2017. szeptember 9., szombat

Őszi Picture Polish újdonságok – vajon akad párjuk?

Amikor megjelent a Picture Polish őszi kollekciója, olyan dolog történt, amilyenre már rég nem volt példa: úgy éreztem, mindegyik lakk nekem való, és szívesen viselném mind a hatot. Ennek megfelelően meg is rendeltem őket, és valószínűleg elsők között tettem így, mert mind a hatból volt még raktáron, így néhány napon belül a kezemben is tudhattam őket. Innen is köszönöm a Nailland csapatának az ajándékként küldött mini Seche Vite fedőlakkot, örömmel fogom használni. 

A lakkok egyébként csodaszépek, nem győzöm nézegetni őket, ugyanakkor természetesen azonnal felmerült bennem a kérdés, hogy vajon akad-e párjuk a már meglévő lakkjaim között. Ezért aztán úgy határoztam, hogy összehasonlítom őket néhány egyéb márka lakkjaival, valamint előzőleg beszerzett Picture Polish szépségekkel, hogy kiderüljön, jó befektetés volt-e a beszerzésük. Tegnap megvolt a fényképezős maraton, ma pedig jó néhány órát töltöttem el a képek méretre vágásával, hogy végre Nektek is megmutathassam, mire is jutottam. Minden esetben háromféle ISO-beállítású szűrt fényes, egy vakus és háromféle ISO-beállítású napfényes képet mutatok a lakkokról és a mintapálcákra kent színmintákról egyaránt.

Először is lássuk, mit mutat a Forest két másik PP lakkhoz képest: a versenytársak a Kryptonite és a Mallard.








Már üvegben is látszik, hogy a Kryptonite sokkal hidegebb és mélyebb szín, a Mallard pedig valóban a vadkacsák nyakának színére emlékeztet, a csillogása pedig nyomába sem ér a holotestvérekének. Emellett a Forest napfényt idéző, nagyméretű csillámai igazán kivételessé teszik ezt az őszi újdonságot. Olyannyira, hogy még aligfényben is megmutatja a csillogását, míg a két sötétebb társa ilyen körülmények között még eléggé visszahúzódó.









A Macaron esetében már nem ennyire egyszerű a helyzet, mert számos másik lakkal is összehasonlítottam. Úgy döntöttem, jobban járok, ha minden esetben két-két lakkal vetem össze, és első körben két PP lakk került sorra: a versenytársak ez esetben a Scarlett és az O'Hara.








Érdekes, hogy ha önmagában szemlélem, a Macaron eléggé hideg-hűvös színnek tűnik, az O'Hara mellett mégis vöröses. Emellett eléggé egyedi, belülről izzó hatást kelt, ami mindig is a kedvencem volt. A Scarlett persze felkenve már távoli rokona csak, de sokak számára hasznos lehet az összevetésük, hogy mindenki maga dönthesse el, szüksége van-e az őszi piroskára.








A fentebb említett belülről izzás miatt a Bridgettel is mindenképpen szerettem volna összehasonlítani, a Masura lakk neve pedig Yin and Yang.








Nos, a Bridget szenvedélyes vöröséhez képest a Macaron sokkal játékosabb, a Masura lakkja pedig felkenve már megmutatja igencsak különböző jellegét.








A Foxy mellé az Autumn híján két Masura lakkot tudtam párosítani: a világosabb a Redhead Shameless, a sötétebb pedig a Mango-Tango. Előbbit már láthattátok nálam Instagramon, és nagy kedvencem is, utóbbi pedig érzésem szerint az igazi levélhullós-napsütéses őszben lesz majd jó barátom.








Nos, pigmentáltságban egyikük sem ér a Foxy nyomába, hiszen mindkét Masura lakk zselés jellegű, átlátszó alapot kapott, így, 2-3 rétegesek, míg a PP rendkívül pigmentált, és már egy rétegben is tökéletesen fed. Az árnyalat pedig nemhogy a kettő közötti lenne, ahogyan az üvegben első látásra tűnt, hanem valami teljesen egyedülálló színe van a két másikhoz képest.








A Riviera esetében egy Picture Polish lakkot hívtam be a ringbe: a régi és sokak kedvenceként számon tartott Cosmos lett a párja, emellett pedig a Dance Legend Oblivion nevű árnyalatát láttam az üvegben hozzá hasonlónak.








