2015. december 19., szombat

Sleek The Gold Standard – egy igazán ünnepi paletta

A ma bemutatott palettát már az első promóképek megjelenésekor felírtam a kívánságlistámra, és amint elérhetővé vált, be is szereztem. Azóta is sokat használtam, így mostanra részletes beszámolóval tudok jelentkezni a teljesítményéről.


A Make Up Plaza oldaláról rendeltem meg ezt a szépséget, és szokás szerint ezt a terméket is gondosan becsomagolva, épségben kaptam kézhez. Maga a doboz már sejteti a paletta színvilágát: itt bizony csodás, aranyba hajló színeket kapunk, és ugyanezt hangsúlyozza a doboz belső felének arany árnyalata is.




Maga a paletta a Solstice palettával ellentétben nem teljesen arany, hanem a megszokott matt Sleek-csomagolást ötvözi aranyszínű felirattal és szegéllyel.




A csomagoláson belül ezúttal is megtalálható volt az ellenőrzést igazoló kis cetli:



A fóliát felemelve pedig elém tárultak a csodásabbnál csodásabb színek:





A színek neve nagyon tetszik, hiszen egy-egy személy inspirálta őket, így a divatban jártas olvasók biztosan maguk is kitalálják, melyik szín neve pontosan kire is utal:



A Margiela és a Louis krémes állagú, míg a másik négy a Sleektől megszokott, csodásan pigmentált porállagú:





A színmintákat szokás szerint szemhéjalapozóra készítettem, ecsettel: a porállagúak esetében kecskeszőr ecsetet használtam, míg a krémesek esetében taklont.




A színekért teljes mértékben odavagyok, hiszen elég sokfajta smink készítését teszik lehetővé. Először is ott van a csodás Laurent, amely mintha a Naked 3 Blackheart nevű színének a tökéletes hasonmása lenne – felteszem, nem véletlenül. A Coco egy csodás, enyhén narancsos óarany szín, tökéletes pigmentáltsággal. A Margiela a Solstice esetében használt textúrájú, highlighternek is használható, elképesztően krémes bronz, aztán a valódi aranyat idéző Vera következik, majd egy szintén highlighternek is alkalmas, selymesen krémes szín, a Louis tárul a szemünk elé a sort lezáró, csodás pezsgőszín Vivienne mellett. A krémes színeket a szemhéj közepére felütögetve a már kész smink még csillogósabbá tehető, a valódi aranyszínű Vera pedig azon kevés szemfestékek egyike, amelyek valóban illenek az elegáns alkalmakkor viselt aranyékszerekhez.

Egy bibi van csak: már nem kapható a paletta, és mivel limitált volt, ez várhatóan így is fog maradni. Ezért aztán a többi meglévő Sleek palettámhoz fordultam, hátha találok köztük olyat, amellyel pótolható a The Gold Standard hiánya. Ránézésre a Storm és az Au Naturel tűnt esélyesnek, így ezeket hívtam segítségül.



A Laurent esetében nem találtam ugyan hasonmásra, de mindkét paletta esetében találtam olyan színt, amellyel hasonló hatást érhetünk el a szemsmink esetében. A Storm palettában még nincsenek nevek, de a bal alsó színt kentem fel mellé, csakúgy, mint az Au Naturelből, amelyben viszont már vannak nevek: a Conker került mellé. Mindkét szín világosabb ugyan nála, de a palettákban megtalálható feketéknek köszönhetően mélyíthetjük a hatást, így megközelíthetjük a Laurent árnyalatát.



A Coco esetében csak a Stormban találtam hasonlót: a bal felső szín került fel mellé.



Ugyanezt a színt próbáltam ki a Vera mellé, és erre már jobban is hasonlított.



Végül a Vivienne mellé a Storm felső sorának második színét és az Au Naturel jobb felső, Taupe nevű színét kentem fel próbaként.



A Cocónak tehát nem akadt párja egyik palettában sem, ami elég nagy baj, hiszen épp a sárgás óarany színének köszönhetően érhető el vele valódi ünnepi smink. Ugyanakkor a közeli színek megléte miatt akár a Storm, akár az Au Naturel jó választás lehet az állandó szortimentből, ha arany és pezsgő színekre vágyunk a karácsonyi vagy szilveszteri sminkhez, az Au Naturel esetében pedig ráadásul csodás mattokat is kapunk, amelyek jó barátainkká válhatnak mélyítés és satírozás terén, sőt, a feketével nedves ecsettel használva akár a szemhéjtust is kiválthatjuk. Ha pedig valaki megteheti, és mindkét palettát megrendeli magának, csodás fényes és matt színek lehetnek a birtokában, amelyek akár kezdő, akár haladó sminkesek számára jól kihasználhatóak. A Storm palettát ide kattintva, míg az Au Naturelt innen tudjátok megrendelni a MUP kínálatából.

(A krémes színeknek nem próbáltam párt keresni, hiszen nincs a birtokomban más paletta ilyen textúrával, de nagyban hasonlítanak a már tesztben bemutatott Solstice paletta krémes színéhez – a highlighterpaletta tesztjét ezen a hivatkozáson olvashatjátok el.)

Friss hír: a paletta ismét kapható limitált ideig a Make Up Plaza kínálatában. Ide kattintva eléritek. (2016. augusztus 18-ai adat.)

Ti hogy álltok ezzel a palettával? Ti is lecsapnátok rá, vagy nem keltette fel az érdeklődéseteket?

6 megjegyzés:

  1. Ez nekem most annyira nem jött be :( Szerintem vannak sokkal sokkal jobb palettáik is. A két krémes színre azt hittem picit erőteljesebb színűek lesznek majd a kezeden.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az állandó kínálat palettái valóban mutatósabbak, de engem elvarázsolt ez az arany-túladagolás :-D

      Törlés
  2. Wow, nagyon tetszik! Kár hogy limitált, lehet hogy megvettem volna. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hátha jövőre visszahozzák, nem lenne rossz ötlet minden karácsonykor kidobni ezt vagy valami hasonlót :-)

      Törlés
  3. Szép, de nekem most nem doboztatta meg a szívemet! :-) Sajnos sok más egyéb palettájuk, ami még nincs meg azok meg igen..:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, mesélj, melyikeket nézted ki magadnak? :-)

      Törlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.