2016. december 19., hétfő

LUSH-karácsony – beszámoló és saját készítésű fürdőtermékeim

Számomra csak 2-3 héttel ezelőttnek tűnik, de bizony november elején történt, hogy részt vehettem a LUSH bloggerrendezvényén. Már említettem, de nem lehet elégszer elmondani, mennyire sokat jelent nekem, hogy az évek óta rajongással övezett márkával mára együttműködésben állhatok, és hogy idén először a karácsonyi rendezvényen is részt vehettem. Rengeteg élménnyel töltődtem ott fel, valamint saját készítésű termékekkel és ajándékcsomaggal is gazdagodtam, így vélhetően az eddigi leginkább képdús bejegyzés a mai, hangulatképekkel és termékfotókkal egyaránt megtömve.

A helyszínre való megérkezéskor rögtön csupa mosolygós LUSH-csapattag fogadott, és a kabátunkat vállfán helyezték el, majd utunkra bocsátottak. Volt lehetőség forralt bor és puncs megkóstolására, de limonádé. tea és egyéb alkoholmentes finomságok is vártak minket. A dekoráció természetesen nagyon karácsonyi volt, és mindenhol az ünnepre jellemző díszekre bukkanhattunk. Azt hiszem, aki addig nem került ünnepi hangulatba, azzal ezen a napon menthetetlenül megtörtént a dolog, ugyanis a háttérben is karácsonyi dalok szóltak szüntelen.


Háttérben a puncsostál...




A limonádé és a tea önkiszolgáló módon működött, balra pedig egy púderkompaktot formáló fotelt láthattok. Attól balra a száj alakú kanapé helyezkedett el, kényelmes és találó helyet biztosítva a szépségbloggereknek.





A rendezvény helyszínének nagy részét a fürdőtermék-készítésre szolgáló asztalok foglalták el, amelyek az este főszereplőivé váltak. A későbbiekben erre is kitérek, sok csodás fürdőbombával és habfürdővel gazdagodtam, és rendkívüli élmény volt, hogy én magam készíthettem el őket.





Volt néhány asztal és szék is, amelyeken megpihenhettünk és ehettünk volna, de sajnos cuccokkal telepakolva találtuk őket, mire vége lett a kreatív résznek, és leültünk volna enni. Egy széknyi helyet sikerült csak felszabadítanom, így ezen ettünk felváltva, mi ugyanis a rendezvény során végig magunkkal vittük a holminkat, asztalról asztalra.



Ő se maradjon ki: egy nyugodtabb részen lévő asztalon találtam ezt a csodás csokrot.



Volt egy szerencsekerekes része is a teremnek: az asztalon látható csodás termékeket lehetett megnyerni, és én már ekkor a Ro's Argan megnyeréséért szorítottam.




A kerék maga:



A szépséges Ancsa (http://szepsegnegyvenfelett.blogspot.hu/a tekerés közben:


No és a nyereményével:



Ez pedig az én nyereményem lett. Bizony, sikerrel járt a terv, és enyém lett a kedvenc testkondicionálóm.



Az ételek LUSH-stílusban terítve vártak minket, sőt, maguk a finomságok is LUSH termékekre emlékeztetőek voltak.






A sarokban egy férfi kollégára is rábukkantam.



Ancsa mellett a szintén mindig mosolygós és kedves Vikit (http://inspirallak.blogspot.hu/is megörökítettem:



Ez a rengeteg LUSH kincs volt kipakolva, hogy bárki megnézegethesse és -szagolgathassa őket. Azt hiszem, sokunknak hosszabbá vált akkor a karácsonyi kívánságlistája...








Néhány fürdőbomba feloldódását is megszemlélhettük. Itt az én nagy kedvencem, a Never Mind the Ballistics. Lesz róla teszt, de ha netán nem sikerülne karácsony előtt megírnom, itt szeretném jelezni, hogy kihagyhatatlan. Isteni trópusi illata van, gyönyörű narancssárgára színezi a vizet, és a rajta lévő és az alábbi képen éppen tapogatás alatt álló piros rétegnek köszönhetően hidratáló hatása is van.



Így örvénylik a vízben:



A Shoot for the Stars esetében sajnos nem voltam jelen az oldódási folyamatnál, de a végeredmény is csodaszép. A sárga csillagok a kék vízen lebegnek, így olyan tőle a víz, akár az éjszakai égbolt.



A fürdőtermék-készítéshez kaptunk egy-egy kis borítékot még a kabátok leadása után, és a benne lévő ábrának megfelelően kellett elfoglalnunk a helyünket az asztaloknál. Nekem az Angels on Bare Skin, egy arctisztító jutott, amely levendulát is tartalmaz, és azóta a Buche de Noelhez méltó kedvenccé vált nálam.



Így nézett ki a készítése közben; úgy gyúrtuk össze az értékes összetevőket, akár egy tésztát. Alább majd megmutatom a végeredményt is.



A The Comforter habfürdő készítésében Eleni (http://www.titaniablog.hu/vett részt, így alább az ő kezében láthatjátok a művét kettétörve, ugyanis úgy döntött, eleve két kisebb darabot készít, ahelyett, hogy a száradás után törné majd ketté.


Ilyen lett:



A Ruby Red Slippers habfürdő készítésének is a végére értem csak oda, de sikerült lefényképeznek az élénkpiros anyag maradékát:



A formát:



A készítés folyamata:



Készíthettünk még Big Blue fürdőbombát, amely a fent említett arctisztítóhoz hasonlóan szintén levendulás, így biztosan rendelek még majd belőle. Már a készítése is mutatós:




Íme a végeredmény:



A készítés aztán több körben folyt, így volt lehetőségem minden termékből sajátot hazahozni, és ezeket is mindjárt megmutatom alább. A nagy gyártásban már nem készítettem több fényképet, viszont az utána elfogyasztott csodás ételeket megörökítettem.




