2013. január 29., kedd

Napi körömlakk: ELF Coral

Ma jelentkezem a tegnapra beígért körömlakkos poszttal, valahogy semmi nem úgy sikerül mostanság, ahogyan terveztem volna. A körmös dolgaim meg pláne nem, a hiper-szupernek beígért új zselé kipróbálása után most sírva fogok visszaszaladni az eddig használthoz, egyszerűen nem kell más.

Nade a lényeg: rendeltem néhány ELF lakkot, amikor 1 fontért voltak, és bár a legszebb szállítás közben eltört, azért a többi se kutya. Az első a Coral, ami egy gyönyörű, a Lovely mostani kollekciójára emlékeztető hatású, korall alapszínű, aranyfényű lakk.

Üvegben:

Lámpafény+vaku

Egyréteg:

Lámpafény

Lámpafény+vaku

Két rétegben:

Lámpafény

Lámpafény+vaku

A száradási ideje átlagos, a tartósságát fedőlakk nélkül szintén átlagosnak mondanám a zselés körmök esetében. Másnap reggelre benyomódott egy kicsit a kisujjamon, egyéb sérülése nem esett.

Természetes fény

Természetes fény+vaku

(Ezek a képek még az új zselé előtt készültek, jelenleg csak álom ez a forma, ennyi szenvedést rég okozott a zseléépítés, de nem adom fel, még ha kétszer annyi időbe is fog telni.)

Nektek hogy tetszik a lakk? Van hasonlótok?

38 megjegyzés:

  1. Húúúúú....ez a szín csodálatos!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Milyen furán rövidek a körmeid :-)
    Naggyon tetszik ez a szín! :-D
    Van hasonlóm a Lovely lakkok közül (Nr3), de mivel különleges vonzalmam van a rózsaszín és az arany színek iránt, és különben is jön a tavasz, azt hiszem kell :-)
    Vajon meg lehet rendelni a MUP-tól is?

    Velem is történt "körömbaleset":
    kb 2 hete töltöttem be a körmeim, de befogta egy sötét lila Lora lakk, így hétvégén reszelhetem meg őket újra :-S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szeretem őket röviden hordani, egy idő után idegesítenek is, meg kontaktlencse kivételekor vakargatom velük a szemgolyómat, ami nem túl jó érzés... Most viszont tényleg rövidek, viszont rondák is, egyszerűen nem terül az új zselé, úgy kb. egyáltalán. Szereznem kell a régiből...

      Törlés
    2. Ja, és nem láttam még a MUP-nál sajnos, eléggé limitált, hogy milyen ELF-eik vannak :-(

      Törlés
    3. Pancsi nézted már az ELF kozmetika oldalán??
      http://www.elfkozmetika.hu/
      Itt is kaphatóak ELF termékek hasonló áron mint a MUP-nál. :)
      Például kiválasztod a terméket,beteszed a kosárba erre rámész itt kiválasztod a szállítási,fizetési módot és rögtön kiírja,hogy mennyit kell fizetned. :)
      Szerintem a legjobb a postai szállítás és átutalással való fizetés,mert így 1000 Ft a postaköltség a többinél drágább.
      Ha nem találod meg ezt a lakkot az oldalon akkor ,ha lejjebb görgetsz lesz egy ilyen rész:
      "Lépj kapcsolatba velünk!" itt tudsz üzenetet küldeni és e-mailben válaszolnak.
      Nagyon kedvesek és segítőkészek.

      Törlés
    4. Köszi a tippet, Judit, én is körülnéztem már, de sajnos sok termék, ami érdekelne, nincs raktáron. Viszont most megint van akció a brit oldalukon, péntek éjfélig minden nem akciós termék 48% engedménnyel kapható. :-)

      Törlés
    5. Nincs mit! :) Gondoltam megírom hát ha nem ismeritek.
      Igen sajnos nem minden termékük van raktáron,de úgy tudom,hogy mostanában töltik fel a készletet külföldről.
      Na de jó akkor most megéri vásárolni akinek kell valami. :)
      Szerencsére most nincsen szükségem semmire,de egyébként is tartom a nem vásárolok fogadalmam. :-)
      Én személy szerint nem szeretek külföldről rendelni meg nem is szoktam.


