2013. június 17., hétfő

Cseresznyés smink i-Candy-módra

Van ez a kis felsőm, ami mindig jókedvre derít, és készült már hozzá manikűr is. Most azonban sminket hangoltam hozzá, és ez lett az eredmény:

Természetes fény

Természetes fény

Vaku

Emlékeztetőül a paletta:


A belső szemzugba és a szemöldökcsontra a Cream Soda került, a szemhéj közepére az Aniseed, majd a külső részre a Mint Cream nevű színt vittem fel. Az alsó szempillavonalba a Mint Cream és a Pear Drop került, majd a Liquorice-ból tettem a felső szempillák tövébe.

Természetes fény

Természetes fény

Vaku

Vaku

Pirosítókét a Lagoon paletta Ariel nevű színét használtam, amely kísértetiesen emlékeztet a Scandalous pirosítóra, bár szerényebb és hidegebb piros.


A legelső képen a háttérben látszik egy kis rész a holnap feltöltendő videó témáját jelentő termékekből. Van már tippetek a témáról? Esetleg újabb tippek videókhoz?

13 megjegyzés:

  1. Gyönyörű színek, és a smink is nagyon jól áll O.O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, bár szerintem kicsit fáradt tőle a tekintetem, így legközelebb erősebb tusvonallal kombinálom majd. :-)

      Törlés
  2. azta. nagyon jól áll! ;)

    VálaszTörlés
  3. Válaszok
    1. Én meglepődtem, hogy milyen szépen összeolvaszthatók ezek a látszólag ellentétes színek. :-)

      Törlés
  4. Jajj de jól néznek ki így együtt, és a felsődhöz is illik, tök szeretem, ha valaki összepasszintja a ruhát a sminket meg a lakkot :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, nekem ez mániám :-D Örülök, hogy tetszik :-)

      Törlés
  5. Remélem azt a zöldet, ami a szélére került kicsit többször fogod majd hordani mert szerintem rettentő jól áll az a szín az arcodhoz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, köszönöm, igyekszem, ígérem, ha már tombol a nyár, jöjjenek a színek, nem igaz? :-)

      Törlés
  6. Alig várom már, hogy kapható legyen a MUP-ban ez a paletta. :)
    Jó volt az összehasonlítós bejegyzésed is. ;)

    Díjat kaptál tőlem: http://voroskoromlakk.blogspot.hu/2013/06/dijat-kaptam-ismet.html

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.