2014. október 28., kedd

W7 In the Nude paletta – a Naked 3-hasonmás – képek, összehasonlító színminták és vélemény


Bevallom, a mai teszt alanyával kapcsolatban nagy várakozásaim voltak, hiszen az In the Buff, a Naked 2 hasonmása gyakorlatilag tökéletesre sikerült. Így aztán amint megláttam, hogy ez a paletta is megjelenik, le is csaptam rá Editnél – a zsákmányos bejegyzésnél pedig közületek is sokan jelezték, hogy szívesen látnának róla tesztet.

Nos, a csomagolása NAGYON jól sikerült, jól visszaadja a Naked 3 hangulatát, még a teteje is hullámos, így ez a rész nálam öt pontot kap. A hátulján ráadásul a színek felsorolása is megtalálható, ugyanis ebben a palettában az In the Buff-hoz hasonlóan nevet is kaptak a színek.



Íme a 12 szín neve, valamint alatta négyféle fényviszonyban mind: két kép természetes fényben készült, kétféle ISO-beállítással, egy vakuval, egy pedig napfényben, ugyanis szerencsére épp sütött a nap a fotózáskor.



A Naked 3-mal együtt is lefényképeztem összehasonlításképpen: a szélei lekerekítettebbek, a mérete nagyobb, és a színe is egy kicsit eltér az eredetitől. A méretkülönbség ellenére azonban az eredeti a nehezebb, így valószínű, hogy a W7 nem annyira stramm.



A saját testvérével együtt pedig így mutat:



A színmintákat szokás szerint alapozóra készítettem, ecsettel, természetes fényben és vakuval. Az utolsó két szín kivételével, amelyek esetében már hatott az akkori betegség miatti láz, és míg az egyikről csak természetes fényben készült kép van, a másikról csak vakus. Ezért elnézést kérek, de azóta még nem adódott lehetőségem a pótlásra.

Minden esetben bal oldalon lesz látható az eredeti, jobb oldalon pedig a másolat.

Strange és Latte: nem készítettem színmintát, mivel egyik sem látszódik bőrön, ugyanis satírozásra szolgálnak.

Dust és Angel: míg az eredeti egy nagyon szerény szatén, addig a másolat egy csillámokkal telepakolt, szinte teljesen színtelen árnyalat. Nagyon nehéz láthatóvá tenni, viszont jó alappal egész nap a helyén marad, ami még az Urban Decay csillámosai esetében sincs mindig így.



Burnout és Venice: Szinte tökéletes másolat, bár a Venice kicsit hidegebb árnyalat, nagyobb mértékű csillogással.



Limit és Marylin: pont az egyik kedvenc árnyalatom az eredeti, így elég nagy csalódást okozott, hogy a másolat sokkal kevésbé pigmentált, és még világosabb is.



Buzz és Copper Pot: Szinte tökéletes másolat, bár a W7 színe ismét világosabb egy kicsit.



Trick és Sun Kissed: a W7 színe sokkal metálosabb, az árnyalat viszont nagyon hasonló az eredetihez.



Nooner és Alice: a másik kedvenc mattomnak szerencsére jobban sikerült a koppintása, bár erőteljesebb építgetést igényel. 



Liar és Bad Manners: az egyik legjobban sikerült koppintás jó pigmentáltsággal.



Factory és Coffee Cup: sajnos sem az árnyalat nem stimmel, sem a pigmentáltság nem ér az eredeti nyomába: az egyik leggyengébb színről van szó.



Mugshot és Mud Slide: az árnyalat szinte tökéletes, ám sokkal többet kell építgetni a kívánt hatás érdekében.



Darkside és Tokyo: a másolat sokkal gyengébb, sok-sok építgetést igényel, és a szürkésbarnás duokróm hatás is hiányzik belőle.



Blackheart és Fashionista: az UD esetében talán a legnehezebben koppintható színről van szó, hiszen egy szinte teljesen matt színt csak a csillámok tesznek csillogóvá. Ezzel szemben a W7 színe eleve is szaténos, így ebben eltér a két szín, amúgy viszont jól sikerült árnyalat a másolaté is.



