2012. augusztus 22., szerda

Napi smink – Coastal Scent Mirage, kék ékkövek

Mirage paletta nagy kedvencem, ahogy arról már többször is írtam, és most ismét vele sminkeltem egyik nap, baráti találkozóra készülve. Felhasználtam a két kedvenc színemet, amelyek nagy szerepet játszottak abban, hogy végül megvettem a palettát. Emlékeztetőül a 88 gyönyörűséges szín:


A jobb szélső sor 3. és 4. színéről van szó, egyszerűen mesések.

Rajtuk kívül még az 1/5-ös színt használtam a belső szemzugba, az eredmény a következő lett:

Természetes fényben
(Nem direkt volt, de nagyon tetszik, ahogy az ég és a fák tükröződnek a szememben)

Természetes fényben

Vakuval

Ezen a ponton döbbentem rá, hogy még nem tettem fel szájfényt (hiába, rég nem látott barátnőmmel volt találkozóm, és izgultam, hogy elérem-e a vonatot). Beugrott, hogy régóta tesztelésre vár már egy Esprit szájfény, ezért elő is vettem gyorsan. Edit blogjáról rendeltem, és nem bántam meg, mert gyönyörűen csillog. Jobban illik hozzám, mint a másik, azonos márkájú szájfényem, amelyik bronzos beütésű. Szép, csak nem illik a természetes színeimhez. Nade a lényeg a mostani, Bohemian pink nevű árnyalat:

Természetes fényben

Vakuval

Természetes fényben

Vakuval

Bár végül túl erősnek találtam, és szerényebb szájfényt tette fel hozzá, tetszik az összhatás, esti sminknél fogom még használni ezt a szájfényt.

Természetes fényben

Természetes fényben

A smink egyébként a Satin körömlakkhoz (ami még ma is fent van, és alig kopott meg), sötétkék szoknyához és fehér felsőhöz készült, sokat hordok kék-fehér kombót, leginkább farmerszoknyával. Nektek mi a kedvenc ruhapárosításotok, és milyen sminket szoktatok hozzá feltenni?

25 megjegyzés:

  1. Sose voltam rövidnadrágos, leginkább azért, mert valami sose volt jó... túl rövid, től világos, túl csicsa, stb. A teszkóban vettem egyet egy sima sötét kéket, azóta agyba főbe azt hordom. :D A smink meg hát mostanában elég változó... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hehe, épp nálad írtam kommentet. :-D Amúgy régen én sem voltam szoknyás, mostanában meg csak azt hordok, és már előre utálom az őszt meg a telet, hogy kell majd megint a nadrág, hogy ne fagyjak szét. :-) A rövidnadrágok viszont alkati kérdés miatt nálam nem szerepelnek...

      Törlés
  2. De jó a tükrözödős kép! :D Nem vagyok kékes viszont ez a smink nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Én odáig vagyok a kékekért, és bár a kék szemem miatt állítólag kerülnöm kellene őket, én bőszen sminkelek velük. :-)

      Törlés
  3. Hűűű ez nagyon jó lett, eddig én sem nagyon nyúltam valamiért a kékhez (gondolom bebeszéltem magamnak, hogy nem áll jól). Tetszik a szájfény, nagyon jól is állt! Alapvetően az én ruhatáram elég sötét (fekete, szürke, barna), inkább nyáron hordok színes darabokat barack, lila és pasztelles árnyalatú felsőket. A legkedvesebb nyári viseletem farmer rövidnadrág és sötét zöld/kék/narancs azték mintás felső amit fekete vagy barna saruval viseltem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hű, a felsőrész nagyon jól hangzik! Amúgy én is nagyon sokáig „monokróm” voltam, de aztán berobbantak a színek az életembe, és azóta folyton valami vidámat viselek. :-)

      Törlés
    2. Ez de aranyos volt, én is megfigyeltem magamon ezt! Valamiért amikor vidámabb színesebb dolgot viselek akkor a kedvem is jobb, jobban indul már a napom is. Sokszor elgondolkozom azon, hogy régebben mért is öltöztem ennyire halálmadárnak... :D

      Törlés
    3. Hű, akarom én tudni a választ? :-)

      Törlés
  4. Olyan szép! :-)
    Nekem is kék szemem van, és nemcsak a "szabály" miatt, de annyira nem is voltam oda soha a kék szemfestésért.
    Viszont mostanában elkezdtem agyalni, hogy talán mégiscsak meg kellene próbálni (ilyesmi kékkel, mint ami rajtad van, vagy türkizzel...)
    A szájfény színe is bejövős! Nincs ilyesmim, lehet kellene valami a sok világos rózsaszín mellé :-)

    Kedvenc ruhapárosításom? Nem is tudom, nyáron jöhet sok rózsaszín és fehér, no meg világosabb natúr színek...Ezekhez pedig rózsaszínes-barnás sminkek

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, kíváncsian várom a fejleményeket, ha próbálkozol, kérlek, tedd közzé majd. :-) A nyári cuccaidhoz pedig ezek szerint jó a Pink Sands, az Oh So Special meg még sok-sok szépség... Egyébként pont most nézegettem az Avon négyes palettáit megint, van köztük sok szép kék, türkiz és zöld szín is, csábítóak. :-)

      Törlés
    2. A Pink Sands ma érkezett meg :-))
      Csak jó blogger módjára nem nyúlok bele addig, amíg nem fotóztam le, az meg most már csak holnap munka után lehetséges. Szóval nehéz az élet :-)
      Az Oh So Special is nagyon tetszik, csak túl sok palettát vettem mostanában... Talán majd később, néhány hónap múlva (nem mintha addigra elhasználnám valamelyiket :-)

      Törlés
    3. Nekem tegnap érkezett, és arra vár, hogy világosban tudjam majd fotózni. :-)

      Amúgy igen, ez a bajom nekem is, sok szépségem van, de némelyik parlagon hever, és sajnálom... :-(

      Törlés
    4. Komolyan elgondolkodtam a Te megoldásodon, hogy talán egyet-kettőt el kellene adnom. De aztán nem volt hozzá erőm :-)

      Törlés
    5. Na igen, nem könnyű megválni tőlük. :-)

      Törlés
  5. Úúú, az a kék :$...! Nagyon jól áll! :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép lett! :) Annyira jól áll ez a szájfény!:)

    VálaszTörlés
  7. .neked jol all ez a kek nagyon, az Esprit szajfeny tenyleg kicsit tul eros hozza, de legalabb latom milyen felkenve :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ehhez erős, de már látom, hogy a napokban megint lesz rajtam, másmilyen sminkkel :-)

      Törlés
  8. Tényleg csodásak ezek a kékek *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, a Te szemedhez is biztosan jól mennének :-)

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.