2013. szeptember 15., vasárnap

Egy szép nap Budapesten

Tegnap a fővárosban jártam, és elég sok helyen megfordultam, több programra is jutott időm. Többek között megismerkedtem egy újabb bloggerinával, és azt kell, hogy mondjam, hogy ismét egy csodálatos személyt ismerhettem meg. Ha kíváncsiak vagytok a beszámolóra, olvassatok tovább. :-)

A napom a barátnőméknél indult, ahol Zorkával, a már több mint egyéves kislánnyal ismerkedhettem meg. Tökéletes kis csajszi, aki először félénk volt, és nem tudott engem hová tenni, de a tőlem kapott zsiráf és a sok felé dobott mosolyom hatására végül már képeskönyvet nézegettünk, és később ő maga kéredzkedett vissza az ölembe. Mondanom sem kell, hogy ott olvadoztam tőle...

Ezután Zorka anyukájával az Allée-ba ugrottunk el, ahol is elfogyasztottunk a Guruban egy isteni ebédet (vissza kell még oda mennem), méghozzá egy mexikói tálat közösen. Ő a marokkói teát kóstolta meg melegen, és azt mondja, eddig ez állt a legközelebb a Marokkóban ivotthoz, úgyhogy legközelebb tesztelni fogom én is. Az ételhez én friss limonádét választottam, ami szintén finom volt.

A program csajos shoppingolással folytatódott, bár nem vásároltam semmit, de végignézegettünk sok-sok bizsuboltot, és megszagolgattuk a legtöbb TBS-terméket. Sajnos azt kell, hogy mondjam, hogy a papayás testvaj után sem a mangós, sem a mandarinos nem tűnt annyira jó illatúnak, így tovább gyászolom a személyes kedvencem kivonását. A kevésbé hasonló illatok közül viszont tetszett az epres, a málnás és a citromos is. :-) Ja, meg az alvást segítő levendulás is isteni...

A Coffeeshop Company üzletében ittam egy nagy Chai Latte-t, amire pont a barátnőm szoktatott rá még évekkel ezelőtt, és azóta már otthon is sokszor készítek hasonlót a Müllerben kapható Chai teával, mézzel és tejszínnel.

A délután folyamán később átvillamosoztam a Corvinba, ahol Korinnával találkoztam. A kinézett sárga bakancs végül nagy lett a jobb lábamra, de a betervezett kávézgatást és nézelődést azért megejtettük. Azt kell hogy mondjam, hogy észrevétlenül telt el az a 3-4 óra, ugyanis rengeteg közös vonásra bukkantunk, és szünet nélkül csak cseverésztünk. Korinna mosolygós, nyitott, kedves csajszi, aki az életében hasonló szakaszban van, mint én, így aztán megbeszéltük, hogy mindenképpen lesz még folytatás. :-)

Vele beugrottunk az Yves Rocher-hoz, ahol helyből 8 tusfürdő a kosaramban landolt, ezután viszont kiszavaztam négyet, és hősiesen csak 3 jött velem haza. Tetszett az Azrailnál látott narancsos (de azért nem ért a mandarinos TBS-es nyomába), valamint az általa ajánlott zöld citromos is, de kiszavazásra kerültek a verbénással, a zöld teással és az ylang ylang-ossal együtt. Csak a legjobbak maradhattak! :-D A gránátalmásat édesanyám kapta, mert már hagyomány, hogy tusfürdőt vásárolok neki, ha YR-ban járok, én pedig beneveztem a téli illatok közül a makadámdiósra (a mézes olyan semmilyen volt), valamint egy állandó készleten lévő levendulásra, hiszen megkezdődött már nálam a szokásos őszi levendulaőrület.

Itt még sütött a nap. Kérek tippeket, hogy elbújt-e, mire
színmintákat készítettem néhány palettámról...

A nézegetés után a Cserpes Tejivóba ültünk be, amely amellett, hogy zajosabb egy átlagos kávézónál, rendkívül jó és olcsó hely, a croissant-kakaó párosom mindössze 440 Ft-ba került, finom is volt, és Korinna teája is isteni volt az elmondása szerint.

Korinna a végén még a pályaudvarra is kikísért, amit ismét köszönök neki, és alig várom már a következő találkozót. :-)

Nektek hogy telt a hétvége?

17 megjegyzés:

  1. Nie znam produktow

    VálaszTörlés
  2. Tegnap a párommal voltam vacsizni, meg borfesztiváloztunk. :) Ma meg pihizek, este Vasember 2 nézés lesz! :D :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hó, ez nagyon jól hangzik! Tegnap romantikus vacsora, ma pedig filmnézés, Robert-nézéssel egybekötve... :-P

      Törlés
  3. Arról a makadámiásról megvárom mi a véleményed, én is szemezek vele, de ha azt mondod jó rohanok megvenni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rendben, írni fogok róla, most már lassan eljön nálam az édes illatok ideje is :-)

      Törlés
  4. Nagyon örülök, hogy megismerhettelek, és ha a bakancs nem is lett jó, de egy szuper jót beszélgettünk! *.* Én is várom már a folytatást! :) Puszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem ahhoz a másik lányhoz tökéletesen illett, úgyhogy ez a sors keze volt :-)

      Törlés
  5. Válaszok
    1. Nagyon jól sikerült, bár jó sűrű is volt :-)

      Törlés
  6. Ó, itt jártál tegnap? Hát erről nem is tudtam, jó lenne valamikor összefutni ám! :)))
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csatlakozom. :) ...és elkerültük egymást, mert tegnap én is voltam a Corvinban. Na majd legközelebb! :)

      Törlés
    2. Ígérem, legközelebb szólok, egy közös shoppingos-ebédelős-kávézós napban benne lennék többetekkel is :-)

      Törlés
  7. Az én hétvégémet már tudod, de Tiéd is igazán jól hangzik! :]

    VálaszTörlés
  8. Micsoda hétvége! A levendulás tusit imádni fogod, nálunk ő a családi kedvenc. Ha pedig frissességre vágyom akkor a grapefruitoshoz nyúlok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A grapefruitosat majdnem elhoztam, de végül ott maradt ő is. De októberben újra megyek! :-)

      Törlés
  9. A levenduláért én is élek-halok, igaz nálam nem csak ősszel jön elő ez, hanem ámblokk mindenhogyan. :)
    Mi is voltunk Cserpes Tejivóban, csak nem aznap, de nekem is nagyon-nagyon bejön, na meg a termék-, előállítási- és vállalkozásbeli politikájuk is szimpatikus!:) Róluk tervezek is egy bejegyzést írni, bár nem tudom milyen visszhangja lenne a blogon, ha ilyen beülős helyeket is ajánlgatnék.

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet. Ha további kérdéseid adódnának, állok rendelkezésedre, csupán arra kérlek, hogy kulturált módon formálj véleményt.