2017. július 28., péntek

Masura-kékségek – ismerkedés egy új márkával

Sok szenvedélyes körömlakkgyűjtő eljut arra a szintre, hogy már úgy érzi, semmilyen újdonság nem tudja elbűvölni, és a márkák egyszerűen nem tudnak újat mutatni. Ez derül ki a körömlakkmániás barátnőkkel folytatott beszélgetésekből, és jó tudni, hogy mások is így vannak ezzel. Örök kedvencem marad az ILNP és a Picture Polish, és van is néhány kívánságlistás darabom tőlük, de már nem érzem úgy, hogy nélkülözhetetlenek az új kollekciók darabjai. A múltkoriban egy rendelés alkalmával, amikor ajándékba szereztem be lakkokat, körbenéztem a számomra ismeretlen Masura kínálatában, és csupán a színekre alapozva megnéztem néhánynak az adatlapját, és utánajártam a színmintáknak is. Így bukkantam a ma tárgyalt két kincsre, amelyek alapján bizony további darabok megrendelését fontolgatom.

A Snow Queen csodás, holohatású, ugyanakkor nagyobb méretű mikrocsillámokkal is gazdagított kékség, míg a Spring Kiss az örök kedvenc formulámmal készült: a glitterszendvics-hatású lakkok régóta a kedvenceim már, többek között az Elenitől kapott és itt tárgyalt Powder Prefect Flowerbomb is ilyen. Mostanában teljesen odáig vagyok a vizes árnyalatokért, és a kékek-zöldek bűvöletében élek, így aztán úgy döntöttem, megnézem, mit is tud együtt ez a két Masura darab.



Nos, nagyon ott vannak a szeren, bár a Snow Queen esetében három rétegre volt szükség. Ez nálam nem hátrány, hiszen amúgy is két réteg alaplakkal és legalább egy réteg fedőlakkal készítek minden manikűrt, mert így igazán tartósak lesznek, a gyorsszárító fedőlakknak és cseppeknek köszönhetően pedig még így is gyorsan elkészül minden, és mehetek a dolgomra. A Spring Kiss már jobban fed, és csupán két réteggel sikerült a képeken látható fedést elérnem, ráadásul sok hasonló lakkal ellentétben nagyon sima is a felülete, a csillámok maguktól is szépen beállnak a sorba, így nem kell különösebb odafigyeléssel kezelni őket.




Az alap- és fedőlakk egyébként egyaránt Seche Vite, és még mindig nem vagyok tőlük elájulva, de úgy döntöttem, nem hagyhatom őket kihasználatlanul állni, így ezeket vetettem be.




A Masura viszont teljes mértékben meggyőzött, és nem bántam meg, hogy bátorkodtam szétnézni a márka kínálatában. Jó minőség, egyedi színek és tartósság jellemzi, és immáron negyedik napja viselem ugyanezt a manikűrt bármiféle kopás és pattogzás nélkül.

A márka lakkjait ide kattintva érhetitek el a Nailland kínálatában, és még az áruk is viszonylag kedvező, hiszen üvegenként 1890 Ft-ba kerülnek.

Nektek hogy tetszenek ezek a kékségek? Van valamilyen lakkotok a márkától?

1 megjegyzés:

  1. Én is múltkor rendeltem egy masura lakkot,ráadásul még akciós volt,de még nem próbáltam ki. Biztató,hogy mindenki azt írja hogy jó. A seche vittel miért nem vagy megelégedve? Én most használtam elöszőr,de én sem vágtam magam hanyatt tőle:)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.