2013. január 31., csütörtök

ELF Royal Purple és Pearl 1055

A másik tesztelt ELF körömlakkom a Royal Purple nevet kapta, és az Aninál látott Pearl lakkal párosítottam. Jelentem, feketén jobban néz ki, saját alapszínével párosítva viszont előjönnek benne ezüst csillámok is.


Ha mind ilyen dobozkában érkezik, biztosan nem törik el az az egy sem...


Vakuval mindkettő csodás


Két réteg ELF és a mutató- és gyűrűsujjon két réteg Pearl vakuval


Természetes fényben

Nem használtam fedőlakkot, és egyik lakk sem száradt teljesen fényesre. Mivel tetszik a színük, szerintem lesznek még a blogon fényes verzióban is, illetve az ELF lakkot szeretném összevetni néhány már meglévő színemmel. Egyébként meg vagyok lepve, hogy egész jó a minősége, és már két rétegben jól fed, csakúgy, mint a Coral. Jó ár, jó minőség. Tisztára, mint egy szlogen. :-D

Nektek hogy tetszik? Bejön ez a színvilág?

14 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Én abszolút a feketére szavazok, de így visszanézve tényleg nem volt rossz így sem :-)

      Törlés
  2. Hű, de jók együtt. Ez abszolult az én színvilágom. =)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, és valahogy illenek is Hozzád az ilyen színek :-)

      Törlés
  3. Nagyon tetszik mindkét lakk, nekem csak egy elf lakkom van, az is nagyon szép, de a tartóssága miatt annyira nem lopta be magát a szívembe.. :(

    VálaszTörlés
  4. Júúj,de jóók! Mostanában minden ami csillámos,az rettegjen! :D

    VálaszTörlés
  5. hát ezzel a Pearl lakk nagyon feldobja az amúgy is klassz alapszínt! :)

    VálaszTörlés
  6. Nekem a Coral a jobban tetsző. Na nem mintha ez nem lenne szép:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, az nagyon eltalált, különleges szín, na de nem lehet minden nap extra :-D

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.