2016. december 11., vasárnap

Decemberi DM-szerzemények – karácsonyi ajándékok, dekoráció és egy kis hasznos

A mai bejegyzésben a december elején a DM Drogerie Markt üzletében beszerzett dolgaimat mutatom meg Nektek. Sajnos 5 pont hiányzott ahhoz, hogy 10%-os engedménnyel vásárolhassak, és mint kiderült, a pontok nem íródnak azonnal jóvá a kártyán. Így aztán nem tudtam megvalósítani a tervemet, hogy veszek valamit kisebb összegért, majd a vásárlásom nagyobbik részét már engedménnyel fizetem ki, de sebaj, mert így legközelebb, várhatóan januárban már be tudom majd váltani a kedvezményt. Ezt jó lehet Nektek is tudni, így érdemes lehet a vásárlókörútra való elindulás előtt ellenőriznetek a pontegyenlegeteket. 

A mostani adagban ismét akad egy kis hasznos és egy kis karácsonyi, és ismét mindennek feltüntetem az árát, hogy ha valami megtetszik, tudjátok, mennyit is kell rááldoznotok.

Nem volt szükségem csomagolópapírra, ugyanakkor ez a rénszarvasos annyira elbűvölt, hogy úgy döntöttem, nem hagyom ott. A piros olyan, mintha görögdinnye lenne. :-D A csomag ára 599 Ft volt.


Beszereztem a szokásos adag száraz macskaeledelt, mert éppen kifogyóban volt az itthoni készlet. Az egykilós kiszerelés ára 579 Ft. A 400 g-os nedves eledelből is vettem néhányat, de ezek véletlenül lemaradtak a képekről. A csomagolás megújult, de az ár továbbra is 159 Ft csomagonként.


Néhány csomag jutalomfalatot is beszereztem, mivel ezek vannak segítségemre, ha ki kell csalni a cicákat a szobából. Egy csomag ára 199 Ft volt. A bal oldali csomag még a régi külsővel várt a polcon, a másik kettő viszont már a megújulttal. Véleményem szerint a régi, szívecskét magában rejtő felirat aranyosabb volt, és nem igazán értem, miért volt szükség arculatváltásra.


Ez a karácsonyfadísz is elbűvölt, és nem is tudtam otthagyni az üzletben. Csengettyűk, amelyek valóban csörögnek is, úgyhogy remélem, a cicák nem nézik majd ki maguknak, na meg elővigyázatosságból inkább a fa magasabb részén fogom elhelyezni őket. A csomag ára 899 Ft volt.



Ezek a fából készült függődíszek jól illenek az ez évi díszítési terveimhez, ezért ezeket sem tudtam hátrahagyni. 399 Ft volt egy csomag ára.


Jópofa esernyőre már vágytam egy ideje, mivel szinte mindegyik régebbi tönkrement már, valamint nem szerettem volna unalmas egyszínű ernyővel védeni magam az esővel és hóval szemben. Ezek a jópofa fejecskék feldobták a kedvemet, így haza is hoztam az ernyőt, amely 2299 Ft-ba került.


A morcos fej a kedvencem. :-D


A Biobaza tusfürdői már régóta kedvenceim, és meg is van az alábbi illat nekem is, ugyanakkor úgy tűnik, kivonják a forgalomból, mert míg a többi a régi áron fut, ez mindössze 449 Ft-ba került.


Mivel egy levendulás már amúgy is a szekrényben várt Titeket, most csomagba foglaltam őket, és a kettőt együtt megnyerheti egy figyelmes olvasó. A jelentkezéshez küldjetek e-mailt Biobaza-csomag tárggyal a djkatybeauty@gmail.com címre december 15-e éjfélig.


Beszereztem egy hajformázó pasztát is Tamás számára, aki ugyan nem a hajára, hanem a szakállára tervezi használni. Bízom a Schwarzkopf márkáiban, így egy Taftra szavaztam, és beszámolok majd, hogy bevált-e neki, mert vélhetően sokatoknak van szakállas párja. Az ára 899 Ft volt.



