2013. december 17., kedd

Karácsonyi ajándékötletek – last minute verzió

Bár jóval több bejegyzést terveztem, az eszméletlen munkamennyiség, meg hogy mellette azért szeretek néha a családommal is találkozni, keresztbe tett ennek. Így hát most csak még egy bejegyzés következik, kicsit sűrítve, és nagyon remélem, hogy a jövő karácsony máshogy alakul majd, és a munka közbeni illatgyertyás hangolódás mellett komolyabb előkészületekre is lesz időm és módom.

1. Avon

Ha van tanácsadónőtök, biztosan meggyőzhető, hogy rendeljen még nektek egy adagot, főleg, ha nagyobb tételre ruháztok be. Idén számos szuper csomaggal készültek, és jó szívvel tudom ajánlani őket én is.


Az itt elérhető katalógusból a kedvenceim:
11. oldal, Love Pulse parfüm ajándék golyós dezodorral és csillogó testápolóval, valamint díszdobozzal – isteni édes, téli illat, amely mégsem tolakvó, így ideális lehet lánytestvérek és sógornők számára.
13. oldal, Individual Blue for Him kölni ajándék dezodorral  golyós dezodorral és díszdobozzal – klasszikus, sportos illat férfiaknak, én leginkább fiútestvéreknek és fiatalabb férfirokonoknak ajánlanám, de akár édesapák számára is megfelelő lehet.
15. oldalon lévő szett díszdobozzal, arckrémmel, Little Black Dress parfümmel és arcmaszkkal – édesanyák és anyósok biztos boldogan vennék kézhez.
Barátnők és hozzám hasonló sminkmániások számára a 17. oldal rúzsajánlatát kombinálnám a 19. oldalon található szempillaspirál-szemceruza szettel. Az Avon rúzsokban nagyon jól teljesít, így biztosan örömet okozna az ajándékozottnak egy innen összeállított csomag.
Ezek mellett még sok-sok szett és parfüm várja rendkívül jó áron gazdáját, és a feladott rendelések garantáltan megérkeznek egy-két napon belül, így még biztosan a fa alá kerülhetnek a kinézett termékek.

2. Oriflame

Az Avon mellett másik nagy szerelmem az Oriflame, és nagyon sajnálom, hogy mostanában nincs olyan személy a közelemben, akitől rendszeresen rendelni tudnék. Régebben viszont sok terméküket használtam, így jól tudom, hogy jó minőségű termékeket kínálnak.



Az itt elérhető katalógusból a kedvenceim:
9. oldal, univerzális balzsam – mindig jól jön a száraz bőrterületek ápolására, és ráadásul most limitált illatokban is kapható.
11. oldal, multifunkciós krém mandulaolajjal – úgy hallottam, isteni az illata, a csomagolása pedig totális karácsony. Biztosan örülne neki minden nőrokon.
15. oldal, Milk & Honey szett – nálunk minden nőrokon odavan a klasszikus illatáért és a tápláló összetételéért.
17. oldal, csokoládés testápolási szett – nos, engem ezzel nagyon boldoggá lehetne tenni, és gondolom, nem csak én vagyok így vele. Az eddig próbált csokis termékek mellékillata nem annyira jött be, kíváncsi vagyok, vajon az Oriflame-nek sikerült-e ezt kiküszöbölnie.
18. oldal, estélyi táska – elegánsan öltözködő, a piros színt is viselni tudó nőrokonoknak.
69. oldal, arckrém és szemkörnyékápoló férfiaknak – ha nem borotvahabbal és tusfürdővel akarod megajándékozni a párodat, vagy akár apukádat.

3. DM

Bár biztosan a Rossmann is remek ajánlatokkal várja a vásárlókat, én a DM-be járok többször, így az ottani csomagokat ismerem jobban. Érdemes jól körülnézni, mert nálunk a saját márkás szettjeiket is három helyen találtam meg, de ha van egy fél órád nézelődni, kincsekre bukkanhatsz itt is.

Kedvenceim közé tartozik a már bemutatott testvajszett 899 Ft-ért – nálunk még szerencsére kapható, de budapesti drogériákban sajnos már kifogyott.


A másik pedig a virágos-cseresznyés illatú Balea szett, amely emlékeim szerint szintén 899 Ft-ért kapható.


Emellett egy drogéria remek helyszín lehet saját kezű csomagok összeállítására, hiszen még csomagolási lehetőséget is biztosítanak, de nekem bevált módszerem, hogy fogok egy adott színű, a célszemélyhez illő ajándékzacskót, és színben harmonizáló termékeket gyűjtök bele. Lehet akár körömlakk és szemfesték is a tárgyak között, de egy limitált kiadású, téli tusfürdő, kézkrém és testápoló is helyet szokott kapni nálam.

