku

Na most, eleve is odavagyok a kék lakkokért, de azt hiszem, ez a Zoya a non plus ultra, téli kékben legalábbis eddig ez a szín az abszolút nyertes nálam. Az utolsó képen  mintha a csillagos eget látnám, egyszerűen csodaszép.

Nektek megvan valamelyik lakk? Melyik a kedvenc kék lakkotok?

16 megjegyzés:

  1. a 3. képen még egy 'Galaxy Nails' alkotásnak is elmegy :DDD
    nagyon szép. váratlan, de csodaszép kombinációkat mutatsz nekünk. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg, jó kis kép lett a kétféle tükröződéssel :-)

      Törlés
  2. nagyon szép, bár nekem elég sötét :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Régen én is így voltam a sötét lakkokkal, aztán nézd meg, mi lett belőle :-D

      Törlés
  3. Tiszta galaktikus a 3. kép! :) Szép mindkét lakk :)

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörűűűűű!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik, a kékes csillogása igazán különlegessé teszi :) A harmadik képen tényleg eléggé galaxisos, nagyon bejön :D Mondjuk szívesen megnézném fedőlakkal is, hogy milyen önmagában, ha nem matt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy érted, sima átlátszó fedőlakkal? Nem rossz ötlet :-)

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.