2012. március 14., szerda

Make Up Academy Professional, Heaven and Earth – szaténos csillogású smink

A minap egy családi összejövetelre készültem, és drapp felső volt rajtam az egyik legrégebbi, kedvenc fülbevalómmal. E két darabhoz készítettem a sminket a szuper új palettámmal, amivel kapcsolatban kijelenthetem, hogy beváltotta a hozzá fűzött reményeket, jól összedolgozható, pigmentált színeket tartalmaz, bár még csak néhányat próbáltam belőle, ezért mindenképpen fogok még vele sminkelni a napokban, hogy a többivel kapcsolatos tapasztalatokról is beszámolhassak.

MUA Professional smink természetes fényben

MUA Professional smink vakuval - 1

A sminkhez a felső sor színeit használtam, méghozzá a következők szerint: 


A belső szemzugba az 1/1-es szín került, a szemöldökcsontra pedig az 1/4-es. A külső V-be az 1/5-ös és az 1/2-es színt tettem keverve, a szemhéj közepére és a szempillavonalra pedig az 1/3-as színt tettem, majd az egészet összesatíroztam. Az 1/3-as szín leginkább csak aranyfényt adott a sminknek, ami az alábbi képeken a szempillavonalnál látszik a legjobban. Az arcomon szokás szerinte az Oriflame Peach Me Perfect arcfénye volt, Light árnyalatban, kontúrként a Sleek pirosító Suede árnyalatát használtam, pirosítóként pedig szintén Sleeket, méghozzá a Sunrise árnyalatot. A rúzs szintén az Edit blogjáról rendelt zsákmányom része volt, az Astor Double Excellence Premium 010-es árnyalata.

MUA Professional smink vakuval - 2

MUA Professional smink vakuval - 3

Értékelés:
Arról egyelőre nem tudok nyilatkozni, mennyire hasonlít ez a paletta más cégek termékeihez, de mindenképpen jó befektetés, ha az ember lánya barnás színű szemsminkekkel szeretne kísérletezni. Egy-két matt szín megvásárlásával tökéletes kezdő készletté egészíthető ki, és nem terheli meg a pénztárcánkat sem. Sminkelés közben nem tapasztaltam aláhulló festékszemcséket, és nem ült be a szemhéj redőibe, holott elég olajos a szemhéjam, és ezen sokszor az Urban Decay Primer Potionja sem segít. A paletta tehát nálam ötöst kap minden tekintetben, és alig várom, hogy egyéb színeit is kipróbálhassam.

Megrendelhető alább, Edit már sokat emlegetett blogján:

A rúzsról is jó tapasztalatokat szereztem, az ápoló és a rúzs felkenve együtt szép, gazdag színt ad, és kicsit mentolos érzésű az ajkakon, tehát nagyon ápolt érzést biztosít. A szín elég sokáig megmarad, és fokozatosan kopik le, nem foltosan, ami szintén pozitívum.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.