2013. április 25., csütörtök

Elfogyott termékeim, 2013. április 25.

Mivel vár már jó pár kép, ismét az elfogyott termékeim egy adagját mutatom be Nektek.


Avon Kids dinnyés illatú hajbontó spray:
Még a legelső ilyen bejegyzésben mutattam meg az első ilyen termékemet, amit imádtam. Mivel aztán az már nem volt kapható, egy gyerekverziót vettem meg belőle. Sajnos nem hozta az előd szintjét, ráadásul a porlasztója túl nagy részecskékben hagyta a terméket, ezért az előd üres flakonjában használtam el. Most fogyott el végleg, és szerencsére ismét van Naturals verziója, sárgabarackos-sheavajas, alig várom, hogy tesztelhessem.

Balea Young Mademoiselle Chic tusfürdő:
Nem volt abban a DM-ben, ahova járok, de blogokon olvastam róla, ezért felkutattam. Isteni illata van, ami tartós is, az állaga is ideális, ezért pótpéldányt is beszereztem belőle, mert nem szeretném, ha kivennék a készletből, én pedig nem tudnám ismét használni majd. Tudom, 21. századi probléma, de egyszerűen tökéletes ez a tusfürdő.

Balea Young Sweet Wonderland tusfürdő:
Ez a termék sajnos már nem olyan tökéletes, mint az előző. A flakonban még tökéletes csokiillat vár, fürdés közben viszont már kicsit megsavanyodott kakaóra emlékeztet. Végül kézmosóként végezte egy másik tusfürdővel keverve, külön ugyanis egyik sem volt elviselhető, együtt azonban tejcsokiillatuk lett.

Alverde dezodor tengeri sóval:
Nagyon szerettem, mert isteni friss illata volt, és az izzadság ellen is megfelelően küzdött. Arra kellett csak vigyázni vele, hogy amíg nem száradt meg, addig fehér nyomott hagyott a pólókon. Biztosan megvásárolom majd még, ha kapható, akkor ezt az illatot, ha nem, akkor a termékcsalád valamely más tagját.

Alverde púder:
Mivel már annyira kevés van benne, hogy kinyerni lehetetlen, ezért elfogyottnak nyilvánítom. Tette a dolgát, mattított, fixált, szerettem. Fogok még vásárolni az Alverde termékekből, de púderből jelenleg jó időre való tartalékom van.

Nektek megvan/-volt valamelyik fenti termék? Szerettétek, ha igen?

10 megjegyzés:

  1. Nem esett le mi az a "hajbontó spray":) De lecsekkoltam a korábbi bejegyzést és rájöttem...
    Ezek szerint az én hajbontóm a Gliss Kur kifésülést könnyítő spray-e!??:)) Ami mellesleg nagyon jól teljesít!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsi, biztos tudat alatt befolyásolt Muffin filcbontó spraye :-)

      Törlés
  2. A Madamoiselle Chick megvan, Imádom, szerintem is a tökéletes tusi! :))
    Mindíg újra veszem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, én is vettem volna tegnap is egyet, de nem volt a DM-ben :-(

      Törlés
  3. A kifésülőspray nem nehezíti el a hajat?
    Az enyém olyan kis selymes, a lehető legkevesebb cuccot rakok rá, mert különben érzem, hogy nem az igazi.
    A dezodor alumíniummentes?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a gyerekverzió nem nehezítette el, csak egy kicsit sprődebb lett tőle, de az nálam nem ártott, mert így kevésbé szállt, a sima, Naturals változat viszont tökéletes volt, semmit nem rontott a hajam jellegén, úgyhogy remélem, az új barackos is lesz ilyen jó :-)

      Törlés
  4. Mademoiselle Chic-et én is használtam és imádtam is. Ideje újat beszereznem belőle, most kedvet kaptam hozzá. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, még találok valahol én is, kicsit félek, hogy kivonták. Persze ez legyen a legnagyobb problémám :-D

      Törlés
  5. én is szeretem ezeket a tusfürdőket!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon jól eltalálják őket mindig, az biztos :-)

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.