2012. október 3., szerda

Sleek Ultra Mattes Darks paletta – első smink

Végre-valahára kipróbáltam a palettát, eddig két sminken vagyok túl, és nagyon tetszik, amit tapasztaltam. Az első sminket mutatom meg, amihez barna árnyalatokat használtam.

A Dune került a teljes szemhéjra, majd a Flesh a mélyítővonalba, arra pedig a Paper Bag (emlékeztetőül a bemutató bejegyzés megtekinthető itt). Utóbbival jártam úgy, hogy amiről azt hittem, kis mennyiség, és majd szépen felépítgetem, abból végül mind a két szemhéjra jutott, és nem is kellett több. Jól pigmentált, jól satírozható szín, nem potyogott, nem volt vele gondom, ráadásul tartósnak is bizonyult. Szemceruzával vittem színt a dologba, Avon Jillian Dempsey professzionális szemceruzával, Teal Black árnyalatban.

Csak vakus képeim vannak, mert indulás előtt voltam, és még nem világosodott ki odakint.





Ti hogy álltok a matt színekkel? Gyakran használjátok, vagy tudatosan barátkoztok velük, ahogy én?

9 megjegyzés:

  1. egyszerű mégis tetszetős :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, azt hiszem, ez a hétköznapi smink tökéletes leírása :-)

      Törlés
  2. Nekem is nagyon tetszik, egyszerű, de mégis szép!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon csini lett! :) Mindig megdöbbenek, amikor a lányoknak van idejük elkészülés után fényképet csinálni. Nem tudom hogy tudjátok ilyen jól beosztani a reggeleteket, én mindig rohanok. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, most, hogy van autó, könnyebb, de régebben is megoldottam - ha van időm sminkelni (nem mindig van), akkor a fénykép is belefér, és néha még vállalhatók is lesznek a képek (hangsúlyozom: néha) :-D

      Törlés
  4. Szép, könnyed smink! :) tetszik:)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.