2016. augusztus 2., kedd

Anna Gorelova by Dance Legend, Bereginya, 22 – a csodás nyári zöld

Helyből egy kérdéssel kezdem: miért jó az a gyártónak, hogy csak a papírdobozon található meg a név, az üvegen nem, de még a dobozon is csak cirill betűkkel? Nálam a kipróbált lakkok doboz nélkül laknak tovább, de itt még a doboz sem segítene sokat. Na mindegy is, pampogás vége, lássuk, mit is tud a lakk.

Nos, a nyár alapvetően a vidám, erőteljes színek időszaka, és évek óta a neonlakkok viszik a prímet ilyenkor, általában véve nálam is. Persze mellette jöhet még egy kis korall, napsárga, na meg türkiz is, de a részleteket majd inkább az ezzel kapcsolatos videóban mondom el... A mostani lakk igazából akár évszakfüggetlen is lehet, hiszen eléggé semleges a színe, de én valamiért leginkább tavaszra és nyárra tudom elképzelni a viselését. Általában praktikus okokból választok lakkot, pl. hogy melyik megy az éppen viselni kívánt táskámhoz, ezúttal azonban kizárólag tetszés alapján választottam a felkenni kívántat, és így esett a választásom a Bereginyára. Előtte nem nagyon próbáltam még Anna Gorelova lakkot a Dance Legend kínálatából, így kíváncsian vártam, mit is tud majd.




Nos, két rétegben már tökéletesen fed, és bár az alapszíne már eleve elbűvöl engem, a benne lévő pelyhek és csillámok csak fokozzák az élvezeteket. A színe alapján nekem egyből a tavaszi-nyári erdő jut eszembe, ezért most utánanézettem Tamással, hogy mit is jelent a neve, és kiderült, hogy erdőkkel és folyókkal kapcsolatos mitológiai lény, aki leginkább a valkűrhöz hasonlítható, és a mítosz szerint egyszer megmentett egy férfit a szirén énekétől, valamint az igazságos háborúba induló katonákat is ő óvja.

Lőttem képet az üvegéről is, hogy lássátok, milyen csodákat rejt:


A csodák pedig szerencsére a körmökön is visszaköszönnek:


Engem teljesen elvarázsolt, és a megszokott alap-fedő kombómmal szerencsére 6 napot is kibírt a körmömön, mosogatás és takarítás mellett is.




Most már csak az a kérdés, hogy minden Anna Gorelova ilyen jól teljesít-e, mert ha igen, új kedvenc márka kialakulásának veszélye áll fenn nálam...

Sajnos a Nailland kínálatában már nem találtam meg, ezért a segítségeteket kérem: tudtok-e hasonló lakkot valamelyik márka kínálatából?

Ti ismeritek ezeket a lakkokat, netán van kedvencetek tőlük? Melyik a kedvenc zöld lakkotok?

6 megjegyzés:

  1. Nekem most az Anna Gorelova 37 a kedvencem,pedig!!!!! nem vagyok kék lakk kedvelő.Szuper márka,hihetetlen tartós,tuti még veszek belőle.
    Amúgy ez is nagyon szép árnyalat,imádom a zöldet,ha kedvencet kéne mondani sem tudnék,olyan sok van.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szeretem a AG lakkokat. Van még listás darabom :) Kár, hogy zöld...amúgy neked jól áll:)

    VálaszTörlés
  3. Óó, olyan mint egy kis madártojás, nagyon szép :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem is megvolt ez a lakk, nagyon tetszett, de nekem nem állt jól ez a szín. Van még Anna Gorelova lakkom, szinte mind bejövős.

    VálaszTörlés
  5. Tökéletes zsigulizöld! :D Nagyon tetszik és szuperül áll!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Ez nagyon nagy. Feldobtad vele az estémet.Köszi :D

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.