2013. január 5., szombat

2012 kedvencei – sminkek

Az előző, körömfestéses bejegyzés után most a sminkeket venném sorra. Nem vagyok egy sminkzseni, ezt jól tudom magamról, főként a termékek tartósságára és pigmentáltságára helyezem a hangsúlyt, de azért akad néhány olyan, a blogon megjelent smink, amelyre szívesen tekintek vissza. (A trolloknak pedig üzenem, hogy olvassanak, mielőtt írnak valami csodás megjegyzést, vagy talán az a legjobb, ha egyszerűen visszamennek követ enni. Köszönöm.)

Gonosz mostoha a Hófehér és a vadász című filmből
Kedvenc színek, gonosznak lenni viszont már nem sikerült...


A Naked és a Bathing BEauty találkozása
Natúr smink kis babarózsaszínnel megbolondítva.


Szerény smink á'la Pink Sands
Ismét natúr, erős vonal nélkül, abszolút irodakompatibilisen.


Coastal Scents Mirage – szalagavatóra készült smink
Jó kis nap volt, gyönyörű mélyzöldekkel készült sminkben.


UK smink
Az egyik legtöbbet hordott sminkem.


Sleek Bad Girl szürkéskék smink
Éljen az erős szemfestés natúr ajkakkal. Nem éppen nyári, de ha ez megy a ruhámhoz, ezt viselem.


Szemüveggel vs. szemüveg nélkül
Ez kedvenc bejegyzés, szívesen készítenék többet is, csak kell még egy dioptria nélküli szemüveg. Kár, hogy a Firmoo átvágott, bár állítólag majd írnak még.


Bogyószínű smink a Sleek Darks palettával
Jó volt ilyen vad sminkben császkálni, így visszanézve úgy érzem, máskor is használok majd hasonló színeket.


Urban Decay Naked paletta, alap natúr smink
Az elmaradhatatlan kedvenc. Imádom továbbra is és mindig, ha csak egy palettát tarthatnék meg, vagy ő lenne az, vagy a 15th Anniversary.


A következő részben a kedvenc palettákat veszem majd sorra.

Nektek mi volt a kedvenc fajta sminketek 2012-ben? Feltétlenül a kedvenc palettátokat használtátok a legtöbbet? 

31 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek ezek a sminkek, szeretem, hogy sokszor használsz natúrabb színeket, mert ezzel megmutatod, hogy nem csak az erős szemfestékkel lehet változatos sminket készíteni :) Nekem a kedvenc termékem 2012-ben az Astor ajakfilcem volt, legtöbbször azt használtam, mert nagyon tartós, paletták közül meg így visszatekintve tényleg leggyakrabban a kedvencemet használtam (56 árnyalatos Miss Rosé).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ejha, 56 színből már lehet válogatni bőven, jó kis alapdarab lehet. Amúgy én a tusvonalat nem értem, mármint jó dolog, de ha hétköznap is mindig azt hord valaki, az alkalmi smink már talán túl erős lehet. Bár való igaz, van, aki tudja viselni azt is, személyiségfüggő. :-)

      Törlés
    2. Én is azt szeretem, hogy a natúr színeket gyakran használod, sok ötletet adsz a napi sminkekhez! :))

      Törlés
  2. Nagyon szépek a sminkjeid! Egy aprócska észrevétel most így a képek összehasonlítgatása végett: ha a felső szempilláid tövét besatírozod, avagy valami sötétet ügyködsz ott a felső szempillánál, és nem csak a spirál van meg az adott szemhéjpúder, sokkal szebb a tekinteted! Tudom, hogy ez épp az adott smink, meg akár évszak kérdése is lehet. Nemrég szoktam rá én is arra, hogy minden sminknél, még egy egyszerű sima spirálozásnál is befessem a felső szempillák tövét egy puha cerkával, annyira, de annyira látható a különbség. Sokkal szebb és dögösebb vagyok úgy :-P Bocsi az okoskodásért, csak gondoltam leírom az észrevételt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, semmi gond, köszönöm a tippet, abszolút érvényes trükk ez, sokan alkalmazzák is, na meg ezt a szuper kis eszközt is erre találták ki többek között:

      http://fleurdeforce.blogspot.hu/2012/08/clarins-3-dot-liner.html

      Szerintem nagyon jópofa, nálam pedig csak hangulat- és időfüggő :-)

      Törlés
    2. Vicces kis darab... Már láttam ilyet, csak nem tudtam mire kell használni! Köszi, hogy megmutattad! :-) A szalagavatós smink-képed annyira szép, hogy már többször meg "kellett" néznem. Na én mondjuk sima hétköznapra is így nyomom, csak a szemhéjszínek natúr kategóriásak, hehe... :-P És a göndörített haj és nagyon jól áll neked. Nade kinek van erre mindig ideje/ereje.

