2012. augusztus 4., szombat

Primark Beauty Bare – teszt

Mivel a szavazások alapján a Bare végzett a második helyen, ő következik most a tesztek sorában. Az Évitől kapott szettben volt ez is, egyszerű, nude lakkról van szó, nagyon tetszik a színe, nincs is még hasonlóm, ezért nagyon vártam, hogy kipróbálhassam. (Mindenkit figyelmeztetek, hogy rengeteg kép következik!)


Természetes fényben

Vakuval

Természetes fényben

Vakuval (ez a kép a leginkább színhű mind közül)

Posyval ellentétben itt nem volt meg a szerelem első felkenésre, egy rétegnél láttam, hogy a szokásos probléma lesz itt is: három réteg kell majd, és örülhetek, ha nem lesz csíkos.


Természetes fényben

Vakuval


A második rétegről sajnos csak a vakus kép lett jó, de jól látszik itt is, hogy mennyire csíkos maradt.


Vakuval

Három rétegben már vállalható az eredmény, csak a felülete nem egészen sima, de a szín már egyöntetű, és nagyon tetszik:


Természetes fényben

Vakuval

Ezúttal a jobb kezemen jobban sikerült, amit nem értem, mindenesetre figyelem, világpremier következik, íme a jobb kezem (a gyűrűsujjamnál sajnos belenyúltam a lakkba):


Természetes fényben

Vakuval

Ezúttal hiába vártam, hogy kibontakozzon valami illat, csak azt tudom mondani, hogy valamit akartak ennél is, de nem sikerült, viszont felkenés közben még büdösebb, mint a Posy volt.


Nos, mivel a felülete nem lett egyenletes, na meg belenyúltam aztán még a mutatóujjamba is, és amúgy is mindig tetszett a nude-arany páros, az alábbi két lakkot vetettem be. A bal oldali az Essence 67-es, Make it Golden nevű lakkja, a jobb oldali pedig egy kb. tízéves szépség, Maybelline Water Shine GOLD, 150-es, Pure Gold árnyalatban.


Természetes fényben

Vakuval

A gyűrűsujjra az Essence került két rétegben, a hüvelykujjra a Maybelline kettőben, a többire pedig a Maybelline egy rétegben.


Természetes fényben

Vakuval

Természetes fényben

Vakuval


Így a felülete is szép lett, kis extrát is kapott az egyszerű szín, és nagyon szépek így együtt.


Nektek hogy tetszik?

15 megjegyzés:

  1. Magában is szép, de a végeredmény még jobban tetszik! :]
    (Csak nekem sok ez a 3 réteg:S)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem a 3 volt az általános, szóval a múltkori Posy-élmény a kivételes, bár egyre több lakknál bizonyul elégnek a 2 réteg, ez tény. Amúgy most egyfolytában a körmeimet nézegetem, annyira tetszik. :-D

      Törlés
  2. ezt a posztot már nagyon vártam^^ önmagában is tetszik a lakk,de az essence feldobja :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem is sok a 3 réteg, sőt néha a 2 is :D Jó lett az arannyal megbolondítva :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, mert Te jól csinálod a körömlakkozást, nekem meg örökös bajom van csak vele. :-)

      Törlés
  4. Tényleg nagyon szép szín, természetes, mégis van egy különleges színe. Gyönyörű! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nekem nem szoktak tetszeni a hasonlók, ez viszont megnyert magának. :-)

      Törlés
  5. magában nagyon tetszik. :)
    feldobva is szép, de nekem most a csupasz tetszik jobban! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szép is, csak megint nehezen szárad, mintha az illatosság és a száradás között lenne kapcsolat, valahogy olyan ragacsos marad. :-)

      Törlés
  6. Én még hezitálok, hogy merre húzzon a szívem... arany, vagy aranytalan..., de jó lett ez is :)

    VálaszTörlés
  7. Az a Maybelline lakk nagyon szép. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, és már kevesebb, mint a fele van meg... :-(

      Törlés
  8. Nagyon jó színe van. Kár, hogy tipikus nude :((csíkoz és 3 réteg elfogadható belőle)
    Nem rajongok az aranyért, de ez a kombó nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Továbbra is tartom a feltevésemet, hogy egy ügyesebb lakkozó akár két réteggel is boldogulna sok lakk esetében, amikor nekem három kell. Kár, hogy nem lakik a közelben valamelyik körmös blogos lány. :-) Mindenesetre ennek a lakknak még meg is bocsátok, mert nagyon jól eltalált szín. Az arannyal meg ugyanígy vagyok, mint Te. :-)

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.