2013. február 14., csütörtök

Nivea limitált kiadás – csupaszív tégelyek

Ma e-mail érkezett hozzám a Niveától egy új limitált kiadásról, amely nagyon szimpatikus nekem, hiszen szívekből sosem elég, nem igaz?

A hivatalos sajtószöveg a következő:


NIVEA Creme - Színtiszta Szeretet
(limitált kiadás)

A színtiszta szeretet kitörölhetetlen nyomot hagy. Mint egy csepp víz, vagy egy felhő, mely gyorsan tovatűnik: olykor csak egy pillanatra érzed csupán, érintése mégis egy életre szól. Ünnepeld a szeretetet és a szerelmet a NIVEA Creme limitált kiadású termékeivel, és fejezd ki érzéseidet a legromantikusabb módon!

Beach 
Cloud

Snow

Water

NIVEA Creme

A kék tégelyes krém a szépségápolás klasszikusa, mely intenzíven hidratálja a bőrt. A világelső bőrápoló krém gondoskodik róla, hogy a bőr friss és sima maradhasson.

A limitált kiadású tégelyek 2013. március közepétől jelennek meg a boltok polcain, és 3 hónapig lesznek kaphatóak országszerte.


Szerintem ez jó hírt jelent a krém kedvelőinek, kicsit feldobták a tégelyt, mégis megőrizte a jellegét, ráadásul a Valentin napnál jobbkor nem is érkezhetett volna a hír.

Ti szeretitek és használjátok ezt a krémet?

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néznek ki ezek a krémek!
    Én szeretem a nivea kék tégelyes krémét,mert nagyon jó ha kiszárad nagyon a kezem,igaz jó zsíros krém,de beszívódik azért és az illatát is imádom.:)

    VálaszTörlés
  2. csinik :D szeretem mikor így feldobják a termékeket :D

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.