2017. június 16., péntek

Bonprix bloggerprogram – az első rendelésem

Néhány hónappal ezelőtt drága Elenim kitöltötte nekem a Bonprix bloggerprogramjára vonatkozó jelentkezést, hátha megfelelőnek találják a blogomat az együttműködésre, és május végén aktiválták a kedvezményemet, amelyet egy rendelés során használhattam fel. Mivel esküvőszezont élünk, én pedig a ruhavásárlásért nem igazán rajongok, éppen kapóra jött a lehetőség, hogy online, a méreteim felhasználásával adjak le rendelést három alkalmi ruhára – gondolván, hogy három közül egy biztosan jó lesz majd a jövő heti esküvőre, amelyre hivatalosak vagyunk. Nos, a dolgok a várakozásaimnak megfelelően alakultak, sőt, de a részletekről alább írok.

A csomagolás rendkívül csajos és mutatós, nagyméretű zacskó:


A nyitórész könnyen használható, nem szakad össze-vissza, ami nagy öröm a nehezen nyitható csomagok és tejesdobozok világában.



A nagy csomagon belül egy katalógus és a külön-külön  bezacskózott ruhák vártak:



A ruhák kiválasztásánál a következő fontos szempontjaim voltak: vélhetően előnyös szabású ruhák legyenek, amelyek színe biztosan jól áll, és a meglévő fekete szandálommal viselhetők legyenek, mert a cipővásárlást most szerettem volna kihagyni.

Elsőként a kék csomagját nyitottam ki, mert őszintén szólva ezt vártam a legjobban. Egyrészt jól szoktak állni a kék különböző árnyalatai, másrészt a vörös hajszínemhez talán ez illene a legjobban, és a csodás csipke és a szépen libbenő alsó rész együttese is rögtön megfogott a webáruházban.



A ruhákat a hozzájuk viselni kívánt kiegészítőkkel együtt fotóztam le, a fehér háttér pedig kissé problémásnak bizonyult a fényképezőgép számára, ezért a kiegészítőkről készült közeli képen látható szín a ruha valós árnyalata. Először mutatom a hátát, amely akár az eleje is lehetne a V kivágással:


Ez pediglen az eleje:



A színe nagyon szép, kifinomult éjkék, és nagyon tetszik a csipkés megoldás is. Cipzár nincs rajta, de nem is szükséges, mert egyszerűen átbújtatható a fejen, ami jó hír lehet az egyedül készülődők számára. Rajtam egyébként úgy áll jobban, ha a hátulja van elöl, de akármelyik irányban is veszem fel, úgy érzem, nagy és túlságosan buggyos mellben és hátban. Érdemes egyébként elolvasni az értékeléseket minden darabnál, ugyanakkor ennél nem bizonyult elegendőnek ez az elővigyázatosság, mivel bizony elég lett volna eggyel kisebbet rendelnem belőle. Sebaj, ilyen esetben az adott darab visszaküldhető a cégnek, csupán a postaköltséget kell állnunk, vagy megoldható varrónő segítségével is a probléma – én az utóbbi megoldás mellett döntöttem, bár még nem szabattam át, mert előtte-utána képeket is szeretnék majd hozni, hogy rajtam hogyan mutat.


Zenzero mindenek felett...

Az alsó része egyébként nagyon szépen leng a szellőben, és elöl-hátul megfelelő a hossza, így ahhoz nem kell majd nyúlni, a felső résszel vannak csak problémáim. Eleve is eláll oldalt, és a két részt összekötő részen lévő gumi miatt fel is ugrik mell alá, így még inkább buggyos hatásúvá válik. Remélem, a szakember majd ügyesen megoldja.

Másodikként a csodás smaragdzöld, fekete díszítéssel ékesített darab zacskóját bontottam ki.



Nos, ennek a mellrésze mindenféle szempontból nagy rám. Túl mélyen van a dekoltázsa, amely egyébként egyáltalán nincs összevarrva, így lehajolás esetén mindent megmutat, valamint az övrész is alacsonyabbra esik, mint a képeken ezt viselő hölgyeken. Szintén átszabás vár tehát rá, viszont a hossza tökéletesen mutat, és az anyag szép esésének köszönhetően az alsó része is maradhat a jelenlegi állapotában.




Az anyaga rugalmas, mégis lágyan omlik alá, és elég vékony, ezért vélhetően nagy melegben is kényelmesen viselhető lesz. A mell alatt futó díszítés alatt jócskán össze van húzva, ami bizonyos testalkatok esetében előnyös lehet, a hastájékon túlsúlyosok problémáit viszont kiemeli. Kiváló választás viszont a terhességük elején járó kismamáknak, mert a kisméretű pocaknak is marad benne hely.

Harmadiknak hagytam azt a csupa rózsás darabot, amelyről már előre sejtettem, hogy jól fog állni. Egyrészt a mintája és a színei nagyon hasonlítanak egy kedvenc felsőrészemére, másrészt pedig olyasmi a szabása, mint a három évvel ezelőtt szintén lagziban viselt fekete-fehér ruhámé. 