Nos, a Cosmos mind csillogásban, mind fedőképességben elmarad a Riviera mögött, így valószínűleg távozni fog a gyűjteményemből, és a nagyon csillogó Riviera új kedvenccé válik, és elég lesz megtartanom mellette a mély színű, apró-sejtelmes csillámos Obliviont. Persze lehetséges, hogy ezt a döntésemet még felülvizsgálom majd, hiszen felkenve már sokkal kékebbnek hat a Cosmos, és jelentősebb a közöttük lévő különbség.








Nos, a Dragon előtörténetének nem néztem utána, mert e bejegyzés kapcsán terveztem megtenni, miután leírtam, hogy nekem mi jut róla eszembe: nos, egyértelműen a Shrek sárkányának színére emlékeztet, úgyhogy most kérek két percet, hogy elolvassam az inspiráció történetét.

........

Nos, nem lett igazam, de ettől függetlenül nálam továbbra is ilyen színű lakként lesz nyilvántartva ez a szépség. Különösen azért, mert a magasztos szöveg úgy is értelmezhető, mint a Szamár és a Sárkánylány között fellángoló szerelem első szikrájának leírása. :-D

A szín versenytársai közül elsőként a Moscow és a Monroe látható most nálam.








Mindkét régebbi PP szín hidegebb árnyalatú nála, és a Moscow túlságosan csillogónak is tűnt hozzá képest, de csak üvegben. Mindenesetre mindhárom lakkot egyértelműen indokolhatónak tartom, és örömmel látom őket a gyűjteményemben.








A második körben a PP Bordeaux és a Masura My Love Has the Taste of Raspberry Jam mérte össze erejét a Dragonnal:








Nos, a Dragon különleges, málnás-csokoládés színét egyik sem közelíti meg, de azért a nem teljesen elvetemült lakkrajongók számára elég lehet csak az egyiküket beszerezni.








Az utolsó Dragon-körben két ILNP lakk szerepel: bal oldalon az Overnight Bag, jobb oldalon pedig a csodálatos Diablo látható.








Nos, itt azért elég közeli a rokonság, legalábbis az árnyalatok tekintetében, de mivel jómagam valóban elvetemült lakkrajongó vagyok, mindhárom lakk meglétének igazán örülök. A Dragon egyébként leginkább egy színben ragyog, míg a két ILNP esetében kissé színesebb az összhatás a csillámok terén.








Utolsóként lássuk a csodás lila Mythical és a szintén csodás Pandora és Hussy összecsapását.








A két régebbi PP lakkhoz képest a Mythical sokkal hidegebb és mélyebb árnyalat, és inkább csak a Pandora és a Hussy egyidejű meglétének értelmén merengtem el...








Ha megtetszettek, ide kattintva megtaláljátok őket a Nailland kínálatában.

Ti mire jutottatok az összehasonlítások láttán? Beszerzitek valamelyik Picture Polish újdonságot? 

4 megjegyzés:

  1. Beszerezni biztos nem fogom őket, habár mindegyik gyönyörű. A moscow az egyetlen és utolsó PP lakkom. Hónapokig vágytam rá, rengeteg képet néztem róla, végül megrendeltem. A színe tényleg csodás, de 1! napot bír a körmömön...és mondom ezt úgy, hogy nem egyszer próbáltam. Lehet én vagyok csak ilyen szerencsétlen, és selejteset kaptam, de ez annyira fájt (és a pénztárcámnak is), hogy PP közelébe soha többet nem megyek :-)

    VálaszTörlés
  2. Nem kevés munkád van a bejegyzésben, gratulálok! Nem vagyok túl nagy PP fan, alaposan túl vannak árazva. Az összehasonlításban is kiderült hogy a Masurák simán felveszik velük a harcot. Vannak olyan szépek, csak jobb áron. Ja és a Masurák tartósak, legalábbis rajtam :)

    VálaszTörlés
  3. Én nem is ismerem ezt a márkát, vagyis egyiket sem, de nagyon szépek. Viszont nem álltam volna meg, hogy ne készítsek egy olyan képet, amiből kijön az egyik kedvenc regényfőhősnőm neve. Scarlett O'Hara :)

    VálaszTörlés
  4. Az utóbbi hónapokban szinte alig lakkoztam és nem is nagyon hoznak lázba a lakkok, de ezt a bejegyzést nagyon jó volt végignézni. Nagyon szépen összeraktad és biztosan sokat dolgoztál vele. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.