2013. március 1., péntek

BH Cosmetics – új paletták

Aki régebb óta olvas, tudja, hogy van már BH palettám, és elégedett is vagyok vele. Most pedig olyan kis palettákat dobtak piacra, amelyek még inkább táskabarát kivitelűek, mint az én meglévőm. A személyes kedvencem a San Francisco, de mindhárom jó kis összeállítás. Szemfesték, pirosító, highlighter, bronzosító, mindössze 10 dollárért. A képek alatti linkre kattintva a cég webhelyére juthattok további képekért és leírásért.




Nektek hogy tetszenek?

10 megjegyzés:

  1. a malibui paletta nagyon hangulatos, én is feküdnék és napoznék most egy ilyen szép parton. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen. Jól megcsinált kis paletta, kár, hogy nincs valami helyi forgalmazó, szállítási költséggel már kicsit sok lenne :-)

      Törlés
  2. Nekem is a malibu tetszik.Nagyon jó színek vannak benne,olyan meleg árnyalatúak.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, jól kihasználható lenne akár most is :-)

      Törlés
  3. Szépek, Malibu és San Francisco között nem tudok dönteni :)

    VálaszTörlés
  4. Hollywoodot szerezném be :) Persze csak ha jó ára van :)
    Ez nem ide tartozik, de annyira szeretem a Luxe avonos szemhéjpúdereket, köszönöm neked :) :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó ára van, csak az a fránya szállítási költség ne lenne... Nagyon szívesen, örülök, hogy tetszenek :-)

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.