2015. január 25., vasárnap

Lush Melting Snowman – Frosty a kádban

Az egyik kedvenc karácsonyi dalom a Frosty, the Snowman, bár ha belegondolok, hogy miről szól, a végén mindig sírni támad kedvem... Mindenesetre reméljük, hogy jövőre valóban ismét vele találkozhatnak a gyerekek, és ismét nagyokat játszhatnak együtt, addig pedig derüljünk jobb kedvre egy kis Lush-kényeztetéssel, amely viszont szintén egy hóember vesztét vonja magával.

Az Instagram-fiókomat követők már találkozhattak vele, hiszen megmutattam aznap, amikor először használtam – bizony, azóta már még egy áldozatául esett az otthoni wellness-napjaimnak. Az első használatot azonban részletes fényképekkel követtem végig, amihez Reni adta az ötletet, amit innen is köszönök neki. 

A hóember még a letört orra ellenére is ezerszer cukibb, mint a promóképen, így még inkább sajnálhatja az ember, hogy mi fog történni vele...


A leírás:


Kezdeti lépések:



Az elengedése után aztán lemerül, és a fehér színe miatt alig látszik bármi is a pezsgéséből – leginkább egy pezsgőtablettára emlékeztet.


Ezért aztán néha kiemeltem, és egyre szomorúbb látványt nyújtott szegény. A szemei és a gombjai egyébként csokoládépöttyök, és ezek olvadnak el a leglassabban, bár egy idő után leválnak a hóemberről, és külön utakon járnak tovább.




Egy idő után talppal felfelé úszik a kádban, és ezen a ponton eltörik, ha megpróbáljuk kiemelni.



Aztán az orra marad utoljára, komolyan tiszta szomorú...


Na de lépjünk túl a tragédián, és lássuk az illatát és a hatását:

Az illata fűszeres-krémes jellegű, és szerencsére sokkal visszafogottabb, mint amit első szaglásra vagy a boltban jelen lévő illatár alapján gondolnánk. A benne lévő vajak és olajak miatt nagyon selymes érzetű lesz tőle a víz, és mivel ezek egyből rá is tapadnak a bőrre, már fürdés közben élvezhetjük a selymes bőr tapintását. Fürdés után óvatos, tapogató mozdulatokkal végzett törölközést javasolok, mert így testápoló használata nélkül is kitart a bőr hidratáltsága a következő fürdésig.

A honlapon az alábbi leírás szerepel róla:

Melegedj fel a hideg téli napokon ezzel a kényeztető, karácsonyi fűszerek illatát árasztó luxusfürdővel, mely segít lerázni az ünnepek fáradtságát. Ez az egyetlen hóember, mely örömet okoz, ha elolvad, hiszen a felszabaduló, a fürdőt gazdagító mandulaolaj és kakaóvaj lággyá varázsolja a bőröd. Dobd a kádba, és a melengető illóolaj-keveréknek köszönhetően úgy fogod érezni, hogy forró puncsban fürdesz.

Mivel karácsonyi termék, januárban féláron beszerezhető, és még most is kapható 645 Ft-os áron. Engem meggyőzött mind az illata, mind a hatása, így jó szívvel ajánlom Nektek is. Az alábbi hivatkozáson érhetitek el:
https://www.lush.hu/shop/product/product/path/1056/id/1761/-50-Melting-Snowman

Ti próbáltatok már Lush termékeket? Ha igen, melyik a kedvencetek?

4 megjegyzés:

  1. :D én jót röhögtem a leíráson ahogy elolvadt :D de csak azert mert a hangod is Elképzeltem hozzá. Őt sajnos nem próbáltam, egyedül a FairySnowt és a masszázstömböt. Illetve a Halloween-i sapkát. Sajnos megfogta enyhén a kádat, de majd az elfogyottak bejegyzésben részletezem. Nekem kedvencem a Snow Angel volt, kar hogy azt nem láttam a kiárusításon:(

    VálaszTörlés
  2. A promóképen konkrétan rémisztő, de a Te példányod nagyon cuki! :)
    Ilyenkor sajnálom nagyon, hogy nincs kádunk... :(

    VálaszTörlés
  3. Én is imádtam a leírást, tisztára gyászba borultam, miközben olvastam :D Az illata meglehet tetszene is egy hideg, téli estén, bár a formája eléggé bizarr nekem :P

    VálaszTörlés
  4. Élveztem a step-by-step bemutatást és köszönöm az említést :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.