      Törlés
    3. Hát igen, én is sokszor viselek hétköznapra is erősebb sminket, mindenesetre köszönöm. :-) A hajam meg sajnos teljesen a maga ura, van, hogy ugyanannyi idővel és energiával a közelébe sem ér az akkorinak, szerintem aznap szabadságon volt Murphy, és engedte, hogy sikerüljön végre valami. :-)

      Törlés
    4. Hogy készült az a frizura? Nagyon kíváncsi vagyok :-)

      Törlés
    5. A kisebbik kúpvasammal, itt lehet megvenni:
      http://www.mybeautytools.hu/remington-remington-ci95-pearl-hajsutovas-kupvas-p-1022.html

      Nagyon jó az ára, és 5 év garancia is van rá, a nagyobbikat is itt vettem:
      http://www.mybeautytools.hu/remington-remington-ci9532-pearl-hajsutovas-32-mm-p-1330.html

      Vele készült a frizura az „Urban Decay Naked paletta, alap natúr smink” esetében. :-)

      Törlés
    6. A kisebb hullámú változat jobban tetszik - szóval kell egy ilyen hajsütővas is :-D

      Törlés
  3. Nem tudtam a sminkekre figyelni, amikor megláttam a göndörített hajad a Coastal Scents Mirage palettás sminknél :-) Nagyon tetszik!
    Natúr barnás színeket használtam a legtöbbet, év vége felé kiegészítve némi türkizzel. Kedvencnek a MUA Undressed palettát neveztem ki és valóban őt használtam a legtöbbet, de egyáltalán nem azt jelenti, hogy a többieket (Essence, 88-as paletták, Miss Rose paletták) olyan keveset használtam volna.
    Általában napokig egy-egy paletta a kedvenc, aztán áttérek egy másikra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, hát köszi, tényleg nem volt rossz, de hajhab és lakk is segített benne, hétköznapra ezeket kihagyom, hogy kevésbé ártson a hajamnak. :-) Amúgy én is kb. így vagyok: néhány napig ugyanaz a paletta, aztán jöhet valami más :-)

      Törlés
    2. Hajlakkot én is csak "ünnepnapokon" használok, amikor bodorítva van a hajam, mint pl szilveszterkor, de hajhab sajna mindig kell, különben nagyon semmilyen és száll a hajam

      Törlés
    3. Én most 80%-os szárazságúra hagyom a fodrászom tanácsára, és úgy hab nélkül is egész tartós és jó az eredmény.

      Törlés
  4. Az én kedvencem nincs itt, de nagyon szépek! =)

    VálaszTörlés
  5. Annyira szépek! És Te is nagyon szép vagy! És a göndör haj...wow:D nekem kicsit hosszabb hajam van, de ha begöndörítem akkor olyan a fejem mint egy oroszlánnak:D amúgy kúpvassal készült? Ja és a szemüveg is jól áll:) Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, hát köszönöm, tisztára zavarba hozol... Nekem egyébként barátnőm szerint Cupido-fejem van göndörítve. :-D

      A frizura pedig a kisebbik kúpvasammal készült, itt lehet megvenni:
      http://www.mybeautytools.hu/remington-remington-ci95-pearl-hajsutovas-kupvas-p-1022.html

      Nagyon jó az ára, és 5 év garancia is van rá, a nagyobbikat is itt vettem:
      http://www.mybeautytools.hu/remington-remington-ci9532-pearl-hajsutovas-32-mm-p-1330.html

      Vele készült a frizura az „Urban Decay Naked paletta, alap natúr smink” esetében. :-)

      Törlés
  6. A második smink a kedvencem! :) Annyira baba és jól áll! :)Az utolsó képen pedig a hajad <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nekem is az utolsó a kedvencem haj szempontjából, olyan, mintha lenne is, nem csak pár szál :-)

      Törlés
  7. Nekem a szalagavtós tetszik a legjobban, de amúgy nagyon ügyes vagy :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szépek, talán a 2. a kedvenc :)

    VálaszTörlés
  9. Szép sminkek.:) A firmoo mért vágott át?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, ígértek mindent, aztán semmit nem kaptam. Még kivárok, de ha nem jelentkeznek, felkerül a sztori a blogra, az biztos :-)

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.