A karácsonyi testápolási csomagok után most ötszörös pont jár, ezt érdemes tudnotok. Az alábbi, Berry Kiss nevű csomag kézmosóból és kézkrémből áll, és mindkettő pumpás kiszerelést kapott. A szett ára 999 Ft volt, és mivel édesanyámnak volt ajándék, amelyet már meg is kapott, a képet kapkodva készítettem, így ez esetben elmaradt a doboz hátulját bemutató kép. Bogyó pedig ismét bepofátlankodott, de nem tudok rá haragudni, odavagyok a kis csibészért.


A Royal Garden szettet már saját magamnak szereztem be, így a képek is ráérősen készültek, és minden részletre kiterjednek. A termékek illata csodálatos gránátalmás, a csomagolásuk tetszetős, és nagyon kíváncsi vagyok, hogy vajon milyen is lesz a hatásuk, hiszen mindkettő olajos. A szett ára 999 Ft volt.




Az Alverde Winter Love ajándékcsomag már keresztanyám egyik karácsonyi ajándéka lesz, és a lehető legnatúrabb illatú, ráadásul rendkívül mutatós kék a csomagolása, így mind az ízlésvilágának megfelel, mind a fürdőszobájában remekül mutat majd. Az illata a minden Alverde termékben jelen lévő alapillat, én legalábbis hiába szagolgattam, semmilyen egyéb illatösszetevőt nem éreztem ki belőle. A szett tusolókrémet és testvajat tartalmaz, amelyek jól jönnek a nagy téli hidegben, és az ára 1699 Ft volt.



Ezek mellett kér süteményesdobozt is beszereztem még, amelyeket már megmutattam Instagramon. Szintén édesanyám ajándékai lettek, hiszen jól jönnek majd neki a karácsonyi sütemények tárolásához. Darabonként 999 Ft volt az áruk.


Ti beszereztetek valamit mostanában a DM kínálatából? No és hogy álltok a karácsonyi ajándékok beszerzésével?

12 megjegyzés:

  1. A sütisdoboz nagyon cuki mintázatú. Legközelebb megtekintem élőben is. Köszi, hogy megmutattad. Bogyó 😻.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazán nincs mit, és remélem, hogy találsz még belőle! Minden más helyen kétszer-két és félszer ennyibe kerülnek a hasonló méretűek, úgyhogy nagyon megörültem neki. :-)

      Bogyó <3

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Igen, kis drága, mindig mindenhol ott KELL lennie :-D

      Törlés
  3. Klassz dolgokat szereztél be! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, én is így érzem, ezt a bevásárlást most nagyon élveztem :-)

      Törlés
  4. Imádon a karácsonyi cuccokat, de nem is szabad a közelükbe mennem csak megnézni se, mert tuti találok valamit, amit nem tudok otthagyni.. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ez sajnos nálam is így van, és egy egész komódnyi hely kizárólag karácsonyi dekorációval van tele... Viszont legalább ki is használom őket, még ha csak évente egyszer is :-D

      Törlés
  5. Az esernyő és a karácsonyfadíszek nagyon tetszenek.Gondolkoztam, hogy megveszem magamnak a Winter Love szettet, de ha nincsen "semmilyen" illata sem, akkor nem fogom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon kellemes illata van, csak tényleg nem tudok extra jelleget meghatározni az esetében. Erős parfüm mellé jó választás lehet, mert biztosan nem kerülnek összetűzésbe, de én is reménykedtem valamilyen téli jellegű illatban. :-(

      Törlés
  6. Hajjajj az az Alverde csomag... nem szabad megvennem, most hozott a Mikulás Avonos csomagot, de nagy a kísértés :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. No hát igen, nehéz ilyenkor visszafognia magát az embernek :-D

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.