2016. január 15., péntek

Avon Moonbeam és Sequin – egy igazán jeges páros

Amikor tudomást szereztem arról, hogy végre az Avon is forgalomba hoz néhány holografikus lakkot, tudtam, hogy szeretném magamnak megszerezni őket. Végül mindhármat bekértem tesztelésre, és egy összehasonlító, mintapálcás bejegyzést már olvashattatok is róluk itt. Aztán december végén a Moonbeam nevűt felkentem egy másik különleges Avon lakk, a Sequin társaságában, és ezzel a kombóval léptem át az idei évbe.

Alaplakkot is használtam, és erre bizony 3 rétegben kellett felkennem az ezüstszínű holót, valamint egy-egy réteg a Sequin alá is került belőle, merő véletlenül, mert amúgy nem ez lett volna a terv. A Sequinből aztán két réteget kentem fel, és így is elég gazdag hatást keltett már, nem volt szükség egyébre. Mindkét lakkot fedőlakkal zártam le, ahogy ez nálam már megszokott, és 5 napig bírta sértetlenül – csak a lenövés miatt mostam le végül.

Természetes fényben sem mutatott rosszul, az tény, de vakuval/lámpafényben/napfényben jött ki igazán a szépsége. Sajnos napfényben nem sikerült megörökítenem, de jó pár képet lőttem természetes fényben és vakuval:





Instagramon is láthattátok egyrészt természetes fényben:


Másrészt pedig vakuval, és itt látható az, ami szabad szemmel is nyilvánvaló volt: a véletlenül felkent egy réteg Moonbeam miatt a Sequin színes csillogása mellé különleges mélységet is kapott a manikűr. Olyasfélét, amelyre öröm volt ránézni, és amely tökéletesen illett a tél hangulatához is.


A  két lakk közül csak az egyiket találtam meg az Avon jelenlegi kínálatában: a jelenlegi katalógus 51. oldalán található a Sequin, 899 Ft-os áron, két másik hasonló, nagy csillámos csoda mellett, amelyekről szintén tervezek majd színmintákat hozni. Ezek szerint sietnem kell, mert a holocsodák sem kaphatóak már, holott a legnépszerűbbek közé tartoztak a katalógus kínálatában.

Ti lecsaptatok valamelyik lakkra a kettő közül? 

4 megjegyzés:

  1. Tényleg jól mutatnak egymás mellett. Hát én két ezüst holos lakk mellé nem veszek egy harmadikat, ill. a glitteres lakkok iránt is megcsappant az érdeklődésem, mert nagyon tetszenek, de sajnos ami van, azok is szinte teli vannak.

    VálaszTörlés
  2. A Sequin-re! :D
    ÉLetemben nem volt még ilyen rafinált színű glittereket tartalmazó ezüst lakkom, nagyon odavagyok érte! :)
    Jók lettek a fotók, élethűen mutatják be!

    VálaszTörlés
  3. A Sequin nekem már kicsit sok, de az alapul szolgáló ezüst meseszép ^^

    VálaszTörlés
  4. A jelenlegi katalógusban kapható a Moonbeam nevezetű lakk. Esetleg ha érdekelne valakit ez az info.

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.