      Törlés
  3. Nagyon szép színe van! =) Nagyon kellemes.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazi kis tavaszi-nyári nőcis szín a krémszínű élénkek mellett :-)

      Törlés
  4. nagyon szép :) kár hogy eltört a legszebb :O valahogy fogják pótolni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, bár először kértek volna fényképet, de elmagyaráztam, hogy amikor levált a nyaka, és elkezdett kifolyni a kezemre-nadrágomra-székemre, nem egészen a fényképezés jutott eszembe. Aztán kaptam 2 font engedményt a következő vásárlásomból, de ez két hétbe telt. Az eddigi leghosszabb ügyfélszolgálatos reklamációm :-)

      Törlés
  5. Tök klassz hogy az üvegben lévő csillogás milyen szépen visszaköszön a körmön is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ezen meg is lepődtem, hogy van OPI, amelyik nem tudta nyújtani, ennél meg nem probléma :-)

      Törlés
  6. nagyon tetszik, nekem is külön tetszik, hogy visszaköszön az üvegbéli csillogás a körmön is :)

    VálaszTörlés
  7. Válaszok
    1. És lebarnult bőrrel biztos még jobb lesz, így még kicsit idegennek érzem...

      Törlés
  8. azta, gyönyörű színe van! :)

    VálaszTörlés
  9. Gyönyörű színe van nagyon tettszik. :)
    1 fontért pedig megérte.

    VálaszTörlés
  10. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  11. Haha,de szép! Engem a barackos-epres nyalókára emlékeztet. :) Cuki

    VálaszTörlés
  12. Ez nagyon gyönyörű színű körömlakk. *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ráadásul kicsit olyan, mint a Sleek Rose Gold pirosító, azt is viseltem, amíg ez volt a körmömön :-)

      Törlés
  13. Ez a korall halál ugyanaz, mint a maybelline colorama coral rose-a:) Ha van kedved, csekkold nálam a teszteknél, kíváncsi vagyok mit mondasz! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. OK, mindjárt nézem, sőt, szerintem megvan nekem is, adtál egy ötletet, majd tesztelem őket egymás mellett :-)

      Törlés
  14. Nekem is megvan ez a körömlakk, pár hete rendeltem meg egy szürke csillámossal együtt. (Plusz még jó pár egyéb termékkel együtt, na de ezt most hagyjuk.):-) Mivel nekem ilyen havas-esős időben nem esik jól a korall, ezért a szürkét próbáltam ki, de az annyira sűrű, hogy alig tudtam felkenni a körmömre. El is ment tőle a kedvem, pedig nagyon szép szürke, szivárvány színű csillámokkal. Én itt szoktam rendelni Elf-et, mert nagyobb a választék, mint a MUP-ban. http://www.elfkozmetika.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem már pont elegem van a szürkeségből, és ezért nyúlok a vidámabb színek után. Eleve nem szeretem a telet, most meg már a végefelé járunk, és ilyenkor hisztis vagyok már a monokróm világtól. :-D Melyik szín az a szürke? Jól hangzik a szivárványos csillám. :-) És milyen egyéb dolgokat rendeltél?

      Törlés
    2. Metal Madness a neve. Nagyon apró sokszínű csillámok vannak benne. A színválasztásnál nem lehetett látni, itthon realizáltam csak a dolgot, de egyébként nagyon szép és mutatós. Csak ne lenne ennyire sűrű! Könyörtelenül fel fogom hígítani egy kis körömlakk hígítóval. A neten van pár jó kép róla, ahol előjönnek a csillámok. (Én, ugyebár nem lévén beauty blogger, nem szoktam lefényképezni a lakkokat.) Rendeltem még pirosítót, púdert, ráncfeltöltő szérumot (a remény hal meg utoljára...) palettát (mi mást!)lakkokat, rúzst (fújj, de rossz íze van!) ecseteket, üres palettát, szemhéj alapozót. Most, hogy ezt így felsoroltam, máris lelkiismeret furdalásom lett.:-)

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.