2017. szeptember 10., vasárnap

Lakberendezés – szépül a nappali + Catching Rainbows kuponkód

Több helyütt említettem már, és volt, aki rá is kérdezett, hogy hogyan halad a projekt: kisebb-nagyobb átalakítások folynak nálunk, és ennek az egyik, számomra fontos része, hogy megszépül a kanapé feletti falrész. Ráadásul ehhez egy együttműködés is társult, amely éppen jókor jött: a Catching Rainbows webshop keresett meg, hogy válasszak tőlük néhány nyomatot és/vagy telefontokot, és Számotokra is felajánlottak egy remek kuponkódot – ezt a bejegyzés végén találjátok. Mivel a tokok egyelőre csak iPhone modellekhez állnak rendelkezésre, rögtön a nyomatokra vetettem rá magam, és ki is választottam négy szépséget. Érdekesség egyébként, hogy kezdetben kizárólag telefontokok szerepeltek a kínálatukban, és külföldre értékesítettek, és most döntöttek úgy, hogy a magyar piacot is szeretnék meghódítani.

Mielőtt azonban rátérnék a lényegre, megmutatom a kiindulási állapotot:



A Pepco lakberendezési áruházban beszerzett párnáknak köszönhetően már így is nagyon tetszik, ugyanakkor növénymániásként úgy döntöttem, a pipapolcoknak menniük kell. A könyvek ugyanis máshol is elférnek, ugyanakkor a növények számára inkább két hagyományos polcot helyezek majd fel, hogy ez a rész is csupa zöldben pompázhasson. A pálmaleveles-monsterás díszpárnák már részben azt az irányt tükrözik, amelyet a nyomatokkal is venni szeretnék majd, úgyhogy lássuk is, mik lettek a választásaim.

Ilyen szuper hengerben érkeztek feltekerve:





Ez a kis lap egyből mosolyt csalt az arcomra, és innen is szeretném kifejezni, hogy nekem is nagy örömömre szolgált ez az együttműködés. Az ilyen figyelmességek bizony megszépítik a hétköznapokat.




Ezt a három nyomatot szántam a kanapé fölé:



Az alábbi pedig majd a sminkes sarkomat fogja díszíteni:



A nyomatok mellett pedig a Zenzero csodás fali díszeit is felhasználom majd a díszítéshez:





A nyomatoknak az alábbi Pepco képkeretek adnak majd otthont. A nagyobb méret 750 Ft volt, a kisebbek darabja pedig 520 Ft-ba került.




Paszpartut még be kell majd szereznem, de belepróbáltam a keretekbe a képeket, hogy sejtésem legyen arról, hogyan mutatnak majd, na meg könnyebb legyen eldönteni, hogy milyen színű papírt érdemes beszereznem hozzájuk.




Egyelőre elégedett vagyok az összhatással, és mindenképpen megmutatom majd Nektek a végeredményt is, ugyanakkor nem akartam már tovább csücsülni a kuponkódon, és mindenképpen szerettem volna Veletek megosztani: a djkatybeauty kód felhasználásával ugyanis 20%-os engedménnyel válogathattok a webshop kínálatából, amelyet ide kattintva érhettek el.

Az általam kiválasztott nyomatokat az alábbi hivatkozásokon érhetitek el:

http://catchingrainbows.hu/shop-2/wall-art/leveles-printfalikep-3/
http://catchingrainbows.hu/shop-2/wall-art/leveles-printfalikep/
http://catchingrainbows.hu/shop-2/wall-art/take-the-road-less-traveled-printfalikep/
http://catchingrainbows.hu/shop-2/wall-art/you-are-amazing-feliratu-printfalikep-2/

Ti hogyan szépítgetitek mostanság az otthonotokat? Kedvelitek az ilyen stílusú párnákat és faliképeket?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.