2015. június 15., hétfő

Manikűrvadász, 17. forduló – lila nyári manikűr Ági alkotása alapján

A mostani Manikűrvadászról majdnem lemaradtam. Szomorú is voltam emiatt nagyon, ugyanis minden eddigi fordulóban részt vettem, és most is csak azért merült feledésbe, mert épp a szerbiai utunk alatt érkezett róla e-mail, én pedig elmulasztottam a válaszadást. Amikor aztán észbe kaptam, mert Nikkii szomorúan konstatálta, hogy nem szerepelek a listán, pótoltam a jelentkezést, és Izabella, az ötletgazda és a jelenlegi forduló háziasszonya szerencsére minden további nélkül sorsolt mellém valakit, hogy ne kelljen kimaradnom. Ági blogját kaptam feladatként.

Az ő blogját is régóta követem már, és gyorsan át is lapoztam az egészet, hogy megleljem a leginkább kedvemre való manikűrt. Ez nem az alább látható lett volna, ugyanakkor az is hasonló elgondoláson alapult, hiszen egy adott színre festett körmöt kombinált fehér alapú, ugyanazon árnyalattal nyomdázottakkal. Megvoltak a lakkok, a minta, mindent kinéztem már, de aztán a kocsi ajtajának becsapásakor a megszokott iránytól eltérően hátrafelé hajlott meg az egyik körmöm, és szépen tövig is törött. Így aztán az azonos méretűre reszelt, csuti kis körmeimre világosabb manikűrt és csajosabb mintát álmodtam meg inkább, és az alábbi manikűrt használtam kiindulási pontként:



Mivel a géllakklenövesztés során úgy tapasztaltam, a homoklakkok és az apró minták egyaránt nyújtják optikailag a körmöket, a nagyméretű, körkörös minta helyett egy leopárdmintát választottam a Shenanigans nevű Pet'la Plate lemezemről, emellett pedig lilára cseréltem az eredeti rózsaszínt, és a fehér helyett is nagyon világos lilát használtam alapként a nyomdázott körmeimen.








A lila homoklakk a China Glaze Tail Me Something nevű lakkja, amely jelenleg sajnos nincs raktáron a Nailland kínálatában. A pasztell-lila lakk az Essence Hello Marshmallow, nyomdázásra pedig a Colour Alike 541-es árnyalatát választottam, miután több A-England lakkal sem értem el sikereket. Ez volt az első alkalom, hogy Pet'la lemezzel nem elsőre sikerült minden, de tény, hogy mindegyik nyomdázópárnám hagy kívánni valót maga után, és tervezem újabbak beszerzését.

A manikűr összességében nagyon tetszik, és örülök, hogy a csuti körmeim ellenére is mutatós festést tudtam alkotni, amelyet örömmel viselek majd a növesztés első időszakában. A kocsi ajtaját pedig rendkívüli óvatossággal fogom kezelni, különösen akkor, ha épp semmi nincs a körmeimen, mert a fél év géllakknélküliség során most először történt baleset, és nem esett jól a lelkemnek.

Még egyszer köszönöm Izabellának a részvételi lehetőséget, és remélem, mostantól is mindig részt tudok majd venni a fordulókban, a mostanival ellentétben időben leadott jelentkezéssel.

Rajtatok milyen manikűr van most?

8 megjegyzés:

  1. Aúúú. Ezt még olvasni is fájt. Gyors növögetést. :-)
    Nagyon szép lett a mani, meg is lepődtem, mikor láttam a képem, mert nem rád emlékeztem, de végül megoldódott a rejtély. :-D

    VálaszTörlés
  2. Szerintem ilyen kis minin is cukik a körmeid :D Egyébként mindkettőtöké nagyon szép lett :)

    VálaszTörlés
  3. A rövidebb körmökön is nagyon szuper manikűröket lehet alkotni, itt vagy példának te is. :)

    VálaszTörlés
  4. Szép lett! Jajj, ez az ajtós baleset, reméljük, gyorsan nő a körmöd, de így is szép, nekem inkább az fura, ha valakinek mindig ugyanolyan hosszúságú a körme :)
    Rajtam milyen van? Pink alapon fehér nyomda. De estére menta alapon lesz pink minta :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon csinos manikűr! Sajnálom, ami a körmöddel történt! :'( Reméljük, hamar visszanő majd!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép és nőies lett, illik hozzád :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.