2013. január 19., szombat

Jenni Rivera – kék-szürke smink

Az első sminkhez mindenképpen szerettem volna felhasználni két kedvencemet a palettából, ezért szürkéskék sminkre szavaztam. Az 1/5-ös és a 3/5-ös szín volt a főszereplő, a satírozáshoz pedig a 2/2-es színt használtam.

A képek közül csak a vakusak lettek használhatók, de a színek amúgy is így érvényesülnek a legjobban.






Egész nap bírták, alapként pedig ekkor még csak az UD Primer Potiont használtam, tehát mindenféle rásegítés nélkül is pigmentált az eredmény. Alapozás előtt ismét alkalmaztam a vattakorong+tonik módszert a szemhéjamon, így akár 12 órán át is a helyén marad minden, csak ajánlani tudom.

A pirosító is a palettából való, de sajnos nem emlékszem, melyik színre szavaztam, az viszont tény, hogy szuperpigmentált volt, és vigyázni kell vele.

Első benyomás röviden: imádom ezt a palettát. Pont.

34 megjegyzés:

  1. a pirosító gyönyörű! :) na meg az egész smink is :)

    VálaszTörlés
  2. Ez a paletta "remekül áll" Neked, csodás a smink. :) A fülcsidet is Te készítetted?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen. Igen, a fülbevaló saját munka, az egyik kedvencem lett. :-)

      Törlés
  3. Az első képen annyira bájos vagy, tök jól sikerült. :)

    VálaszTörlés
  4. Jó a fülcsid! :D És szép lett a smink is. =)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik, azt hiszem, most ez lesz az új kedvenc, annyira jól eltaláltad, a szemed is, a pirosítót és a rúzst is, hogy csak na :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Úgy látszik, ezek a szürkéskékek nekem valók. :-)

      Törlés
  6. Nagyon jó lett!
    Csini a smink, a pirosítót is egyből kiszúrtam, hogy tetszik, no és a fülbevaló :-))

    VálaszTörlés
  7. A smink mellett a hajad is tetszik! :)) ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, mostanában többször is bebongyorítottam, éljenek a kúpvasak :-)

      Törlés
  8. Nagyon szép színe van és remekül áll :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jól áll neked ez a smink. :) Remélem a farsangi szezonban sok sminket láthatunk majd tőled. :) Én pl. egy arab-stílusúnak örülnék különösen. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, köszi. Az arabos sminkek nekem is nagy szerelmeim, csak a szemformám nem érzem hozzájuk valónak, de most ráleltem egy énekesnőre, aki szintén ilyen szomorúszemű, majd tőle veszek ötletet :-)

      Törlés
  10. Válaszok
    1. Köszönöm, nem gondoltam, hogy ekkora sikere lesz, biztos a paletta tehet róla :-)

      Törlés
  11. Gyönyörű! A bejegyzések egyre inkább megerősítenek abban, hogy ez a paletta kell nekem! :-) Nem emlékszel véletlen, hogy a szállítási költség mennyi volt? :-) Csak hogy tudjam meddig kell dobálni az aprót a perselybe... :)))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A szállítás sajnos 17 dollár, ezért inkább párosával éri meg rendelni, ha van valaki, aki szintén vágyik onnan valamire, illetve érdemes figyelni az akciókat, hogy pl. olcsóbban van egy-egy termék bizonyos összeg felett. A mostani nyolcdolláros paletta is egy álom szerintem :-)

      Törlés
  12. Gyönyörű lett! Nagyon jól áll! :$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :-) Ennyit a „kék szemhez nem jó a kék festés” tévhitéről :-)

      Törlés
  13. Fúú, ez nagyon szép lett! Kiemeli a szemed szépségét! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, hát még ha technikásabban tudnék árnyalni..

      Törlés
  14. Nagyon szép lett, jól áll :)

    VálaszTörlés
  15. :) Az egyik legjobban tetsző nekem is és tök jók lettek a fotók:)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.