2014. október 28., kedd

BoarLine ecsetteszt – néhány új kedvenc

Aki már régebb óta olvassa a blogomat, biztosan tudja, hogy a kezdetek óta ecsetmániás vagyok, és sokszor jelentkeztem már ecsetekkel kapcsolatos bejegyzéssel, sőt, még videó is készült a témában. Így aztán folyamatosan kutatom a jól bevált kedvencek, pl. a Real Tehniques ecsetek mellé beszerezhető újdonságokat is, és a folyamatos kísérletezgetés jellemez ezen a téren is a palettateszt-mániám mellett. Így aztán a Make Up Plaza kínálatában kapható BoarLine ecsetek is megragadták a fantáziámat, és rendeltem is tőlük három ecsetet (a zsákmányos bejegyzés itt található). A cím persze már sokat sejtet, mert bizony szerencsém volt, és mindhárom ecset a kedvencemmé vált, olyannyira, hogy az egyikből még másodpéldány beszerzését is fontolgatom... Na de lássuk a részleteket.

Az ecsetek közül kettő taklonból készült, egy pedig duo fibre kialakítású, viszont az átlagtól eltérő, ugyanis a megszokottnál sokkal kisebb a különbség a szálak hossza között, és a feje is kisebb, mint a legtöbb ilyen ecsetnek.

Elsőként a korrektorecsetet említeném meg, amely a honlapon legalábbis így szerepel, a csomagolása szerint azonban ajakecset. Igazából pedig mindkettő, hiszen a taklonszálakból adódóan nedves és száraz termékekhez egyaránt használható, precíz kis ecsetről van szó. Korrektorecsetként célzottan vethetjük be a pattanásokon, de akár szemfestékhez is tökéletes lehet, ha kisebb területre, pontosan szeretnénk felhordani az adott színt. Az ára pedig 595 Ft. Ennyire olcsó, ugyanakkor jó minőségű ecsetet ritkán találni.


Másodikként a kétféle szálból álló duo fibre ecsetet említeném meg, amellyel régi álmom teljesült, ugyanis régóta vágytam egy kis fejű, krémes pirosítókhoz alkalmazható ecsetre, viszont sehol nem találtam ilyet. Ráadásul a tömöttsége és a szálak mérete miatt szerintem extrán jól jártam, ugyanis Mea kérésére BB krémmel és alapozóval is teszteltem, és ehhez is remekül bevált ez a kis aranyoska. Belőle mindenképpen szeretnék még egyet vagy kettőt, és a nagy testvérén is gondolkodom, ugyanis azonos áron egy nagyobb verziót is beszerezhetünk belőle. 1200 Ft-ért. Ismét remek még az ár is.


Az utolsó ecset pedig egy elég nagy fejű púderecset, amely eszméletlenül puha. Mármint tényleg NAGYON puha, ugyanis még a Real Techniques híres-neves ecseteinél is egy fokkal puhább, pedig RT-rajongóként nem gondoltam, hogy ez lehetséges. A mérete nagyon hasonló az Ebelin púderecsetéhez, RT-mértékegységben mérve pedig a Multi Task Brush és a Powder Brush között helyezkedik el. Pont csak annyira tömött, hogy ne tudjuk vele túladagolni a púdert, hanem éppen csak az alapozó fixálásához elegendő kerüljön a bőrünkre belőle. Csillagos ötöst kap tehát nálam, és az ára is egészen baráti: 1800 Ft-ért juthatunk hozzá.

Szóval mostantól ha ecsettippet kérnek tőlem, a Real Techniques mellett ez lesz a másik ajánlott márkám.

Ti ismeritek valamelyik BoarLine ecsetet?

16 megjegyzés:

  1. Pont ezt a duofibre ecsetet néztem ki magamnak. Még egy pár videót áttanulmányozok, hogy hogy kell felvinni vele az alapozót. :))
    Te használsz alapozás előtt primert?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Primert csak akkor használok, ha nagyon atombiztos sminket szeretnék alkotni, és a Paese száraz bőrre való primere a kedvencem már rég, igazából miatta is kezdtem el megbízni ebben a márkában :-) Hétköznap viszont még alapozót sem használok, csak színezett hidratálókrémet, valamint korrektort a kényes helyekre. A videóimban is így vagyok kisminkelve, és általában véve a legtöbb sminkbejegyzésben is, mert vallom, hogy jobb, ha a bőrünk minél nagyobb felülete látszik, és tényleg csak a bőrhibákat fedjük le alapozóval vagy korrektorral :-) Ja és még egy fontos dolog: az alapozó felvitele után érdemes végiglapogatni az arcunkat kézzel, mert a kéz melege által még jobban beledolgozódik a bőrbe, és így még tartósabb lesz :-)

      Törlés
  2. Pont jókor jött ez a teszt, mivel pont most terveztem , hogy beszerzem ezt a BoarLine púderecsetet :) . Még nyár végén megvettem a pirosítóecsetüket is, és agyon meg vagyok elégedve vele....puha, nem hullik a szőre, tömött és olcsó is :) .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, örülök, hogy hasznos volt a számodra, és hát biztosan szuper a pirosítóecset is, mert a képek alapján a púderecset kistesójának látszik :-) Az ilyesmi ecseteket használom kontúrozásra és pirosításra, úgyhogy van rá esély, hogy még ezt is megrendelem majd :-)

      Törlés
  3. RT ecseteket is veri puhaságban? Anyám, akkor Nekem is be kell szereznem ezeket a BoarLine ecsetkéket!!! :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, nagyon durva volt ezt belátnom, miután elvetemült RT-rajongó vagyok :-D Szerintem ne ahgyd ki őket, tényleg jó árú és jó minőségű ecsetek :-)

      Törlés
  4. Jajj de jó, hogy írtál róla - nem bírtam ki egyébként és még a hosszú hétvége előtt megrendeltem a duo fibrét, holnap megyek érte a postára. :) Ezek szerint akkor teljesen boldogságban, mert be fog válni arra amire szeretném. ^^ Köszönöm a tesztet! Az a korrektorecsetke is elég jól néz ám ki...:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon érdekelne, hogy hogy tetszik Neked ez az ecset, úgyhogy örülnék, ha megírnád, bevált-e :-)

      Törlés
  5. Nekem a ferde pirosító ecset van, de azt bronzosításra használom. Nagyon puha, tömött, és remekül lehet vele dolgozni. Egy álom :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És ugye mennyire puha a sörte? Eszméletlen, az ember folyton csak simogatná :-D

      Törlés
  6. Én is pont ma szemeztem ezekkel az ecsetekkel, de nem mertem megrendelni őket. :) Viszont neked elhiszem, hogy jók, ezért tutira venni fogok belőlük. Köszönöm, hogy írtál róluk! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen, és kérlek, számolj majd be, hogy Neked is beváltak-e :-)

      Törlés
  7. Épp a napokban szereztem be egy ennél jóval drágább púderecsetet, ami ugyan pihe-puhácska és tartósnak ígérkezik, de bevallom, a véleményed látva kicsit most fáj a szívem. Észben fogom tartani a márkát, ha új ecsetre lesz szükségem!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na és megkérdezhetem, hogy melyik márka mellett döntöttél? :-) Ezeket egyébként tényleg érdemes kipróbálni, ha úgy adódik, mert nálam simán a kedvencek közé kerültek :-)

      Törlés
  8. A púder és a duo fiber azonnal ment is a kívánságlistámra. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, ennek örülök, és kérlek, majd számolj be, hogy hogyan váltak be, ha már megszerezted őket :-)

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.