2013. január 21., hétfő

Duokrómok egymás közt – Essence Chic Reloaded, Where is the Party, Lovely 345

A minap dukróm lakkozásra fájt a fogam, így megfogtam hármat, és egyben teszteltem is kettőt, hogy vajon mennyire hasonlítanak. Jelentem, nagyon.

Szereplők:
Essence Chic Reloaded, Where is the Party? (leárazásban bukkantam rá, amikor már lemondtam róla) és Lovely 345-ös.



Egy rétegben:
Lámpafény+vaku

Lámpafény

Az Essence-ekből elég volt 2-2 réteg, a Lovely 3-at kíván a jó fedéshez. Ebben az állapotban következik sok-sok kép, különféle fényviszonyokban és beállításokkal. Az életlen képeket is betettem, mert a színek ettől függetlenül jól látszódnak rajtuk. A Lovely és a Where is the Party? egyébként élőben sokkal kevésbé különböző, mint a képeken: a Lovely mintha az Essence leheletnyivel vidámabb verziója lenne csak.



















Számomra egyértelműen a Chic Reloaded a nyerő, imádom a bordós színét, és hogy bizonyos körülmények között sötétzöldbe csap át. Az ecsete viszont extrém nagy a körmeimhez képest, a kisujjam körmét teljesen befedi. :-)

Nektek megvan valamelyikük?

16 megjegyzés:

  1. Nahát látszik, hogy nem próbáltam még ki a where is the partyt, (pedig már fél éve megvan) mert nem is tudtam, hogy duokróm. :D Muszáj lesz már kipróbálni ezek után. És akkor ma is okosabb lettem, hogy van egy duokróm lakkom, amire annyira vágyok már régóta. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na tessék, bővült a készleted, anélkül, hogy tudtál volna róla. Kíváncsi vagyok, mit szólsz majd hozzá, tessék bejegyzésben is megmutatni! :-)

      Törlés
  2. Nekem az essence tetszik a legjobban. :) De egyébként nem vagyok a duókért. Sajnos nem az én világom. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is csak a Chic jött be igazán, ő valahogy határozottabb módon duó, vagy ilyen, vagy olyan, és a mikrocsillámok is sokat dobnak rajta :-)

      Törlés
  3. Nekem is a Chic Reloaded a kedvenc! :) igaz, hogy nincs meg, de nagyon tetszik. :))

    VálaszTörlés
  4. De szépek, most már értem miért szeretik annyian a Chic reloaded-et :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, eddig én sem értettem, mi annyira extra rajta, és a Where is the Party?-t gondoltam szebbnek, de abszolút a Chic a nyerő :-)

      Törlés
  5. A Chic reloaded nekem is megvan (CRaPTRaSH ajánlotta, hogy ez is duokróm) imádom! Amikor a körmömön volt, egyfolytában forgattam és nézegettem, milyen szép :-)

    VálaszTörlés
  6. Nekem a Where is the Party? van meg, én is leárazáson bukkantam rá, most is éppen az van a körmeimen. Nagyon szeretem, tetszik, hogy hol lila, hol zöld a körmöm, attól függően, hogy hogy esik rá a fény :)) De a Chic is felkeltette az érdeklődésemet :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Chic gyönyörű, nem csak érdekes, hanem elegáns is. :-)

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.