Szerencsére igazam lett, és valóban jól áll, és még az igencsak feltűnő minta sem hat túl soknak rajtam. Ráadásul bár fekete az alapszíne, a mintának köszönhetően igazán nyári kiegészítőkkel vehetem majd fel, és vidám színű kardigánt viszek majd magammal, hogy este se fázzak benne.



Az anyaga eléggé merev, ami előnyös, hiszen elegánsan követi a test kontúrját, a minta pedig szintén a javamra válik, mert az egyszínű megoldásokkal ellentétben eltereli a figyelmet a nem kívánt domborulatokról. A hasamra tehát nem terelődik figyelem, a derekam és a fenekem vonalait viszont szépen kiemeli a szabása. A mell alatti övrész alatt nem bővül, hanem szépen meg van szabva a derékrész, és még a térd felett végződő hossz is előnyös a számomra. Magyarán tökéletes darab, amelyet ráadásul széles fekete övvel is felpróbálok majd, mert várhatóan azzal is jól mutat.

Mindhárom darabra a bonprix ruhák oldalán bukkantam rá. A keresési lehetőségek egyébként nagyon ügyesek, ugyanis a bal oldali sávban eleve a méretre is rá lehet szűrni, így meg sem jelennek azok a ruhák, amelyekből nem áll rendelkezésre a kívánt méret. A jobb oldalon felül található legördülő menüvel pedig különböző szempontok alapján tovább rendezhető a lista, például előre vehetők az újdonságként elérhető darabok.

Mindhárom ruhának nagyon örülök, mert a szabásuk alapvetően jól áll, így még akkor is jól jártam velük, ha kettő közülük kis utómunkálatra szorul. Ráadásul az egyikük tökéletesen passzol rám, és jól is áll, így valóban sikerült megúsznom a ruhaboltok maratoni végigjárását. Hamarosan rajtam is megnézhetitek mindhármat, úgyhogy érdemes lesz figyelni a blogot, ha érdekel titeket, hogy hogy mutatnak rajtam a hozzájuk illó cipővel, ékszerekkel és táskával.

Ti igénybe szoktátok venni a bonprix szolgáltatásait?

3 megjegyzés:

  1. Nem nagyon szoktam neten ruhát venni magamnak, inkább csak cipőt. Sokáig gondolkodtam egy bonprix tankini beszerzésén, mert hatalmas náluk a választék, de végül nem vállaltam be (főleg a visszaküldési ktg miatt). A virágos ruha nagyon szép, kíváncsi vagyok, hogy mutat rajtad, nagyon katysnak tűnik :-))

    VálaszTörlés
  2. Sajnos nekem pont most van egy rossz tapasztalatom a Bonprix-vel. 10 nappal a rendelés után érdeklődtem, hogy mi újság, közölték, hogy technikai probléma miatt újra ki kellett adniuk a rendelést (no tájékoztatás), aztán 4 cuccból 2 érkezett meg (no tájékoztatás) 13 nappal a rendelés feladása után. Mindenhol fordulhatnak elő gondok, én megértem, de az hogy minden utólagosan derül ki és nem szólnak semmiről (pedig lett volna alkalom), azt elfogadhatatlannak tartom. A nyárra rendelt cuccaim jó ha július közepére megjönnek. Ja és az a kellemetlen, hogy egy kolléganőt is rábeszéltem. Pedig 2 éve - mikor utoljára rendelgettem a Bonprix-ről nem volt gondom. Néhány cucc minősége nem volt jó, de többségében elégedett voltam. Szomorú vagyok a mostani miatt. Ne haragudj, hogy regény lett. :)

    VálaszTörlés
  3. A virágos ruha tetszik nekem is a legjobban :)
    Tavaly kétszer rendeltem a Bonprixtől, de eléggé vegyesek az érzelmeim. Először egy szoknyát, és egy halásznadrágot. A nadrág tökéletes, viszont a szoknya nagy lett. Nem küldtem vissza, mert elmegy kategória, és nem akartam kínlódni a visszaküldéssel. Később rendeltem egyel kisebb méretben egy ugyanolyan szoknyát egy másik színben, az tökéletes. Ugyanakkor rendeltem még egy bolerót, az is jó, és egy pólót, az viszont az első mosás után úgy nézett ki, mint egy ócska otthoni (a többi cucc minőségével nincs gond), bár az legalább olcsó is volt (leértékelt).
    Bár, most ahogy így elnézem, több jó volt, mint ami nem jött be, csak hát én is jobban szeretem látni.
    Cipőt viszont egyáltalán nem tudok venni, mert széles a lábfejem, akármi nem jó rá, tehát azt próbálnom kell. Múltkor a Deichmann online oldaláról is úgy vásároltam, hogy előbb az üzletben megpróbáltam, utána rendeltem (online volt rá 20% kedvezmény) :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.