2012. május 31., csütörtök

Sydney paletta – utolsó smink, pávatoll által ihletett szemfestés

Ma ismét volt időm kreatívkodni, és az alábbi képeket használtam inspirációnak:




Mivel a palettában nincsen sötétkék, ezért szemceruza formájában vontam be a sminkbe, az alsó vízvonalon, a színek pedig kicsit szerényebbek, mint egy igazi páva esetében, szintén a paletta színeihez való alkalmazkodás miatt. Lássuk a medvét (azaz a pávát) – maradtam a hordható kategórián belül, bár tény, hogy hétköznapra még én sem vállalnám, különleges alkalomra viszont mindenképpen.

Sydney páva vakuval 1.

Sydney páva vakuval 2.

A sminkhez a Sydney paletta színeihez hasonlókat használtam az Ultra Shimmer palettából, bár a Sydney neonzöldje matt, de ha először azt visszük fel, majd átmegyünk rajta az egyik arany árnyalattal, szerintem fényessé tehető az is.

Coastal Scents Go Palette Sydney természetes fénynél, vakuval

Az alsó szempillák vonalába az 1/1-es színhez hasonlót vittem fel, a szemhéj mozgó részének egészére pedig az 1/3-ashoz hasonlót. Ezután a külső V-be a 2/2-es és a 3/2-es szín keverékének megfelelő árnyalat került, amit a külső szemzugban ferde ecsettel le is hoztam az alsó szempillák vonala alá. A mélyítővonalba fényes neonzöld került, végül az alsó vízvonalra sötétkék szemceruzát tettem. A szempillákat felül sötétlilával, alul zölddel festettem ki, bár ez a képeken sajnos nem látszik. Arc: Oriflame Peach Me Perfect, pirosító: Sleek Aruba, száj: NYC LipStain, 495 Endless Spice és Avon Plump Pout Pink Nectar színben.

Sydney páva természetes fényben közelről

Sydney páva vakuval közelről

Akinek tetszik ez a smink, még ma éjfélig jelentkezhet a játékra, amelynek nyereményével hasonlót készíthet. Holnap sorsolás! :-)

20 megjegyzés:

  1. Ez a paletta nagyon szép színeket tartalmaz! :)
    Húha, én lemaradtam volna a játékról..pótolom :)

    VálaszTörlés
  2. Oké, nekem kell megnyernem ezt a palettát, gyönyörűek ezek a színek a szemeden!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye-ugye. :-) A Coastal Scents jó márka. Remélem, boldog lesz vele a nyertes. :-)

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Köszi, ezt a színkombót is szívesen megnézném az őzikeszemeiden. :-)

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Köszönöm, Zenzen. (Nagyon tetszik a beceneved. :-))

      Törlés
  5. Nagyon szép lett, olyan ügyes vagy :-)

    VálaszTörlés
  6. Ez nagyon szuper lett!!!! Gyönyörűek ezek a színek! :)

    VálaszTörlés
  7. Válaszok
    1. Bizony, jó kis összeállítás. Na, megyek is sorsolni. :-)

      Törlés
  8. Köszönöm, hogy teljesítetted a kérérsemet, ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, mindjárt kiderül, ki lesz a szerencsés nyertes. :-)

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.