2014. március 6., csütörtök

Smink a NYX monókkal – White, Flamingo és Sensual

Jelentem, kipróbáltam a NYX monóimat, és elég meggyőzőek. A színmintákat tartalmazó bejegyzést itt tudjátok megtekinteni, és még a héten hozom majd a csomag utolsó tagjának, vagyis a tusnak a tesztjét is.


A sminkhez mindhárom színt felhasználtam, értelemszerű sorrendben, vagyis a szemhéj belső részére és a szemzugba a matt fehér White került, a szemhéj mozgó részén a Flamingo csücsült, míg a külső V-ben és a szempillák tövében a csodás-csillámos Sensualt használtam, amely szerencsére satírozva már egyáltalán nem olyan hivalkodó, így tökéletes volt a célra.

Természetes fény

Természetes fény

Vaku

Vaku

Vaku

Alapnak a rózsaszín Color Tattoo-t használtam, amely fémes csillogású, ám a matt festék teljesen elfedte, tehát jól pigmentált termékről van szó. A Flamingótól kicsit nagyobb színintenzitást vártam, de azért még így is gyönyörű, a Sensual pedig totális szerelem lett Nálam, és úgy érzem, tökéletes a harmónia a három szín között.

A pirosító is NYX volt még egy régebbi vásárlásomból, amely során két színre tettem szert. Az arcomon most a Pinched nevű árnyalat van, és ha kéritek, szívesen készítek színmintákat róla is és a másik birtokomban lévő színről is. A szájfény is NYX – ez már csak egy ilyen bejegyzés –, méghozzá a Gold Pink nevű árnyalat. A szemöldökömre a Sleek Contour Kit kontúrozószínét használtam, csakúgy, mint a kontúrozásra, a szemöldök alá pedig a kiemelőszín került ugyanebből a termékből. Szemillaspirálnak egy sötétbarna Max Factort választottam, amely emlékeim szerint egy Szépségboxomban lapult még pár hónapja.

Összességében azt gondolom, hogy a NYX monói nagyon jó kis termékek, és pigmentáltabbnak érzem őket a két általam tesztelt palettánál. (A C'est la Vie palettáról szóló bejegyzést itt találjátok.)

A sminkben használt monók darabja 1990 Ft a mybeautytools.hu áruházban, alább mutatom is a közvetlen hivatkozásaikat:
White: http://www.mybeautytools.hu/nyx-nyx-nxes02-szemhejpuder-feher-p-2929.html
Flamingo: http://www.mybeautytools.hu/nyx-nyx-nxes19-szemhejpuder-barackos-rozsaszin-p-2957.html
Sensual: http://www.mybeautytools.hu/nyx-nyx-nxes78a-szemhejpuder-gyongyhaz-kozepbarna-p-2977.html

Ti használtok NYX termékeket? Ha igen, elégedettek vagytok velük?

14 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett, és a színek is tetszenek :]
    Én mondjuk most nem az eszemre hallgattam választásnál, az Exotic Green-t és a Volcano-t választottam, amik egymáshoz nem is annyira mennek. Mármint színben mennének, de azért egy szemre túl sötétnek találnám mindkettőt, hacsak nem úgy, hogy az egyik a mozgó szemhéj fölé vagy külső V-be, a másik meg az alsó pillasorhoz.
    Hmm, a végén még a te blogodon világosodom meg megint? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hm, jól hangzik, ráadásul így is már eleve két verziód van, mármint egyszer az egyik legyen a V-ben, egy másik sminkben pedig a másik – érdekes lenne összevetni őket. Nos, mikor várhatók a sminkek? :-)

      Törlés
    2. Remélem, legalább az egyik jövőhétre kikerül, ha vállalható lesz :]

      Törlés
  2. Nagyon szépek a színek és a smink is. Jól áll neked! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, én is eléggé magaménak érzem ezt a színvilágot :-)

      Törlés
  3. Ó de kis hamvas, bársonyos hatású, visszafogott, nagyon elegáns lett ez a smink! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, hát köszönöm! Úgy érzem, sokat fogom használni ezeket a színeket :-)

      Törlés
  4. Nagyon szép lett, nagyon jól illik hozzád, a hajadhoz, úgy összességében nagyon rendben van! :) A szemöldöködre nagyon jó ez a szín, nem is gondoltam volna. És ahogy Reni is írja, nagyon kis hamvas, kb 18-nak nézel ki. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy ennyire tetszik a smink! A szín pedig először kényszerből került a szemöldökömre, amikor épp nem volt más, és rájöttem, hogy jól illik az aranyba haló szőkésbarna hajamhoz, úgyhogy azóta már tudatosan nyúlok érte :-)

      Törlés
  5. Gyönyörű lett a smink, valami ilyesmit is képzeltem el a színminták alapján*-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :-) Még kétféle smink van tervben a színekkel, remélem, lesz alkalmam megmutatni őket :-)

      Törlés
  6. Nagyon szép lett ez a smink, olyan elegáns és valamiért bennem kissé pin up hangulatot idéz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Talán a vakus képeken nagyon világosnak ható bőröm miatt lehet. De tényleg, milyen régen is sminkeltem pin up stílusban... Majd egyik nap előveszem egy jó kis kendőmet, a hajamba kötöm, és alkotok valamit :-)

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.