2013. december 21., szombat

Párbaj – TBS Satsuma és Farmasi narancsos tusfürdő

Még valamikor réges-rég, egy távoli galaxisban bejegyzésben említettem, hogy rátaláltam egy TBS Satsuma-hasonmásra a Müllerben. Örültem is neki rendesen, mert nem egy olcsó mulatság a TBS tusfürdők beszerzése, és alig vártam, hogy a szaglászás után élesben is tesztelhessem az újdonsült kedvencem. Kássuk, vajon melyikük nyer a mai párbajban.


The Body Shop Satsuma mandarinos tusológél


Csomagolás:
Átlátszó flakon, amelyben jól látható a termékből maradt mennyiség, és a gél könnyen adagolható a lyukon keresztül. Tetszik a minta és a felirat letisztultsága, mert pont az egyszerűsége miatt is mutatós használati tárgy a kád szélén.

Állag:
A közepes sűrűségű tusolózselék közé sorolnám, tehát nem szökik vissza a flakonba, és nem is folyik ki az ember ujja között, hanem éppen ideális. Jól habzik, bár kevésbé, mint pl. a Fa vagy a Palmolive termékei.

Illat:
Mandarinos mennyország. Ennél tökéletesebb mandarinillatot még életemben nem éreztem kozmetikum esetében. Használat közben sem változik, és semmilyen mellékillata sem lesz. Isteni.

Hatás:
Feltételezem, hogy jól tisztít (hiszen mérni nem tudom ezt a hatást), ugyanakkor mégsem szárítja a bőrt. Az illata 1-2 órán át még megmarad a bőrön, tehát nem különösebben tartós, de számomra az is elég, hogy zuhanyzás közben érezhetem ezt a tökéletességet.


Összességében:
Ideális tusfürdő télen-nyáron, mert az illata serkentően hat a megfáradt lelkekre, és valódi élménnyé teszi a zuhanyozást. (Nem, nem kapok részesedést, hanem tényleg ennyire szeretem. :-D)


Farmasi makadámdió-olajas és narancsos tusfürdő


Csomagolás:
Egyszerű fehér flakon, jól záró, ugyanakkor könnyen nyitható kupakkal, amellyel jól adagolható a termék. A flakon nem átlátszó, de szerintem bárki megküzd a fogyás mértékének súly alapján történő meghatározásával.

Állag:
Sokkal folyósabb, mint akár a Satsuma, akár az átlagos tusfürdők. Narancssárgás gél egyébként, de az ujjak között kifolyós fajta.

Illat:
Nos, hiába azonos szagoláskor a Satsumával, használat közben már jól érezhető a különbség. Szerencsére nincs szó arról, hogy rossz illata lenne, sőt, csupán annyit kell róla tudni, hogy sokkal fűszeresebb fajta illat, mint a TBS termékéé. Nem a tolakodó fajta, csupafahéjésszegfűszeg-féle, hanem egy cseppnyi gyömbérillat teszi télkompatibilissé ezt a terméket.

Hatás:
A gyömbéres illatnak köszönhetően ez is rendkívül frissítő hatású termék, amely jól habzik, nem szárít, viszont a híg állaga miatt sajnos több fogy belőle, mint a TBS-ből.



Összességében:
Ha választanom kellene, a TBS-re tenném le a voksomat, a Farmasiból pedig inkább csak habfürdőnek használnék, hiszen úgy együtt ideális párost alkothatnának. Nem rossz alternatíva a Farmasi, sőt, télre még jobb is a fűszeres mellékjegyek miatt, viszont az állaga zavaróan híg, így ezen változtatnék, ha tehetném.

Ti ismeritek valamelyik terméket? Ha igen, elégedettek vagytok vele?

5 megjegyzés:

  1. A Müllerben van Farmasi? :O Mikről le nem maradok....

    Egyébként nekem idén újult ki a tusfürdőmániám, az abszolút kedvenc jelenleg a zselés szaloncukor illatú a Dermacoltól. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, csak középen, külön kis kosárban találtam háromféle tusfürdőt tőlük, de a polcokon még nem találkoztam velük. Dermacolom talán nem is volt még, de jól hangzik a zselésszaloncukor-illat :-D

      Törlés
  2. Még nem próbáltam ki a TBS tusit, a mandarinosat, viszont az alternatív megoldás is tetszik, legközelebb ha járok Müllerben megszimatolom. Az a baj a TBS tusikkal, hogy rosszat én még nem használtam, úgyhogy elfogult is vagyok: D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nana! Azért a kakaóvajas tusfürdő rettenetes, azzal te is találkoztál, nem? Nem is értem, hogyan lehet annyira rossz termékük a sok szuper között...

      Törlés
    2. Csak a testvajjal volt csúnya bukásom: D mikor a TBS-ben voltunk akkor azt nem szimatoltam meg végül.: ) legközelebb megteszem, bár a testvaj után a hideg is kiráz: D tusiban még eddig rosszat alapból nem próbáltam tőlük. Tuti a kakaóvajas mellett még biztos van még más rossz. De nem akarok belefutni: D

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.