2012. július 12., csütörtök

Lila Mix and Match körmök

Reggel nézegettem a tegnapi körmeimet, és azon gondolkodtam, ha már elkezdtem ezt a csillámos vonalat, fokozhatnám a helyzetet. Gondoltam, különböző hatásokat és árnyalatokat kombinálva mind az öt körmöm különböző lehetne. Emlékeztetőül a tegnapi:


Csak a gyűrűs- és a mutatóujjamon volt két-két réteg a S-he lakkból, a gyűrűsön a Modern Mauve, a mutatóujjon pedig a Romance fölött, a többi ujjamon a Romance volt két rétegben. Ma viszont kentem egy sima átlátszó réteget a kisujjamra, a középsőre a Modern Mauve került egy rétegben, a hüvelykujjamra pedig jelly sandwich került, két réteg Essence Circus Confetti és egy réteg Modern Mauve segítségével. A gyűrűsujjamra az Essence Hello Holo került két rétegben.

Ilyen lakkozásnál fennáll a veszélye, hogy túl sok, túl giccses lesz az eredmény, de ezúttal kifejezetten tetszik az összhatás. Íme:

Természetes fényben

Vakuval

Napfényben

Napfényben


Különösen tetszik a hüvelykujj, ahogy a zselés lakk tompítja a csillámok fényét. Ti mit gondoltok? Jó az ötféle hatás együtt, vagy ez már túl sok?

5 megjegyzés:

  1. Húú, olyan kis vidám, lila cirkuszos kavalkád, nekem határozottan tetszik. :) Nem ütnek el egymástól a színek, pont jó így együtt. Olyan kis bolondos. ^^

    VálaszTörlés
  2. Szerintem tök jól kiegészítik egymást a színek, a szolidabb körmök ellensúlyozzák a merészebbeket, nekem nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, nekem sem volt még szívem lemosni. :-)

      Törlés
  3. Nagyon, nagyon tetszik, különösen, ami a hüvelykujjon van. Szerintem be is fogom szerezni az essence fedőlakkot. Köszi a tippet! Ügyes vagy! :)
    Fel is írtakoztam, kukkants be hozzám: http://fashion-beauty-nails.blogspot.hu/ :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.