2017. február 25., szombat

Catrice Prêt-à-Lumière highlighterek – a limitált mindig jobb?

Nemrégiben közzétettem Instagramon egy képet a Catrice limitált Prêt-à-Lumière highlightereiről, és elég sokan jeleztétek, hogy igény lenne a velük kapcsolatos bejegyzésre. Így aztán néhány napnyi használat után most beszámolok a tapasztalataimról, hogy az érdeklődők még be tudják szerezni őket, ha a színminták és a beszámolóm alapján esetleg szerelembe esnek. Szerencsére ma sütött a nap, így elég sokféle fényviszonyban megtekinthetitek őket, lássuk tehát, hogy mit is tudnak.

Először is szeretném elmondani, hogy egyáltalán nem állt szándékomban highlightert venni, hiszen így is elég (túl sok) van már a gyűjteményemben, ugyanakkor időről időre szeretek körülnézni a Catrice és az Essence limitált holmijai között, és ez természetesen színmintázással is együtt jár. A ma tárgyalt termékek esetében pedig olyan szintű pigmentáltságot és bársonyosságot tapasztaltam, ami bizony még a nagynevű márkák esetében is szokatlan. Az árukat félrenéztem, és azt hittem, 1300 Ft körüli áron lesznek majd az enyémek, ám ehhez képest 1800 Ft körül voltak – erre figyeljen mindenki az üzletben, mert a krémes állagú highlighter olcsóbb, ezek viszont eléggé borsos árúak. Még lett volna kiút a pénztárnál, de addigra már beleéltem magam, hogy az enyémek lesznek, na meg a rózsaszínből én hoztam el az utolsó, csodával határos módon sértetlen példányt, így a figyelmetlenségem ellenére mindhárom szín hazajött velem. Ezek után már csak remélni tudtam, hogy nem hiába, és a teszterek mellett az eladott példányok is kiváló minőségűek lesznek.


Hazaérve azonnal le is fényképeztem őket, hogy mielőbb használatba vehessem mindhármat, és azóta igyekeztem a lehető legtöbbször használni őket, hogy még időben beszámolhassak a tapasztalataimról. Mutatom először a közeli képeket, aztán pedig a színmintákat.

Luminious Lights:
(A kis sérülés az én körmöm nyoma, figyelmetlen voltam.)




Golden Glow:




Prismatic Pink:




Már a púderek kivitelezése is csodálatos, és jó összhangot alkot a külső csomagolással. A külseje egyébként a Catrice esetében megszokott, erős, átlátszó műanyag, amely könnyen nyitható, ugyanakkor biztonságosan záródik, ezért feltehetően táskabarát is, bár ezt még nem teszteltem. A púderek felületének mintázata pedig ámulatba ejtően szép, egyszerű, mégis mutatós. Nem is igazán volt szívem beléjük nyúlni, és ha nem siettem volna a teszteléssel, talán egy darabig még csak nézegetem őket.

A színminták ecsettel készültek, alapozóra, és a szűrt fény és a napsütés esetében kétféle ISO-beállítást alkalmaztam, ezek mellett pedig harmadikként a vakuval készült képet is mutatom.






Nos, a színek gyönyörűek. A legvilágosabb Luminious Lights esetében nem is gondoltam volna, hogy ilyen csodás, misztikus hideg fénye lesz, ezért rögtön belopta magát a szívembe. A Golden Glow csodálatos, mégsem hivalkodó aranyfényt kölcsönöz az orcáknak, a Prismatic Pink pedig a nagy kedvenc Sleek Rose Gold pirosítóhoz hasonló fényt ad az orcáknak. Igazság szerint az utóbbi rabolta el maradéktalanul a szívemet már a drogériában is, de mindhárom óriási kedvencem lett, mert csodásan építhető és satírozható árnyalatok, amelyek kis mennyiségben természetes hatásúak, nagyobb mennyiségben viszont alkalmi highlighterként is megállják a helyüket.

Fotón sajnos pont nem sikerült megörökítenem a ma viselt Golden Glow-t, pedig rengeteg képet készítettem, napsütésben és vakuval egyaránt, remélve, hogy látható lesz. Ha a későbbiekben sikerül ez a ma lehetetlennek látszó küldetés, akkor Instagramon mindenképpen közzéteszem az eredményt, addig pedig itt van a mai próbálkozásom egyik gyümölcse. A smink egészen jól látszik, de pont a csodás highlighter az, ami titkolja a jelenlétét. :-(


Engem meggyőztek, az állaguk miatt álom velük dolgozni, és csodásan mutatnak élőben, ezért jó szívvel ajánlom Nektek is. Emellett ha valamikor végre sikerül videót rögzítenem, mindenképpen e három szín valamelyikét viselem majd, hogy mozgás közben majd megláthassátok az arcomon meg-megcsillanó színt.

A címben feltett kérdésre a válaszom pedig az, hogy úgy tűnik, bizony a limitált termékek jobban teljesítenek az állandó szortiment darabjainál. Engem legalábbis eddig nem győzött meg ennyire arcra való Catrice termék, és az Essence esetében is sokkal inkább beváltak a limitált kiadású pirosítók, mint az állandó kínálat termékei.

Nektek hogy tetszenek ezek a highlighterek? No és hogy álltok a limitált vs. állandó termékek közötti minőségkülönbség kérdésével?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.