A rendezvény végén aztán ajándékszatyorral a kezünkben távoztunk, amely azóta is hű barátom a bevásárlások során. Amúgy is szeretem az ilyen újrahasznosítható vászonszatyrokat, de ez a felirata miatt a legnagyobb kedvencemmé vált. Természetesen a Naughty felirattal kifelé hordom a leginkább...





A szatyor az alábbi termékeket rejtette. Úgy tudom, mindenkinél ugyanez volt a tartalom, csupán az ajakradír különbözött egy-egy csomagban. Nekem a Sugar Plum Fairy jutott, amelyről hamarosan tesztet is írok, de alapvetően annyit tudok mondani a LUSH ajakradírokról általában, hogy hatékonyan radíroznak, táplálnak, és igazán finomak, így a használat után nem is öblítem le őket, hanem inkább lenyalogatom. Mivel ehető alapanyagokból készül, a LUSH is erre buzdít a termékcímkén.




A papírszatyrot a feliratához méltón a környéken alvó állatkáimmal is lefotóztam:


Alább pedig megmutatom, mely termékeket is készítettem el én magam. Elsőként az Angels on Bare Skin került sorra, és azóta is nagy szeretettel használom. Finoman radíroz, a levendulának köszönhetően bőrnyugtató hatása van, a többi tápláló összetevőnek köszönhetően pedig utólagos hidratálás nélkül is pihe-puha a bőröm tőle.





A szerencsekeréken nyert Ro's Argan testkondicionálót is megmutatom, ugyanis különleges termékről van szó: a LUSH magyarországi üzleteinek vezetői készítették, amikor az angliai anyacégnél jártak.



Alább a nevük is olvasható a címkén, még ha némelyik helytelenül is. A Rake pl. Réka akart lenni.



Maga a csodás, rózsaillatú termék:



A saját Big Blue fürdőbombám:



Gumikesztyűvel oldottuk meg, hogy hazáig egyben maradjanak a forma darabjai, azokon belül pedig maga a massza. Minden termék esetében egy napos várakozást javasoltak, hogy biztosan megszáradjanak. Az én képeim két nappal később készültek.





Látható benne a rengeteg levendula: 



Ruby Red Slippers:






Mint látható, ennek az anyaga utólag még megduzzadt, és hát nem sikerült éppen tökéletesre az én példányom. Mutatom a korábban megvásárolt termék mellett, hogy hogyan is mutat ahhoz képest, ha hozzáértő kezek készítik:



Valószínűleg a gyárban még a teljes megszilárdulás előtt eltávolítják a formából, így az anyag nem kifelé duzzad, hanem az egész cipellő kissé kerekded lesz.

The Comforter:




Mentségemre szóljon, hogy itt tényleg nagyon a folyamat végére érkeztem csak meg, és már alig maradt az alapanyagokból. Ronda, viszont hasznáalt közben ugyanolyan csodás, mint a bolti szépségek.



A kedvencem a Butterbear lett, amelynek a készítése is hálás volt, és mindegyik macika jól is sikerült.





Az orrából egy kicsi a formában maradt...



Az egyik kedves LUSH-munkatárs aztán a maradék Big Blue-anyagból kék macit készített, ám mire én észbe kaptam, abból már nem maradt. Így készült el nálam a Red Ruby Bear, és annak ellenére, hogy a háta igencsak kövér lett, maga a maci egészen mutatós.





Az említett munkatárs ötletét továbbfejlesztve aztán készítettem sálas macit. A prototípusra többen azt mondták, hogy olyan, mintha elvágták volna a nyakát, ezért utána már felismerhetőbb sálakat gyúrtam.



A sálas, a hidegtől kipirosodott orrú macik:




Csodás élmény volt tehát a LUSH-karácsony, és innen is köszönöm, hogy részt vehettem rajta, valamint emelem kalapom a teljes csapat előtt, ugyanis aznap már nem elsőként zajlott a mi rendezvényünk, mégsem látszódott senkin a fáradtság, csupán a lelkesedés. Mindenki mosolygós volt, érthetően és türelmesen magyarázott, és a legvégéig kedvesek voltak velünk – merthogy mi bizony a végéig ott maradtunk, hogy minden megmaradt Butterbear-alapanyagot felhasználjunk.

Ha pedig még nem ismertétek a bejegyzésben megemlített lányok blogját, akkor mindenképpen ajánlom őket figyelmetekbe. A szuper blog írása mellett élőben is kedvesek és emberiek mindig, ami ritkaság a mai világban.

Ti készítettetek már saját kezűleg valamilyen fürdőbombát? :-)

4 megjegyzés:

  1. A sarokban talált férfi kolléga nem Szabó Benedek a Galaxisokból??? :D *_*

    VálaszTörlés
  2. Ó, de dráűga vagy, hogy betettél a bejegyzésedbe, köszönöm! 💖 A bejegyzés pedig szuper jó lett ! Annyira vissza hozta az emléket ami ugyan nem rég volt, de annyira jó volt így újra átélni :) Köszönöm Katy ! 😘

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy örülsz neki, utólag jutott eszembe, hogy akár haragudhattál is volna érte, bár szerintem kifejezetten csinos vagy a képeken. Az élmény amúgy tényleg csodás volt, és nagyon remélem, hogy jövő karácsonykor is részem lehet benne :-)

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.