Tehát sajnos nem felelt meg a várakozásaimnak ez a másolat, pedig még extra esélyt is kapott tőlem: többször is használtam, remélve, hogy az alsóbb rétegekben majd előbukkan valami rejtett pigmentáltság, azonban nem történt meg az áttörés, így ez a paletta egy szép, jól használható darab ugyan, hasonmásnak azonban nem tudom nevezni.

Nektek van W7 palettátok?

11 megjegyzés:

  1. Amíg nem olvastam el a szöveget, és a képet néztem, nekem úgy tűnik még mindig, hogy hasonlítanak. Ámbár a Iconic paletta talán kicsit jobban, ha jól emlékszem. Aztán lehet rosszul tudom. Pedig ez nagyon jó kis palettának ígérkezett.

    VálaszTörlés
  2. Köszi a tesztet! Nekem a Naked3 van meg, további utánzatokat nem tartok indokoltnak mert kábé ezt sem fogom soha elhasználni, ésazt sem hiszem hogy egy másolat igazán a nyomába érhet. HIába, UD-sznob vagyok. :D

    VálaszTörlés
  3. Nekem megvan mindkettő, vagyis anyukámat leptem meg a másolattal, de elsőre megijedtünk, mert nagyon büdös volt. Azóta rájöttünk, hogy az a fekete vmi, amibe a festékek vannak az lehet olyan kellemetlen szagú. Te tapasztaltál ilyet?

    Andi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Naponta visszatérek, hogy kaptam e vmi választ, de nem, pedig kíváncsi lettem volna a véleményedre...

      Törlés
    2. Szia, Andi! Ne haragudj, de a bejegyzések megjegyzéseire tömbösítve, egyszerre szoktam válaszolni, és most, hogy beteg vagyok, ugyanakkor dolgoznom kell, kissé halasztódik a dolog. Sajnos nem ez a főállásom, pedig nagyon élvezném :-) Kérlek, ha sürgős kérdésed van, írj nekem e-mailt, ott azonnal válaszolok minden kérdésre-kérésre :-)

      Jelenleg sajnos nem tudom megválaszolni a kérdésedet, mert a bedugult orrom miatt szó szerint nem érzek szagokat, de megígérem, hogy ha kidugult az orrom, megszagolom Neked. :-) Remélem, azért máskor is jössz, és hidd el, amikor nem húz sokfelől egyszerre az élet, hamarabb reagálok mindenre :-)

      Szép napot Neked!
      Katy

      Törlés
    3. Ne kérj bocsánatot, én is lehettem volna kedvesebb, szóval én is bocsánat :)
      Jobbulást kívánok, és persze, hogy visszanézek.

      Mindenképp érdekelne, mert nagyon remélem, hogy nem egy rossz darabot küldtek.

      Törlés
    4. Nos, most már szinte folyamatosan kapok levegőt, és megszagoltam Neked a palettát: csak nagyon közelről érezni bármilyen szagot, és én is a habra gyanakszom inkább, amiben a festékek kaptak helyet, mert amúgy a festékek használata közben szerencsére semmilyen kellemetlen szag nem jelentkezik. Nem tudom, hogy a Tiétek mennyire erős, és milyen jellegű, az enyém eléggé gyenge, és festékjellegű :-)

      Törlés
    5. Köszi a véleményed :)
      Hát most már nem olyan erős a szaga, de az elején kicsit ijesztő volt. Idővel gondolom eltűnik majd teljesen. A miénk nem festék, inkább az a szivacs/hab jellegű, amiben benne vannak a szemfestékek. :)

      Törlés
    6. Na, szuper, akkor nem a festékekkel van a gond. Jó kis paletta, kár lett volna, ha nem tudjátok használni :-)

      Törlés
  4. nekem w7 lakkjaim vannak,azok nagyon jók.
    ha nem lenne ud palettám,ezt venném meg tuti. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is ez tetszik a kinézete miatt, és egyre jobban megbarátkozom a színekkel is, viszont az Iconic 3 rögtön jól teljesített, nem kellett rá várni, csak ott meg a csomagolás nem annyira szép... Ezek szerint viszont megvan Neked a Naked 3? Melyikek a kedvenc színeid? :-)

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.