4. Webáruházak

Sajnos nagyon utána kell járni, hogy honnan jön még meg az áhított termék, de jó alternatíva lehet a házhoz szállítás is. A helyetekben viszont mostanra már kerülném ezt a módszer, mert a nagy hajtásban nagyobb az esélye a termékek sérülésének. Ha bevált helyről van szó, ahol mindig alaposan csomagolnak, nem lesz gond, de ilyenkor már a legjobb az igazi boltokban vásárolni, lehetőleg nyitás után, amikor még nem annyira nagy a tömeg.

Kedvenc boltjaim egyike, a Szépségbolt csak a tegnap éjfélig leadott rendelések karácsony előtti kiszállítását tudta vállalni, így sajnos ez kiesik. A The Body Shop viszont még nem írt ki ilyesmit, de mindenképpen egy érdeklődő telefonnal kezdenék a rendelés leadása előtt, hogy tudjam, kiér-e a szállítmány a fontos napig. Ők remek szettekkel várnak, sok esetben fém díszdobozban, úgyhogy nemcsak minőségi, hanem egyben látványos ajándékot is bszerezhetünk tőlük. A karácsonyi ilatok közül is válogathatunk, illetve édesszájúaknak ott a shea vajas termékcsalád, míg a friss illatok kedvelőinek a Satsuma lenne a személyes ajánlatom a mennyi mandarinillatával.

Nem elhanyagolható a sminkes ajándékok lehetősége, amelyhez a Makeup Plaza webhelyét ajánlanám, és a fő kedvenceim a Sleek paletták (pl. két klasszikus, a Storm és az Oh So Special), a Sleek pirosítók (pl. a klasszikus Rose Gold vagy a hideg téli szépség, a Pomegranate, mindkettő itt elérhető, vagy akár a jól kihasználható Face Form Kit), a Barry M palettái (a Natural Glow elfogyott, de a másik kettő kapható, a Glamour Puss itt, a Smokin' Hot pedig itt, amelyekben pirosító is található, illetve a Paese micellás arctisztító, amellyel a sminkek mellett kicsit a kozmetikumok irányába is elmozdulhatunk.

Természetesen számtalan mód van még, és szívesen várom a saját ötleteket a megjegyzéseknél, hátha egymásnak is ötleteket adhattok. Nálam lezajlottak már a körök október táján, mert évek óta az időben vásárlásra esküszöm, de volt nekem is néhány év, amikor az utolsó pillanatban kapkodtam, de szerencsére még sikerült személyre szóló dolgokat begyűjtenem akkor is.

Szóval ezúttal arra kérem az olvasókat, hogy saját ötletekkel is segítség az esetlegesen utolsó pillanatos vásárlókat. :-)

13 megjegyzés:

  1. Megvettem az alverde mini testvaj-szettet és imádom!!!! :) Nálad láttam, úgyhogy köszönöm a tippet! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, ennek nagyon örülök! Melyik lett a kedvenc illatod belőle?

      Törlés
  2. ÁÁ, most már annyi helyen látom, hogy én is meg fogom venni ezt a testvajszettet :) Nagyon érdekel, hogy mit tud. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, le tudsz még csapni rá :-) Ha sikerül, kérek majd jelzést, hogy tetszik-e :-)

      Törlés
  3. Az oriflames balzsamokat imádom. :)
    Most rendeltem meg pont az újabbat is. :)
    A legjobb idáig szerintem a kis rózsaszín. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye, mennyire jó kis termékek? Avonosat egyébként próbáltál már? Náluk a barackos nagyon jó, főleg persze az illata :-)

      Törlés
  4. Én az oriflametől eddig egyetlen normális és minőségi dolgot sem tudtam beszerezni, és a termékeik összetevőitől sem vagyok elájulva. A testvajszett már jó ideje nem hagy nyugodni, lehet, hogy én is lecsapok rá.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, sajnálom, ezek szerint nem volt szerencséd az Oriflame-mel. Nekem számtalan kedvencem volt már tőlük, bár tény, hogy az összetevőkre nem szoktam figyelni. Majd mindjárt körülnézek a Krémmánián :-)

      A testvajszett nekem is tetszik, és mások is jókat írnak róla, úgyhogy remélem, Neked is beválik majd :-)

      Törlés
  5. Az Oriflame nagy kedvenc, két barátnőm is foglalkozik vele, illetve az Avon-t is szeretem nagyon :D
    Nagyon jó kis ötletek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem sincs problémám a katalógusos márkákkal, még annak ellenére sem, hogy azért bizony vannak gyenge pontjaik. Ha az ember kiismerte már, mik a jó termékek, akkor szuper ajánlatokra lehet lecsapni :-)

      Törlés
  6. Oriflame Milk & Honey szett és csokoládés szettet megvettem barátnőmnek és anyukámnak ajándékba :D pszt! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hű, de jó dolguk lesz akkor :-) Remélem, örömüket lelik majd bennük :-)

      Törlés
  7. szia :)
    én is megvettem a dm-es testvaj szettet :) annyira isteni illatuk van :) nekem az almás a kedvencem <3
    egyébként szuper ötletek :)
    Anyának az avonból rendeltem egy kis ajándékcsomagot :) (Sensuelle parfüm+testápoló)
    Puszi:Reni

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.