2018. július 26., csütörtök

Makeup Revolution Million paletta – csapj le rá, ha tudsz

Instagramon megígértem, hogy írni fogok erről a palettáról, mert bizony figyelmet igényel. Aztán persze sokkal később tudok csak sort keríteni rá, mint reméltem. Sebaj, most még kapható a Pink Panda webáruházában, merthogy limitált termék lévén nem tudni, meddig van ez így, és az is előfordulhat, hogy a későbbiekben ráfut valaki cserebere keretében – bár őszintén úgy gondolom, hogy ezen a palettán bárki kizárólag azért adhat túl, mert nem jön be neki a színvilága. Bizony, nem árulok zsákbamacskát, ez a paletta zseniális minőségű.

A Makeup Revolution eddigi formuláját is nagyon szerettem, mert pigmentált színeket állítanak elő, amelyekkel öröm a sminkelés, és a kész „mű” egész nap, megfelelő alappal akár 12–14 órán át is megtartja szépségét. Ez a paletta ugyanakkor még az eddigieknél is jobb, és sokkal drágább márkák palettáit juttatja eszembe az állagával. Smejka úgy fogalmazott, hogy ha ez a márka új formulája, akkor bizony több palettát is szeretne majd beszerezni tőlük, és én is csak egyetérteni tudok vele, mert minden eddiginél selymesebb-krémesebb festékeket hoztak most létre.

A paletta megszerzéséért legalább 6000 Ft értékben kell egyéb MUR termékeket beszerezni a webáruházban, majd a fizetésnél a MILLION kód beírásával a paletta további költségek nélkül hozzáadódik a rendeléshez. Ha pedig eddig nem voltam egyértelmű: bárkinek jó szívvel merem ajánlani, hogy szerezze meg, akinek bejön ez a színvilág, mert az a fajta paletta ez, amellyel mindig garantáltan jól sikerül a smink, bármelyik színt választja is az ember. Akit esetleg még nem győztem meg, annak figyelmébe ajánlom az alábbi képeket, színmintákat és sminkeket, mert nekem annyira elnyerte a tetszésemet ez a színösszeállítás és minőség, hogy bizony nehezemre esik mostanság más palettával sminket készíteni.

Külsőre egyébként semmi extra a kicsike, nem fordítottak túl sok figyelmet rá ilyen szempontból, de egyébként könnyen nyitható, mégis jól záródó csomagolást kapott, és a benne lévő tükör kifejezetten jó minőségű, és meg is áll a beállított helyzetében.



A belseje viszont igencsak mutatós, és ez a lényeg: 



A megfelelő körítéssel pedig pláne jól mutat:


A színek egyszerűen fenomenálisak:




No és persze a színmintákban sem kell csalódni, és szemen is jól viselkednek a festékek. A legvilágosabb szín viszont a szemhéjon sokkal sárgásabb hatású, az én bőrszínem mellett legalábbis mindenképp.




A sminkek terén kipróbáltam nagyjából mindent, a visszafogott színű, fekete szemceruzával kombinálttól a füstös jellegűig, és szó szerint nem tudok betelni a palettában rejlő lehetőségekkel.







Nektek hogy tetszik? Beszerzitek az akció keretében?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.