2012. március 16., péntek

Az én szépséges Naked palettám

Sokáig gondolkodtam, szükségem van-e erre a palettára, és bár arra jutottam, nincsen, nagyon vágytam rá, meg persze érdekelt, mennyi az igazság a paletta körüli nagy felhajtásból, mutat-e valami újat kedvenc Coastal Scents, Sleek és Make Up Academy palettáimhoz képest minőségben és színekben. Egyelőre néhány képet mutatok csak, bár az internet tele van más bloggerek képeivel (katiebeauty – szuper bejegyzés az eredeti és a hamis paletta összehasonlításával, katiebeautylollymakeupandbeauty, az Urban Decay saját honlapja), de gondoltam, megérdemel az én saját kis szépségem annyit, hogy a róla készült képeket közzéteszem.

A palettát egyébként Edittől rendeltem, akit már többször említettem (érdemes amúgy is körülnézni nála: barbeautysale.blogspot.co.uk). Szívesen segít, ha olyan termékekre vágyik az ember, amelyeket magyarországi szállítással megrendelni igencsak nehézkes.

Naked csomagolásban és műanyag védőtokban – természetes fényben
(Hát hiába, a műanyag fedődoboz kinyitásakor egy laza mozdulattal letörtem
belőle egy darabot...)

Naked csomagolásban – vakuval

Naked ízelítő – természetes fényben

Naked ízelítő– vakuval

Naked színek – természetes fényben

Naked színek – vakuval

Színmintákat nem teszek közzé, mert a fent megadott helyeken dúskálhattok a jó minőségű képekben, tervezek viszont egy sorozatot, amelyben a már meglévő egyéb natúr színű palettáimmal fogom összehasonlítani ezt a terméket. Mind a minőség, mind a színek terítékre kerülnek majd, főként az lesz a szempont, hogy mennyire hasonlítanak a színek a Naked színeire, és van-e olyan, amelyik rokonnak tekinthető közülük (az alábbi képből már elég sok leszűrhető, azt hiszem).

Naked és társai vakuval

A képen látható paletták:
Urban Decay: Naked
Make Up Academy Professional: Heaven and Earth
Sleek: Oh So Special
Sleek: Au Naturel

Folytatódik tehát a natúr sminkes időszak...

2 megjegyzés:

  1. aaa, de gyönyörű paletták, csöpög a nyálam... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, egytől egyig szépek, és mindet másért lehet szeretni :-)

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.