2013. január 1., kedd

2012 kedvencei – körömfestések

Arra gondoltam, hogy az új év kezdetén kis visszatekintéssel az elmúlt év kedvenceit venném sorra, elsőként a körömfestéseket. Nem mondok határozott számot, hogy miből hány lesz, mert míg a mai kategóriába simán kiválasztok 10-et többet is, pl. szemfestékekből már nincsen ennyi kedvencem.

Aranyos körömfestés – OPI – Cuddle by the Fire, Essence – Make it Golden (67) és Maybelline Colorama – 108


Avon Coral Reef


Avon Nailwear Pro+ Green Goddess, S-he 320 és Aden Dark Knight


Avon Nailwear Pro+ Inky Blue és Color Trend Daring


Avon Nailwear Pro+ Plum Seduction és Moyra 99


Avon Nailwear Pro Sequined Turquoise


Lila Mix and Match – Avon Romance, Modern Mauve, Essence Circus Confetti, Aden lila holo


Szülinapi körömfestés – China Glaze Glistening Snow, Pizzazz és Maybelline 67


Color Club Sugarplum Fairy és Avon Nailwear Pro Lovely Lavender


Essence A Lovely Secret


Essence Holo Topping, Please! és Copperzize Me! + Avon Color Trend Alloy


Holo rózsaszínek – Moyra 43 és S-he


Avon Color Trend Blue Royale és Zoya Feifei


Azt hiszem, elég sokrétűek, van köztük egyszerű,e gy színt alkalmazó is, és sok-sok Avonos szín. Nektek melyek voltak a kedvenceitek?

24 megjegyzés:

  1. A te manijaid közül nem tudnék csak egyet választani, hogy melyik a best...:)
    Most gondolkodtam, hogy melyik lakkot használtam a legtöbbet az elmúlt évben...
    Mivel én csak tavaly tavasszal kezdtem lakkozni, így elég magas számban gyarapodott a készlet- pontosabban nem is volt lakkom (3-4 mindössze), most meg akad azért:)
    Ősszel az essence pelyhes lakkot kentem hetekig mindenre:)

    VálaszTörlés
  2. egyre jobban tetszenek az Avonos lakkok. Igaz most lakkstoppon vagyok, de utána valószínűnek tartom, hogy befogok szerezni 1-2-őt. :)
    nekem itt a top 5-ös listám:
    http://mannakormok.blogspot.hu/2012/12/5-kedvenc-koromlakkom-2012-ben.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó igen, már láttam a Te listádat is, annyi, de annyi szépség van...

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Azóta sem tudtam hasonlóan jó mixet alkotni :-)

      Törlés
  4. A holo rózsaszínek és lila mix a kedvencem. =)

    VálaszTörlés
  5. 1. 2. 3. 6. 7. 8. Ezek a kedvencek! :)))

    VálaszTörlés
  6. Mennyi szépség, nem is tudok választani közülük :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És mennyien várnak még tesztre... Már nagyon hiányzik a körömfestés, de sajnos nincs rá időm :-(

      Törlés
  7. hahh... sok kedvenc...

    VálaszTörlés
  8. A holo rózsaszínek brutál jól néznek ki! :)

    VálaszTörlés
  9. Szuper mind! :) Holo rózsaszínek meg ultracukik!

    VálaszTörlés
  10. A Holo rózsaszínek nálam a best *-* olyan gyönyörűek <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, jól eltalált lakkocskák, holo minden mennyiségben jöhet :-)

      Törlés
  11. Annyira jó ez az összegző!!! Nagyon szépeket csináltál, csak így tovább a 2013-as évben is :))
    BÚÉK!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, és Neked is nagyon boldog új évet!!! :-)

      Törlés
  12. Hú, az az Avonos sötétlila lakk gyönyörűséges! :D

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.