2016. december 26., hétfő

Manikűrvadász, 29. forduló – karácsonyi manikűr Noémi alkotása alapján

A Manikűrvadász mostani fordulójában különösen izgalmasan alakult a sorrend, hiszen a csodásabbnál csodásabb alkotásokat közzétevő Noémitől vadászhattam, az én manikűrjeim közül pedig a hipertehetséges Thimmyke alkotott újra egyet. Már alig várom, hogy lássam, ő mivel állt elő, így nagy az izgalom a részemről. Noémi blogján sokáig nézegettem, és végül egy őszi manikűrt választottam ki, hogy karácsonyivá alakítsam. A manikűröm alapja, a Picture Polish Kryptonite ugyanis már három napja a körmeimen díszeleg, és szerettem volna, ha a szépségét kiemelő manikűrt sikerül alkotni. Úgy érzem, ez össze is jött, de először is lássuk, hogyan nézett ki Noémi eredeti körömfestése:


A Kryptonite maradt önmagában a kis- és a mutatóujjamon, a középső, hüvelyk- és gyűrűsujjon pedig egy réteget kentem rá a zöld színű Golden Rose Paris lakkból. A gyűrűsujjamon ezt követően két réteg Picture Polish Holiday következett, míg a hüvelykujjon egy rétegnél megálltam. A gyűrűsujjat világosítani szerettem volna, hogy a fenyőágnak látszani akaró minta jól érvényesüljön rajta. Utóbbihoz az A-England Saint George nevű lakkját és fogvájót használtam fel. Végül mindegyik ujjamon egy vastag réteg China Glaze EverGlaze fedőlakkal zártam a sort, ezáltal az egész manikűrt felfrissítve és további napokon át hordhatóvá téve.

Az eredmény kellemes látvány lett, és elég jól harmonizálnak egymással a színek, még ha a fenyőág viszonylag nehezen felismerhető is lett.

A képeket az ISO-beállítás módosítgatásával készítettem, napsütésben, szűrt fényben és vakuval egyaránt, és a sor végén egy napfényben készült, homályos képet is megmutatok, hogy Ti is láthassátok, mennyire szépen szikráznak ezek a körömlakkok.






Az említett homályos kép:


Tetszik a fenyőzöld különböző árnyalatainak összhatása, valamint az, hogy a Holiday segítségével a karácsonyfák fényéhez hasonló csillogást sikerült elérnem.



Remélem, Noémi tetszését is elnyeri majd a manikűr, én pedig nagyon várom már a közzététel időpontját, hogy megleshessem, mit vadászott le tőlem Thimmyke.

Rajtatok milyen manikűr van most az ünnep tiszteletére?

8 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik az összhatás, és nem baj, hogy picit jobban meg kell dolgoztatnunk a fantáziánkat ezért a fenyőgallyért, mert a látvány kárpótol! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy így látod. Viselni nagyon szeretem, az biztos, mert mutatós a különféle zöldek összhatása :-)

      Törlés
  2. Imádom a zöldet és a zöldben zöld ötlete nagyon tetszetős. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kicsit fel is idézte bennem a hajdani Mix & Match időszakomat, amikor egy szín különféle árnyalatait viseltem előszeretettel. Azt hiszem, mostanában többször is előkerül majd a Picture Polish Holiday is :-)

      Törlés
  3. Gyönyörűek ezek a zöld színek, kedvenceim... Jól sikerült a manikűr, tetszik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, nagyon kedves vagy! Karácsonyzöldből sosem elég ;-)

      Törlés
  4. Milyen ötletes megoldás! Tetszik, hogy a minta úgy megbújik a sok zöld között és ha az ember a megfelelő szögben nézi ott a meglepetés :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valójában nem így terveztem, de végül én is nagy örömmel viseltem a rejtőzködése ellenére is. Kellene egy igazán jó vékony ecset, ez tény, de mostanában amúgy is az egyszínű manikűrök híve vagyok inkább, úgyhogy nem sürgős számomra. No persze azért fizetés után ellátogatok majd a helyi fodrászkellékeshez, hátha szerencsével járok :-)

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.