2012. szeptember 18., kedd

Essence 3 in 1 Remover

Csak egy gyors bejegyzés arról, amit mindenképpen meg akartam osztani veletek: ma voltam a Müllerben, végre kint voltak a lakkok (igen, régi vágyam, a Chic Reloaded is), és megláttam az alábbi terméket:


Nos, lehet, hogy másnak nem újdonság, de én ott ujjongtam magamban, hogy mindenki kedvence nagyobb kiszerelésben, 649 Ft-ért a miénk lehet, akár sima lemosóként is használhatjuk, akár a jól ismert kis tartályt is utántölthetjük vele:



Bár nem ugyanaz a neve, nagyon arra hajaz, és az állványon ennek a jól ismert barátnak a helyét foglalta el. Még nem teszteltem, ha igen, írok majd róla.

Emellett a BTGN fedőlakk helyett lett kettő külön, egy magasfényű és egy gyorsan száradó, 849 Ft/darab áron. Ha kifogyott a BTGN fedőlakkom, én az utóbbira fogok benevezni.

Emellett még a listámon van a Ballerina's Charm és a Love's Recipe, és alig várom az újabb színeket.


Kép innen


Kép innen

Nálatok mik vannak a listán?

10 megjegyzés:

  1. dejó, nem is tudtam hogy van utántöltője:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eddig nem is volt :-) Nem baj, nem ez az első eset, hogy hülyének néznek a boltban...

      Törlés
  2. A kis tüskés tégelyt én fodrászkellékesnél vett körömlakklemosóval töltöttem fel, úgy is tökéletesen működik (ráadásul a nagy kiszerelés miatt jóval gazdaságosabb is)

    A Chic Reloaded lakk nekem is nagyon megtetszett a látott képek alapján.
    De amíg nem oldódik meg a körömlakk-tartóssági problémám, addig várólistára kerül minden további új Essence lakk

    VálaszTörlés
  3. Első catrice-dirty berry... aztán megnézem az új essence-eket, mert még nem találkoztam velük...:)

    VálaszTörlés
  4. Hűha ez a tégely érdekes, én eddig miért nem láttam? Felkerült a listára! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kifutó termék, 299 Ft-ért talán még találhatsz, belül kis sörték vannak körbe, azok (meg persze a folyadék) szedik le a makacsabb lakkokat is, bár a csillámossal azért elvoltam a múltkor... Mindenesetre SOKKAL gyorsabb így a lemosás, és nem leszek mindenfelé maszatos (meg schrödingeres sem :-D)

      Törlés
    2. Siess pipacs, mert már nagyon kifutó termék!
      Múlt héten a veszprémi Rossmannban már csak 99 Ft volt, szóval olcsó lesz, ha még találsz :-)

      Törlés
    3. kifutó? :( de miért kell kifuttatni azt, ami jó és sokaknak bevált? :S azért még szétnézek, hátha... :)

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.