2013. április 3., szerda

Elfogyott termékek – korrektorok és szempillaspirálok

Valahogy pont egyszerre száradt ki két korrektorom és járt le a fél év két szempillaspirálomnál. Látszik, hogy neszesszeres termékek voltak, mert mindegyik nagyon kopott. Van, amelyik helyett jobbat sikerült találnom, és van, amelyik nagyon hiányzik...


Essence Stay All Day korrektor:
Nem szerettem, mert megült a ráncokban, aztán pedig kezdett kiszáradni, és nem lehetett jól eloszlatni. Nem vásárolom újra, szerencsére az utódja életem eddigi legjobbja, lesz majd róla bejegyzés.

Alverde korrektor:
Nagyon jó korrektor volt, kellemes, púderes illattal. Tovább bírta kiszáradás nélkül, mint az Essence, és alapvetően jól bevált szem alatti karikákra és kipirosodot orra egyaránt. Fogok még Alverde-termékeket vásárolni, mert pozitív volt vele a tapasztalat.

Oriflame Endless Lash Mascara:
Ő volt a barna színű spirálom, és imádtam. Kerek, normális méretű, szilikonos keféje van, és nem scak hosszabbít, hanem dúsít is. Ha tehetem, mindenképpen lesz még Oriflame-es spirálom, mert a legjobbak között vannak.

Oriflame Wonder Lash vízálló szempillaspirál:
Hajlított szilikonos keféje van, ezért jól göndörít, és tényleg vízálló. Esős napokon volt a barátom, a jelenlegi utódja sajnos nem annyira tetszik, ezért megpróbálom maj dmegint megkaparintani magamnak ezt az Oriflame-es változatot.

Nektek megvolt valamelyik? Ha igen, bevált?

10 megjegyzés:

  1. Nekem egészen jól bevált az essence korrektor, dehát mások vagyunk, más a bőrünk is, valakinek ez, valakinek amaz jön be.
    Amúgy melyik az az essence korrektor ami bejött?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem az Essence a tökéletes utód, de abból is van egy majdnem tkéletes, a hétvégén megrom a bejegyzést mindkettőről :-)

      Törlés
  2. Én nagyon szertem az Essence-es korrektort,de kinek a pap kinek a papné. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet, hogy Te egy jobb példányt fogtál ki, sajnos az is előfordul, hogy nem azonos minőségűek, szerintem számít az is, hogy mióta álltak a drogéria polcán.

      Törlés
  3. Nekem zöld Oiflame spirálom van és imádom! Jelenleg a tökéletes korrektort keresem. :)

    VálaszTörlés
  4. Én nagyon nem szeretem ezt az Essence korrektort, mert pattanásos lett tőle a bőröm. :( De kíváncsi vagyok, mit mondasz majd az utódjáról! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, akkor tényleg vegyesek az érzelmek ezzel a korrektorral kapcsolatban, remélem, azért hamar rendbe jött a bőröd utána!

      Törlés
  5. Én is ezt az essence korrektort használom és azt vettem észre, hogy habár eleinte nem, de most már sajnos megül a ráncokban, pedig nem olyan régóta használom. :/ Az utódjára viszont nagyon kíváncsi lennék, mert most keresem én is a tökéleteset. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.