2015. december 10., csütörtök

Chanel Azure és ILNP Kaleidoscope – a meglepő, mégis jól működő páros

Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer egy barátnőm, Zsozsó (alias Sakklakk), aki a tavalyi születésnapomra egy Chanel lakkal lepett meg. Gondolhatjátok, hogy a lélegzetem is elállt, amikor megláttam, de persze nagyon örültem neki, főleg, mert nagyon hozzám illő színnek éreztem. Azt a mai napig nem értem, hogy miért vártam ennyit a kipróbálásával, de végül az idei névnapomon került fel a körmeimre. Sokrétű tapasztalatokat szereztem vele kapcsolatban, amellett persze, hogy gyönyörű. Lássuk, mit is tud az Azure.

Nos, a fedéshez nekem három réteg kellett, de itt most senki ne gondoljon tragikumra, mert nagyon érdekes a lakk állaga. Nem tudom, hogyan csinálja, de szinte rögtön száraznak tűnik a körmökön, annak ellenére, hogy még kenhető, csak valahogy nem folyik össze-vissza, hanem ott marad, ahova tesszük. A körömágybőr ívét még soha nem volt ennyire egyszerű követnem, és tökéletes lett mindenhol, merthogy a fura, azonnal száraznak ható, mégis folyékony állaga miatt nem árasztottam el sehol a bőrt. Ugyanezen állag miatt lehet vele nagyon vékony rétegekkel dolgozni, így a három réteg gyakorlatilag egy átlagos jól fedő lakk két rétegével azonos vastagságú.



Csakhogy csíkoz, méghozzá nagyon. Lehetséges, hogy egy átlátszó fedőlakk kiegyenlítené, és nem látszódna, de már égtem a vágytól, hogy kipróbáljam az ILNP Kaleidoscope nevű lakkját, így inkább ezt választottam fölé, egy rétegben. Egyéb fedőlakkot nem is használtam, csak gyorsszárító cseppekkel segítettem a száradást.



Ez a kombó pedig jó döntésnek bizonyult, több szempontból is. Egyrészt nagyon jól áll egymásnak a két lakk. Bár elsőre soknak tűnhet a gondolat, hogy egy enyhén duokróm lakk fölé egy sokszínű pelyhes lakk kerüljön, mégis nagyon jól működnek együtt. Még annak ellenére is, hogy utólag fény derült az ILNP lakkban rejlő holorészecskékre is.






Napfény nagyon nem akart előbújni, amikor fényképezőgép-közelben tartózkodtam itthon, de aztán csak sikerült elcsípnem egy kis derengést. Hiába no, napfényben a legszebb ez a páros.



Tessék, itt egy Zsozsós kéztartás is:



És hát kb. úgy érzem most magam a Kaleidoscope-pal kapcsolatban, hogy mindenre ezt kenném. Mert annyira szépek a sokszínű pelyhek, a holorészecskék, és az alapként használt lakktól függően bármely évszakhoz megfelelő választás lehet. Mint már említettem, a képeken egy rétegben látható az Azure felett, így talán nem reménytelen önmagában viselni sem.


A kombó egyébként sokatok figyelmét megragadta a karácsonyi ajándékos videóban is, és szinte többen kérdeztetek rá a videóban viselt körömlakkra, mint bármi egyébre. Nos hát itt a megoldás, és a Chanel helyett biztosan beválik egy olcsóbb, hasonló színű duokróm lakk is, amilyen például a China Glaze Beauty and te Beach, amely jelenleg 998 Ft a Nailland kínálatában. A Kaleidoscope is készleten van most, így érdemes lehet rá most lecsapni.

Nektek hogy tetszik ez a kombináció? Viselnétek mostanában, vagy túlságosan nyári a színvilága számotokra?

6 megjegyzés:

  1. Nekem ezek a pelyhek vagy mik még mindig nem tetszenek, de az alapszín csodás bármely évszakban!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem sem a kedvencem...néha csodálkozom is hogy mit esznek ezen a mákos pelyheken.. :D

      Törlés
  2. Nagyon szép. :)
    Igazán illik hozzád. :)
    PS: Alvó cica a háttérben 1-2 képen. <3 :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon a magaménak éreztem, bár általában véve így vagyok a kékeszöldekkel. A cica pedig nekem is mindig <3

      Törlés
  3. Ez a Kaleidoscope egy álom. Nekem az ILNP Glory van meg, de nem egyszer veszem elő a fiókból megcsodálni, gyönyörködni benne csak úgy :) Fehér alapra kifejezetten szeretem ezeket a pelyhes lakkokat, olyan kis bohókás lesz tőle a lakkozás.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, a Glory is egy csodás darab, belülről izzó, őszi színekkel. Nem csodálom, ha sokat nézegeted :-) A fehér alap jó ötlet, tavasszal kipróbálom majd :-)

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.