2016. február 2., kedd

A-England Dancing with Nureyev – a jegeskék szépség

Majdnem azt írtam a címbe, hogy „tökéletes kék”, de tökéletes kék a Picture Polish Eyre is, vagy éppen a F.U.N. Lacquer Frost (H). Mindegyik tökéletes, csak éppen a maga módján. Viszont mind közül a legjegesebb és talán a legszerényebb és legelegánsabb a mai bejegyzés tárgya, a csodálatos A-England Dancing with Nureyev.

Megmagyarázhatatlan módon tavaly április óta csücsültek a képek a feldolgozásra várók mappájában, és többször is meglepődtem, amikor a kedvenc lakkok között említve a videókban, rájöttem, hogy még nem volt róla bejegyzés. Na sebaj, jobb későn, mint soha, nem igaz?

Az üvege a klasszikus AE fajta, amelyen remélem, soha nem változtat majd a gyártó, mert épp a letisztultsága miatt tetszik annyira.


Az ecset semmi extra, hiszen nem kerekített és nem lapított, mégis tökéletesen lehet vele követni a körömágy vonalát, és megfelelően teríti szét a lakkot.





Gyönyörű, amit a körmökön művel, az ember alig tudja levenni a szemét róla...




Ráadásul pedig két rétegben fed, sőt ha valaki ügyesebb nálam, szerintem egy is elég lehet belőle. Így már nem is tűnik olyan magasnak az ára, bár vannak nála sokkal drágább márkák is.



Elvileg egyébként enyhén duokróm, de csak annyira enyhén, hogy engem egyáltalán nem zavart, bár a duokrómtűrési határértékem emelkedni látszik. Ez viszont még épp az alig-kategória, így az erre érzékenyeknek is bátran merem ajánlani. Ha pedig további meggyőző erőre van szükségetek, ide kattintva egy Instagram-videót is megtekinthettek róla, ráadásul a háttérben madárcsicsergés hallatszik. Kész felüdülés (már alig várom a tavaszt). :-)

A lakkot a Nailland kínálatából tudjátok megvásárolni.

Nektek van hasonló jegeskék lakk a gyűjteményetekben?

7 megjegyzés:

  1. Képzeld, végül csak sikerült hozzájutnom Adél jóvoltából. Szép lakk, de.... Egyrészt nekem nem olyan különleges, hogy az árát megérje. MOndjuk mivel az Eyre, a Frost is megvan, és azok jóval különlegesebbek, talán ezért. Egyébként meg, a Captive goddess mellé feleslegesnek érzem. Van eltérés köztük, de nem anniyra domináns hogy mindkettő kelljen a készletbe. Azért örülök neki, és el fogom kenegetni nyomda alá, de magában nekem már uncsi. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem pont felüdülést jelent a hivalkodóbb, nagyobb csillámos kékek után, de tény, hogy kékkörömlakk-rajongó vagyok :-D A Captive Goddessről pedig többen mondták már, hogy feleslegesnek érzik a Nureyevvel együtt, és valóban nagyon hasonló jellegűek, de hát tudod, én elvetemült körömlakkgyűjtő vagyok :-D A Frost amúgy nagyon jól áll Neked *.*

      Törlés
  2. Nagyon szép lakk, külön köszi az utolsó képért! :)
    Nincs még A-England lakkom, de egyre jobban tetszenek ez a lakkok, így szerintem nem marad ez így sokáig. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik! Az AE lakkok minősége páratlan, így szerintem nagyon megérik az árukat a többi drága márka mellett, úgyhogy csakis buzdítani tudlak a vásárlásra :-)

      Törlés
  3. Egyik kedvenc lakkom, bár ezt szinte az összes AE lakkra elmondhatom :) Rajtam liláskék, nem ennyire szürke (de rajtam a Cathy is lila) és néha van kis rózsaszín fénye és sárgás holoja. Tegnap megláttam a tesztedet és ezt kentem fel mára, fehér mintával :) A semmi különös kis ecsetével hibátlanul lehet lakkozni, de nekem eléggé fogy ez a lakk, már a negyede elfogyott, remélem, sosem vonják ki.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye mennyire csodás a minőségük? Emlékszem, hogy írtad a Cathynél is a lilásságot, érdekes dolog ez, és nagyon sokat számít az ember bőrtónusa, az biztos. A Nureyev pedig biztosan nagyon szépen mutatott fehér mintával, van esetleg Instagram-fiókod, ahol látható volt a manikűr?

      Törlés
    2. Idén már van fiókom, csak még nincs feltöltésem. Általában hétköznapi manikűröket készítek, olyan semmi különös nyomdásakat, azért is nem szoktam felrakni, de majd lehet, teszek fel párat, ha sikerül nappal fotóznom.

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.